To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II Ogólne - wpiecie sie w komputer

acidosmaniacos - 20-10-2019, 21:37
Temat postu: wpiecie sie w komputer
Witam na szybko pytanko co kupic by móc wbić sie w kompa auta najlepiej z linkami bo tak bedzie szybciej wiekszość pewnie to ma to może się podzielić opiniami na ten temat i co najlepiej działa pozdro
kajos - 21-10-2019, 19:57

napewno nie Maxiecu

kupilem to ale okazalo sie ze nie sa w stanie zrobic tak jak w VW
wiec do niczego jest bo temp plynu ,obroty i inne badziewia to mozna darmowym programem sprawdzic sobie przez OBD Bluetooth :P

mnie zalezalo zeby sprawdzic korekty wtryskow itp.
niestety nic z tych rzeczy w Maxiecu
400zl wyrzucone w bloto :twisted:

acidosmaniacos - 21-10-2019, 21:10

kajos napisał/a:
napewno nie Maxiecu

kupilem to ale okazalo sie ze nie sa w stanie zrobic tak jak w VW
wiec do niczego jest bo temp plynu ,obroty i inne badziewia to mozna darmowym programem sprawdzic sobie przez OBD Bluetooth :P

mnie zalezalo zeby sprawdzic korekty wtryskow itp.
niestety nic z tych rzeczy w Maxiecu
400zl wyrzucone w bloto :twisted:


dzieki za jakies wskazówki wiem czego unikać

potentator - 23-10-2019, 08:21

Delphi odczytasz i coś tam zrobisz ale to nie to samo co VCDS w VW... Tak myśle czy zmiana sterownika na VW pomogłaby w kwestii komputera czy to wszystko jest w ETACS.
szeryf85 - 24-10-2019, 12:57

Ponoć Mitsubishi zrobiło swój sterownik :/
kajos - 24-10-2019, 20:28

szeryf85 napisał/a:
Ponoć Mitsubishi zrobiło swój sterownik :/


wszytko by sie zgadzalo
tak mi odpisali w Maxiecu

no i ta (juz nie powiem jaka bo bialej goraczki dostaje) funkcja podwyzszonych obrotow silnika jak jest zimno i sie wlaczy nawiewy :axe:

szeryf85 - 25-10-2019, 09:15

Dokładnie :) miałem audi z 2.0TDI i tam powyżej 900 nigdy nie miałem, po zmianie na Outlandera ostro się zdziwiłem :)
kajos - 25-10-2019, 12:56

szeryf85 napisał/a:
Dokładnie :) miałem audi z 2.0TDI i tam powyżej 900 nigdy nie miałem, po zmianie na Outlandera ostro się zdziwiłem :)


co masz na mysli 900 ?

potentator - 25-10-2019, 13:22

lexia nie ma korekty wtrysków?
szeryf85 - 25-10-2019, 15:59

kajos, obroty powyżej 900 :)
kajos - 25-10-2019, 21:40

szeryf85 napisał/a:
kajos, obroty powyżej 900 :)


tak myslalem :p

nie wiem co mial na mysli konstruktor czy raczej informatyk podkrecajac obroty przy roznicy temperatur
to ani ekologiczne,ani logiczne, ani praktyczne :rolleyes:

Potargany - 26-10-2019, 00:16

a wystarczy nadmuch:) na 0 ustawić i silnik znowu ma wolne obroty :)
kajos - 26-10-2019, 07:40

tak
tylko zwiekszone obroty powstaja zawsze kiedy jest rosa na szybie wiec dobrze jak nawiew dmucha :twisted:

gifek - 30-10-2019, 17:01

Panowie,
zasada podniesionych obrotów jest bardzo prosta.
Jeżeli różnica pomiędzy temperaturą otoczenia, a zadaną na pokrętle jest znaczna (nie wiem dokładnie ile stopni) to samochód w celu jak najszybszego doprowadzenia temperatury w kabinie do zadanej uruchamia 3 grzałki elektryczne wbudowane w nagrzewnicy.
Grzałki to 3x2000W - mają tak duże zapotrzebowanie na energię, że samochód podnosi obroty wspomagający tym samym pracę alternatora.
Po przestawieniu nastawnika obrotów nawiawu na OFF obroty spadną w okolice 900.
Cała historia :D

kajos - 30-10-2019, 23:05

to my to wszytko wiemy :P
tylko dlaczego w innych autach z tym samym silnikiem (rodzina VW) obroty sie nie podnosza ?

ps.
te 3 grzalki chyba sa w glowicy silnika (przynajmniej tak mialem w Passacie)a nagrzewnica elektryczna to swoja droga-tez mialem w Passacie


i u nie plyn sie szybciej podgrzewa bo zalozone mam mokre ogrzewanie postojowe :P



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group