[04-13]Colt CZx - Problem z napięciem colt czt
kotulTBG - 12-09-2019, 07:03 Temat postu: Problem z napięciem colt czt Witam.
Od pewnego czasu jestem posiadaczem colta czy 1.5turbo. Od jakiegoś czasu mam problem z napięciem. Napiecie na akmulatorze wynosi 15-15,5v. Regenerowane alternator I nic to nie pomogło kupiłem więc alternator używany od takiego colta założyłem to I dalej nic się nie zmieniło podstawialem sterownik silnika też nie dalo. Znalazłem gdzieś na forum taki problem z carisma Ale właściciel potu napisał że nie jest to wina regulatora napięć i że problem rozwiązany jak ktoś wie o co chodzi bardzo proszę o pomoc bo mi się już pomysły wyczerpały bardzo proszę o pomoc z góry dziękuję i życzę miłego dnia
Markatmag - 12-09-2019, 16:08
Regulator napięcia. W sumie sam sobie odpowiedziałeś
kotulTBG - 12-09-2019, 16:14
Regulator napięcia był wymieniany I nic to nie dało dlatego kupiłem oryginalny cały alternator I dalej to samo, poza tym napisałem w tym poście że ktoś na forum napisał że NIE jest to problem z regulatorem napięcia
Markatmag - 12-09-2019, 16:20
Regulator wymieniłeś na nowy?
kotulTBG - 12-09-2019, 16:25
Tak
Markatmag - 12-09-2019, 16:34
Napięcie 15-15,5V to na wolnych obrotach?
Przy zwiększaniu do 2,5-3000 wzrasta do?
kotulTBG - 12-09-2019, 16:36
Na wolnych 15, A na wyższych skacze do 15.5
Markatmag - 12-09-2019, 16:39
Masz miernik walnięty albo pecha i trafiłeś nowy uszkodzony regulator.
Innej opcji nie widzę.
kotulTBG - 12-09-2019, 16:46
Miał bym takiego pecha że dwa razy bym trafił na walniety regulator ? Poza tym jakiś koleś miał identyczny problem I napisał tylko że nie jest to wina regulatora
Bizi78 - 12-09-2019, 16:48
Regulatory w zamienniku są przeważnie kiepskie, przynajmniej w innych modelach mitsu.
Tylko dziwne, że używany altek tez kiepsko ładuje, chyba że w nim też regulator był już wymieniony na chińczyka .
Najlepiej by było podmienić altek od sprawnego auta.
kotulTBG - 12-09-2019, 16:51
Dręczy mnie też ten facet na forum napisał tylko "Nie jest to wina regulatora problem rozwiazany". A problem identyczny kropka w kropkę
Markatmag - 12-09-2019, 20:35
kotulTBG, Nie wiem Technicznie to sprawcą może być wyłącznie ta część alternatora. Sterownik silnika to możesz "spalić" jeżdząć z takim ładowaniem.
1. Sprawdź miernik na zwykłej nowej baterii AA lub jakiejkolwiek innej (chyba że znasz łatwiejszy sposób)
2. Wymień sam, nowy oryginalny regulator - koszt góra 300zł lub oddaj cały alternator do porządnego fachowca.
Swoją drogą na altka po regeneracji zapewne dostałeś gwarancję (?)
|
|
|