To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - Naprawa turbiny - koszty

Kocyk - 29-07-2019, 18:30
Temat postu: Naprawa turbiny - koszty
Mam problem z turbiną i chciałem spytać ile może kosztować jej naprawą z wymianą. Silnik 0.2 diesel.
kajos - 29-07-2019, 21:41

regeneracja od 700zl + wymiana
popytaj w warsztacie ile za wymiane sobie zycza

potentator - 29-07-2019, 23:18

Spróbuj na początek środków dostępnych bez demontażu do rozruszania np. K2 50 ml do czyszczenia dpf za 7zl i daj mu w palnik 3 tys obrotów przez 20 km. Potem bieg 3 i odpuszczanie i gaz w podłogę, jeśli to sądza na geometria nie duża to jest szansa na rozruszania, możesz jeszcze albo strzykawka albo ręcznie poruszać sztanga. Jaki przebieg? Kopci ci czy coś?
mkm - 30-07-2019, 02:30

Ja nie polecam K2 - NICZEGO.

Nie polecam też "czyszczenia" turbiny przez układ paliwowy (zwłaszcza środkami K2 lub innych no-namów).
Proponuję to zrobić klasycznie przez dolot.

Zerknij na Valvoline Egr And Turbo Cleaner, Wynn's Turbo Cleaner.

Co prawda to "czyszczenie" to pudrowanie parcha, ale jak w czymś może pomóc to dmuchnąć nie zaszkodzi.

kajos - 30-07-2019, 10:06

rozruszac lopatki to mozna recznie kluczem 14 lapiac dzwigienke

nie wiem dlaczego kolega uparl sie na wymiane turbiny nie sprawdzajac czy cos innego nie padlo np. gruszka turbiny

potentator - 30-07-2019, 10:24

Nie polecasz bo?! Stosowaleś? Ten środek co piszesz zrobi większe spustoszenie niż K2 a dlatego ponieważ oderwany twardy kawałek sadzy jest zabojstwem dla silnika pierścienie itp. Owszem jeśli robisz to od kupna samochodu co 40 tys km to ok środek można stosować ale jeśli nikt tego przed tobą nie robił to jest większe zło. Polecam również sięgnąć do budowy silnika bo w turbinie czyścimy geometrie znajdująca się w ciepłej stronie a nie zimnej. Więc od str. Katalizatora. Pzdr
mkm - 30-07-2019, 20:41

potentator, nie - wieczorem po dobranocce pokazywali :roll:

Ja w życiu tego syfu o którym piszesz nie wlewam nawet do starego DID-a.

Ty widzę, że się nałyykałeś materiałów promocyjnych K2 może Ci jakoś polar za punkty zaproponowali, ale rzeczywistości nie zaklinaj.

I proszę Cię nie brnij dalej, bo z tego co piszesz to ja Cię mogę zapytać czy kiedykolwiek stosowałeś ten produkt czy faktycznie punkty na polar zbierasz... :roll:

potentator - 31-07-2019, 07:47

Chętnie zobaczę co stosujesz pochwal się do starego dida? Muszę cię zmartwic bo nie oglądam filmów K2 i nie zbieram na polar, daj sobie szukajke na forum i znajdziesz artykuł że ktoś to stosował w didzie.
szeryf85 - 31-07-2019, 07:59

A macie jakiś sposób na turbinę, która wyje jak karetka na sygnale?
toppk - 06-08-2019, 19:01

Tak wyje turbina po regeneracji (często). I to niezależnie od zakładu, który je regeneruje. Tym gorzej, jeżeli zostawiasz SWOJĄ turbinę, a odbierasz INNĄ.
Sposób jest taki, że albo kupisz nową (duże koszta), albo na "ryzyk-fizyk" używaną perełkę, z auta powypadkowego.
Tylko nie szukaj "perełek" za 1/3 ceny nowej. Bardziej za 2/3 ceny nowej - to są realne ceny. Żadna turbina po regeneracji, nie będzie złożona tak, jak fabryczna! Po jakimś czasie, ta nawet najlepiej zregenerowana, może zacząć wyć.
Precyzja. Fabryki Pan nie dościgniesz...

szeryf85 - 07-08-2019, 09:47

Czyli pozostaje mi jeździć i się na razie nie przejmować :)
kajos - 07-08-2019, 13:51

no jasne
swiszczenie to nic innego jak zawirowanie gdzies powietrza
jak turbina prawidlowo dmucha,nie puszcza za duzo oleju to jest to jak najbardziej prawidlowe dzialanie

szeryf85 - 07-08-2019, 13:52

Całkiem prawidłowe chyba nie, bo nie wszystkie turbiny gwiżdżą tak jak moja :)
kajos - 07-08-2019, 14:06

tez napisalem ze gdzies sie robi zawirowanie i gwizdze
moze to byc zadzior czy cos innego na lopatce lub rurze dolotowej/wylotowej
nie ma sie czym martwic

Puzonik83 - 10-08-2019, 20:25

Ja swoją turbinkę w DI-D niedawno regenerowałem. Już od długiego czasu miałem dźwięk karetki, a na koniec zaczęłą wrzeszczeć że nie mogłem do domu dojechać. Zrobili mi w Lublinie. Teraz po regeneracji dźwięku karetki nie ma, jest za to takie jakby "sapanie", na szczęście ciche, ledwo słyszalne. No i turbodziura jakaś taka teraz jest, jakby później wstawała po daniu gazu.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group