To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - Mitsubishi lancer X 1.8 did 35 jahre - kilka pytań

GrzesiekH - 22-10-2019, 06:07
Temat postu: Mitsubishi lancer X 1.8 did 35 jahre - kilka pytań
Cześć, nabyłem metodą kupna Mitsubishi Lancera X 1.8 did 150 km, wersja limitowana 35 Jahre z dokładkami na progi i zderzak przedni. Dzisiaj auto przyjedzie do mnie na lawecie i mam związane z tym kilka pytań.

1. Na jakim oleju powinien jeździć ten samochód?
2. Czy silnik jest zdatny do chip tuningu?
3. Czy do cywilnego Lancera pasują części tuningowe (lotki) od wersji EVO?
4. Jakie są dopuszczalne granice ET kół, żeby auto mogło jeździć/skręcać?
5. Na co należy zwracać szczególnie uwagę podczas eksploatacji auta?
6. Lać zwykłego diesla czy verwę?
7. Czy jest jakaś możliwość nadania temu samochodowi sportowego brzmienia wydechu?

Za wszelkie odpowiedzi z góry pięknie dziękuję :) pozdrawiam

Venom86 - 22-10-2019, 10:01

heja wrzuc foty jak dojedze bo to chyab jakas edycaj na niemcy czy cos :P

ad1. fullsyntetyk np jakis 5w30/5w40 i wymiana co 10k (Zadne longlify!)
ad2. Jest. Z tego co wiem samym programem pod 170-180 zrobisz a ktos chyba nawet 200 tu masz caly temat https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=68136
ad3 Rozumiem ze masz sedana takze lotka od EVO spasuje bo klapa bagaznika w cywilnym i Evo jest taka sama
ad4 oryginalne ET to chyba 42 sa kalkulatory na necie tak z reki to raczej ci nikt nie powie bo to tez kwestia szerokosci kola jakie bedziesz chcial zalozyc by nie obceralo od wewnatrz :P
ad5 cykliczna wymiana oleju. Sprawdzanie plynow. Chlodzenie turbo po dlugim albo intesnywnym przegonieniu auta. W nim jest tez DPF takze dluzsze trasy mile widziane.(w skrocie to co w kazdym innym aucie)
ad6 o tym to mozna by ksiazki pisac... a prawda jest taka ze nie ma znaczenia verwa ma wiecej uszlachetniaczy to tak samo jak z benzyna jak samochod jest zestrojony na 95 to 98 tez wypije ale nic mu wiecej nie da w osiagach. Wazne by nie lac jakis olei napedowych niewiadaomo jakiego pochodzenia ;)
ad7 przy dieslu malo zdzialasz nawet jak zrobisz przelot to przy przygazowce bedzie brzmial jak bys sam dmuchal w rynne

GrzesiekH - 22-10-2019, 16:29

https://ibb.co/LSRRtDJ

https://ibb.co/chtxNK0

HUGIO - 22-10-2019, 21:16

GrzesiekH,
Te dokładki są standardem w bogatszych wersjach.

Masz do niego jakiś katalog/książkę, w której jest coś konkretniej o tej limitowanej wersji napisane? Przeglądając ogłoszenia w Niemczech, to poza naklejką za bardzo niczym się nie różnią od zwykłych (chyba, że tak się po prostu nazywała wyższa wersja wyposażenia przez jakiś czas).

GrzesiekH - 23-10-2019, 04:49

Mam pełną dokumentację niemiecką. Poza tą naklejką i dokładkami może faktycznie się niczym nie różni od pozostałych modeli. Brak w nim jednak głośnika w bagażniku, subwoofera, który był w każdym oglądanym przeze mnie egzemplarzu wcześniej. Muszę zerknąć czy są po nim jakieś ślady lub czy nigdy go w nim nie było. W każdym razie auto ma za sobą pierwsze 100 km, na koniec tygodnia umówiony serwis filtrowo/olejowy. Myślę, że założę również temat w moje Mitsubishi z racji tego, że zawsze w autach coś zmieniam oraz przywiązuje się do nich na długo :)
HUGIO - 23-10-2019, 11:01

GrzesiekH,
Oryginalny subwoofer wchodzi w skład nagłośnienia Rockford Fosgate LINK. Najłatwiej to poznać po znaczkach Rockford Fosgate nad radiem i przy głośnikach.

