To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - Dziwne cos w zaworze egr

Raiz3n89 - 10-10-2019, 11:40
Temat postu: Dziwne cos w zaworze egr
Czesc Panowie, jestem na etapie czyszczenia przepustnicy, egr itp. Znalazlem cos dziwnego w zaworze egr i nie wiem czy ktos to specjalnie wrzucil czy samo sie tam znalazlo, dziwna sprawa bo wyglada to jak uszczelka druciana do wydechu, na laczeniu kolektora wydechowego z tlumikiem rzeczywiscie mialem wydmuchana uszczelke no ale chyba nie ma szans zeby z tamtad sie to dostalo. Poradzcie vos, wywalic to czy zostawic?

https://zapodaj.net/4abf1a022895b.jpg.html

kajos - 10-10-2019, 12:31

wywalic
ktos to sobie wepchnal tam a to nic nie daje

Raiz3n89 - 10-10-2019, 17:41

Ok wywalilem i wyczyscilem na blysk, czemu to teoretycznie mialo slyzyc? W 2.4 da sue zaslepic egr czy wyskakuje błąd? Mam jeszcze jeden problem, do calej operacji musialem spuscic plyn chlodniczy, jak skonczylem to wlalem go do zbiorniczka wyrownawczego, zagrzalem auto, przejechalem sie ale xbiornik caly czas jest na full, o co chodzi?
potentator - 10-10-2019, 18:03

Zapowietrzony układ w dieslu ciężko się odpowietrza... Najlepiej po 1 l odpuścić i dolać koncetratu
Raiz3n89 - 10-10-2019, 18:37

Mam benzyne 2.4, zaraz uzupelnie profil. Czyli musze odciagnac nadmiar ze zbiorniczka i wlac przez korek od chlodnicy czy jezdzic tak i samo sie odpowietrzy?
kajos - 10-10-2019, 19:53

na zagrzanym przez korek wlac
tylko ostroznie odkrecac korek przez szmate

m4rud3r - 10-10-2019, 20:50

Jeszcze ze dwa razy będziesz odciągał zanim będziesz miał na max stabilnie ;-)
Raiz3n89 - 15-10-2019, 12:03

W outku jakos dziwnie jest to rozwiazane, do zbiorniczka wyrownawczego dochodzi tylko jeden wezyk wiec nie ma w nim przeplywu. Dobrze ze przykrecony jest tylko 1 srubka wiec przelałem nie odłączając go. Woda rozprowadzona jest w jakies dziwne miejsca, np do filtra oleju. Przy demontażu troche cieczy mi ucieklo i teraz mam na min, doleje koncentratu jak kolega radzi.
kajos - 15-10-2019, 13:52

wpodstawie filtra oleju jest wymiennik
kiedy silnik pracuje i auto jedzie temp oleju okolo 110stopni a jak silnik ma ciezko to i potrafi dojsc pod 130

plyn ma zawsze okolo 90 wiec temp przechodzi s oleju na plyn chlodniczy

Raiz3n89 - 26-10-2019, 06:51

To że olej powinien być chłodzony to wiem ale do tego raczej służy chłodnica oleju ale powiedz mi co w takim razie jest przepływ wody w przepustnicy? Bo raczej nie do schłodzenia powietrza, zrozumiałbym gdyby egr był chłodzony, ale przepustnica?
kajos - 26-10-2019, 07:38

chlodniczke oleju masz w podstawie filtra
przeplywa tam plyn chlodniczy



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group