To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - 400 zl za wymiane przeglubU wewnetrznnnego to dobra cennna?

RomanK - 23-07-2019, 16:03
Temat postu: 400 zl za wymiane przeglubU wewnetrznnnego to dobra cennna?
Tak jak w temacie...400 stowki za wymiane przegubu wewnetrznego jest to dobra cenna czy warsztat przesadzil. Dzwonilem jeszcze do innych to w 2 uslyszalem ze sie nie podejma :roll: to naprawde jest tak trudno wymienic czy przesadzaja...co wy o tym myslicie, wiecie itd.??
Krzyzak - 23-07-2019, 16:10

Dość sporo, ja bym wziął połowę tej ceny bo pracy nie jest jakoś strasznie dużo.
RomanK - 23-07-2019, 16:29

No wlasnie tak myslalem zna ktos cos w Szczecinie?
Janq - 23-07-2019, 16:34

To zależy czy przegub chce wyskoczyć ze skrzyni, czy też nie. Cena - imo drogo, 300zł akceptowalne by było jeszcze.
Ciekawe jeszcze jak z olejem, który wyleci po wyjęciu przegubu - doleją coś co mają na półce i nie wiesz co, czy też złapią w kuwetę to co się wyleje, umyje skrzynie z brudu i ponownie to zaleją?

Krzyzak - 24-07-2019, 08:34

Janq napisał/a:
zależy czy przegub chce wyskoczyć ze skrzyni, czy też nie

ze skrzynią nie ma problemów - martwiłbym się tylko czy przegub zewnętrzny wyjdzie z piasty bo jak nigdy nie był ruszany to może być mega problem - w każdym razie dla mnie bo robię z podłogi a nie podnośnika
jesli ktoś ma podnośnik to wystarczy zdjąć koło, odkręcić mocowanie przewodu hamulcowego (śrubka 12mm) i rozpiąć górny sworzeń - wtedy da się na tyle odchylić zwrotnicę, że półoś da się wyjąć z przegubu wewnętrznego bez problemu

olej się spuszcza - wystarczy z pół litra i będzie git

przemek1602 - 24-07-2019, 23:01

Nie trzeba nawet rozpinać przewodu a ośka wyjdzie :)
Krzyzak - 25-07-2019, 09:38

nie rozpinać, ale odkręcić mocowanie od zwrotnicy - bez tego nie odegniesz, idę o zakład
Hugo - 25-07-2019, 15:55

400 zł z przegubem czy za samą robociznę. Bo jak z przegubem to cena miarę.
przemek1602 - 26-07-2019, 10:51

Owszem, trzeba wyjąć z mocowań
milo - 28-07-2019, 08:17

Krzyzak napisał/a:
martwiłbym się tylko czy przegub zewnętrzny wyjdzie z piasty bo jak nigdy nie był ruszany to może być mega problem

Nie trzeba ruszac przegubu zewnetrznego
Krzyzak napisał/a:
odkręcić mocowanie przewodu hamulcowego (śrubka 12mm) i rozpiąć górny sworzeń - wtedy da się na tyle odchylić zwrotnicę, że półoś da się wyjąć z przegubu wewnętrznego bez problemu

Wystarczy odkrecić mocowanie wahacza prostego i banana od karoseri i bez problemu wymienia sie przegub wewnetrzny

Krzyzak - 28-07-2019, 19:22

milo napisał/a:
wahacza prostego i banana od karoseri
to są już 4 śruby a nie 1 jak w mojej metodzie no i potem pamiętać, żeby skręcić w pozycji pracy
a niektórzy mają jeszcze urwane śruby w sankach alu i powstawiane szpilki co jeszcze bardziej utrudnia tę pracę

deejay - 28-07-2019, 20:03

Krzyzak napisał/a:
milo napisał/a:
wahacza prostego i banana od karoseri
to są już 4 śruby a nie 1 jak w mojej metodzie no i potem pamiętać, żeby skręcić w pozycji pracy
a niektórzy mają jeszcze urwane śruby w sankach alu i powstawiane szpilki co jeszcze bardziej utrudnia tę pracę


Metoda Darka taka sama jaką ja osobiście stosuję . Najgorsze co można napotkać przy robocie to zapieczony przegub zewnętrzny w piaście.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group