Nasze Miśki - Pixelowe Pajero Sport GLS
pixelowy - 13-07-2019, 21:38 Temat postu: Pixelowe Pajero Sport GLS Witam wszystkich użytkowników forum. Od kilku miesięcy zarażony przez mojego kierownika tematyką 4x4 postanowiłem na poważnie szukać mocnego pojazdu z ramą oraz reduktorem. Generalnie skupiałem się na wynalazkach typu Frontera, Sorento, Terracan - wydawało mi się, że nie będą aż tak bardzo pognite i zużyte. Odrzucałem japońce i starsze koreańce z uwagi na korozję. Znalezienie czegoś wartego uwagi to szukanie igły w ...
Jednak pewnego dnia, a konkretnie pod koniec czerwca moim oczom w ogłoszeniu ukazała się tajemnicza japońska technologia. Mając zupełnie inne plany nagle postanowiłem pojechać obejrzeć Pajero z ogłoszenia w jednym ze śląskich miast. I tutaj znów za namowami wymienionej wyżej osoby, a w tym dniu rozważaliśmy także Jeepa Cherokee.
Po przybyciu na miejsce wraz z właścicielem udałem się do garażu gdzie stał zaprakowany samochód z ogłoszenia. Po otwarciu bram zaniemówiłem. Patrząc już na tył pojazdu i boki wiedziałem, że to autko jest warte uwagi. Było tylko lekko zakurzone. Odpalenie i praca silnika - poezja, brak wycieków, zero dymienia. Jazda próbna, dokładne oględziny, test napędów, reduktora, elektryki i całej reszty bez zastrzeżeń. Nadwozie, podwozie i rama zrowizna. Rama z lekkimi nalotami na zewnątrz, wewnątrz widać że była konserowana. Progi, ranty drzwi zdrowsze niż w niemieckich samochodach z tego samego roku produkcji lub młodszych. Wszystkie szyby w oryginale. Wnętrze bardzo zadbane. Po krótkiej negocjacji ceny stałem się właścicielem tego oto pięknego samochodu:
Mitsubishi Pajero Sport 4x4 w wersji GLS, rok produkcji 1999, 2.5td, 230tyś km nalotu.
Samochód przyjechał z Niemiec w 2015 od pierwszego właściciela i od tego czasu w PL również jeden właściciel do czerwca 2019. Podejrzewam, że nie był użytkowany w ciężkim terenie, w Polsce poprzedniego właściciela i według CEPIKU bardzo niewielkie przebiegi.
Jakie plany co do samochodu?
Obecnie w trakcie przyciemniania szyb, wymiany olejów, filtrów i płynów. Generalny przegląd po jazdach testowych . W kolejce gruntowna konseracja podwozia, ramy a także profili zamkniętych. Po tym kupno lepszych opon i będzie można upaprać go trochę w błotku.
Pozdrawiam.
Hugo - 14-07-2019, 21:34
Pajero ze zdrową ramą i podwoziem? Myślałem, że takie coś nie istnieje Szkoda, że to nie 3,0 V6, ten to dopiero pięknie mruczy, ten 2,5 TD strasznie mułowaty i głośny, ale poza tym nie do zajechania, odpala zawsze i wszędzie, nawet w największe mrozy.
|
|
|