To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero IV - Problem z pracą silnika 3,2 DID PROSZĘ O PILNĄ POMOC!!!

Gruby_50 - 30-04-2019, 22:51
Temat postu: Problem z pracą silnika 3,2 DID PROSZĘ O PILNĄ POMOC!!!
Witam Wszystkich i proszę o pilną pomoc
Jako iż od niedawna jestem posiadaczem Pajero IV oddałem go dzisiaj na wymianę klocków i tarcz. Po wymiania i odpaleniu auta okazało się, że silnik nie wchodzi na obroty, pracuje nierówno, a na wyświetlaczu pojawia się spalania 99,9 l/100km?
Nie wiem co to jest bo były wymieniane hamulce i pod maskę nikt nie zaglądał.
Dodatkowo zauważyłem, że na wyświetlaczu gdzie są wyświetlane km i przebieg przed zapłonem wyskakuje literka E i gaśnie.
Z utęsknieniem czekam na pomoc
Pozdrawiam

[ Dodano: 01-05-2019, 11:20 ]
Znalazłem rozwiązanie problemu. Proszę się nie śmiać!!!
ZATANKOWAŁEM ZAMIAST ROPY BENZYNĘ!!! Nie wiem jak to się stało
Teraz mechanik walczy aby opróżnić pełen zbiornik, zalać go ropą i modlić się aby wszystko wróciło do normy.
Nie wiem co mnie bardziej mnie boli kasa, czy auto. No cóż zaczynam modlitwę aby się udało

igor - 02-05-2019, 08:51

Ile miałes jeszcze ropy w baku i ile tej banzyny dolałeś?
Benzyna w dieslu to niestety ale prawdopodobienstwo zabicia pompy i wtrysków.

dafmania - 02-05-2019, 20:19

polecam dolać do paliwa olej do dwusuwów Mixol zwykły mineralny, litr co trzecie tankowanie , pompa i wtryski smarowane są paliwem , projektowane były do zwykłej tłustej ropy teraz mamy paliwa syntetyczne , moje Pajeru to wersja z 2011r 200km fabrycznie bez dpf
klapek - 06-05-2019, 09:47

dafmania napisał/a:
polecam dolać do paliwa olej do dwusuwów Mixol zwykły mineralny, litr co trzecie tankowanie , pompa i wtryski smarowane są paliwem , projektowane były do zwykłej tłustej ropy teraz mamy paliwa syntetyczne , moje Pajeru to wersja z 2011r 200km fabrycznie bez dpf

Sprawdzony "patent" kierowców ciężarówek, aby zaoszczędzić co nie co..
Zapomniałeś dodać, że litr Mixolu wlewa się na na zbiorniki 1000L, a nie 80 :p
Pytanie tylko czy rzeczywiście nowoczesne silniki Eur 6 tak samo to przełkną, jak silniki Eur 4..?

dafmania - 06-05-2019, 10:02

W Pajero nie ma silników euro 6 , tak jak napisałem stosuje to w silniku bez DPF za radą Zbyszka
z Carmont gdzie po zakończeniu gwarancji serwisuje swoje auto . przejechałem nim przez Murmańsk do Nordkapp zimą przy mrozach poniżej 30stopni i tez było OK



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group