To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CA1A 1.3] wymiana paska rozrządu

Anonymous - 08-04-2007, 11:16
Temat postu: [CA1A 1.3] wymiana paska rozrządu
Co ile kilometrów zaleca sie wymiane paska????1.3 12v z 93r pasek mam teraz firmy gates.
Anonymous - 08-04-2007, 11:20

najbezpieczniej co 60 tkm,no chyba,ze sie wykosztujesz na oryginal w ASO to co 90 tkm.
Marcin-Krak - 08-04-2007, 11:22

co 60 tysięcy jest zalecane

[ Dodano: 08-04-2007, 11:23 ]
smosen, widzę że mnie wyprzedziłeś :wink:

Anonymous - 09-05-2007, 03:14

kto wie jak ustawić rozrząd w colcie 1.3 12v 96r.bo kupiłem z pękniętym paskiem i rozebraną głowicą i niewiem na które znaki ustawić i co to jest btdc czy coś takiego na osłonie przy kole wału?
Anonymous - 09-05-2007, 08:43

leny2 napisał/a:
kto wie jak ustawić rozrząd w colcie 1.3 12v 96r.bo kupiłem z pękniętym paskiem i rozebraną głowicą i niewiem na które znaki ustawić i co to jest btdc czy coś takiego na osłonie przy kole wału?
Tutaj znajdziesz odpowiednie instrukcje serwisowe. Na plastikową osłonę w ogóle nie patrzysz. Najpierw musisz zdjąć koło na wale korbowym, następnie zdjąć te osłonę, a pod nia znajdziesz zębatkę ze znacznikiem (nacięciem). Znacznik ma się pokrywać ze znacznikiem (trójkąt lub kółko) na bloku silnika. Natomiast na górze znacznik (nacięcie) na zębatce wałka rozrządu musi się pokrywać ze znacznikiem (trójkąt) na głowicy.
Anonymous - 09-05-2007, 20:43

dzięki gregorbu już ustawiłem jeżdzi ale brakuje mu mocy nawolnych 1000 obr a w czasie jazdy puchnie
Krzyzak - 09-05-2007, 21:00

przestawiles rozrzad o zabek lub nawet dwa - mozesz skorygowac to wyprzedzaja max. zaplon, ale sadze, ze i tak powinienes poprawnie go ustawic
Anonymous - 10-05-2007, 08:51

Dzięki wielkie Krzyzak tak myślałem ale lepiej zapytać jak spartolić :lol:
Anonymous - 10-05-2007, 09:08

Krzyzak ma rację, ale w tej sprawie może być jeszcze "głębsze dno". Skoro kupiłeś samochód z rozebraną głowicą i zerwanym paskiem, należało najpierw dokładnie sprawdzić tę głowicę, splanować, sprawdzić gładzie, tłoki, panewki, zawory, prowadnice, uszczelniacze, pierścienie... Tu może być pies pogrzebany... ale obym nie był złym prorokiem.
Anonymous - 10-05-2007, 10:51

Gregorbu gdybym wymienił cały silnik to też by było dobrze :shock:
Anonymous - 10-05-2007, 11:13

leny2 napisał/a:
Gregorbu gdybym wymienił cały silnik to też by było dobrze :shock:
Pod warunkiem, że byłby to dobry silnik. Rzeczy, o którym pisałem są oczywiste. Ktoś nei bez powodu zdejmował głowicę. Moim zdaniem nie opłacało mu się już tego składać, latego tez zdecydował się na sprzedaż. Porządna naprawa silnika wyjdzie co najmniej dwa razy drożej niż zakup silnika używanego.
Krzyzak - 10-05-2007, 11:49

fakt - jest mozliwe to, co pisze Grzes
ja tylko skupilem sie na tym muleniu po zlozeniu rozrzadu, ktore z reguly jest skutkiem przestawionego paska
ale faktem jest, ze trzeba bylo sprawdzic bebechy silnika...

Anonymous - 22-05-2007, 18:55

Panowie a czy to że auto nie poleci więcej jak 140 to też wina rozrządu czy trzeba cośinnego robić? Mam Colta 1.3 12V czyli 75KM i jakoś nie leci więcej niż 140 bez względu na paliwo(LPG, benzyna). Czy może to być wina łysych opon przednich?
saphire - 22-05-2007, 19:47

Może masz źle ustawiony zapłon albo nieszczelny i dziurawy wydech.
Hugo - 22-05-2007, 20:12

Pastor napisał/a:
Czy może to być wina łysych opon przednich?
Raczej nie. 75 KM to trochę za mało żeby przy 140 km/h tracił przyczepność :mrgreen:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group