Ewentualnie jeśli by Cię to bardziej interesowało, to poczytaj ten temat: https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=83910 Jest w nim sporo linków do tematów związanych z tym systemem audio. ;)

pablo diablo - 23-10-2019, 20:31

daj se spokój z podkręcaniem silnika.
lej dobry olej C3,
naucz sie wypalania Dpfu do końca w trasie,
ma lekka turbo dziurę ale silniczek żwawy i porównując do niemieckich klekotów pracuje cicho.
zadbaj o spód

mkm - 23-10-2019, 20:36

Zakładaj temat w "Naszych Miśkach" :wink:

Venom86 napisał/a:
heja wrzuc foty jak dojedze bo to chyab jakas edycaj na niemcy czy cos :P

Łap z translatora:
Cytat:
Z okazji 35-lecia Mitsubishi w Niemczech firma oferuje również swoim klientom specjalny model „35 lat” w obecnym wyglądzie. Wiele udogodnień i nowoczesne detale w specjalnej cenie. Dzięki specjalnemu modelowi „35 lat” klient może zaoszczędzić do 1250 euro w porównaniu z modelem Lancer Invite.

Wersja 1.6 MIVEC „35 lat” świeci bi-ksenonowymi reflektorami i światłami doświetlającymi zakręty; W zestawie znajdują się również podgrzewane przednie fotele i kamera cofania z kolorowym monitorem w lusterku wstecznym. Zawiera również przedni spoiler dla wariantu sportowego sedana (standard w wersji Sportback), boczne spódnice w kolorze nadwozia, zestaw głośnomówiący Bluetooth i interfejs USB w schowku na sprzęt.

Mitsubishi Lancer 1.8 DI-D „35 lat” oferuje także 18-calowe felgi aluminiowe w nowej stylistyce, kokpit i tapicerkę drzwi w wykończeniu fortepianowym, automatyczne tempo i układ wydechowy. Jako ekskluzywny specjalny kolor dostępny jest Mitsubishi Lancer „35 lat” w kolorze srebrnym Merkur.

Ceny: Lancer z silnikiem 1.6 MIVEC ClearTec jest dostępny w cenie 19,990 euro, wersja z silnikiem 1.8 DI-D za 23,990 euro. (AutoReporter.NET/sr) (Zdjęcie: Mitsubishi / AutoReporter.NET)


https://www.meine-auto.in...l-35-jahre.html

GrzesiekH - 23-11-2019, 05:23

Pytanko eksploatacyjne, nie chcę zakładać nowego wątku. Od momentu zakupu auta obserwując spalanie samochodu zauważyłem taką przypadłość, że na biegu jałowym, gdy auto się zatrzymuje pasek spalania rośnie aż do końca i na takim poziomie się utrzymuje, obroty przy tym wskazują okolice 0,6 tysiąca, więc nie są podwyższone. Gdy wrzucam bieg spalanie jest wskazywane już normalnie. Dodam, że raporty spalania mam mocno zadowalające, w trasie nie przekraczam 6 l / 100 km. Wcześniej myślałem, że to wskazanie spalania na biegu jałowym jest związane z wypalaniem filtra DPF, natomiast teraz tą przyczynę mogę na pewno wykluczyć, no i dzieje się to też cały czas, bez przerwy.
HUGIO - 23-11-2019, 11:04

GrzesiekH,
To jest normalne, ponieważ stojąc nie robisz kilometrów, a paliwo się spala, więc licząc średnie spalanie (litry, które rosną / kilometry = const) wynik rośnie w nieskończoność.

Gdzieś w dziale Lancera jest temat odnośnie spalania i tam dokładniej to opisywali ;)

GrzesiekH - 24-11-2019, 10:04

Dzięki za odpowiedź, dla mnie to auto jest jeszcze nowe, więc pewnie jeszcze przez jakiś czas będę odkrywał pewne charakterystyczne dla tego auta rzeczy bądź pozyskiwał o nim informacje. To samo dotyczy forum, jako nowy użytkownik potrzeba trochę posiedzieć na forum, żeby ogarnąć wszystko
meydey000 - 21-04-2020, 02:28

To nie jest Lancer X tylko zwykła VIII.
X to EVO było.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group