To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[02-06]Lancer CS0 - [CS6 2.0SOHC] Do usunięcia

SolarGuitar - 22-10-2019, 12:53
Temat postu: [CS6 2.0SOHC] Do usunięcia
Do usunięcia
Bizi78 - 22-10-2019, 13:08

Jak podepniesz pod kompa to zanotuj numery błędów.
Co do konsumpcji to pewnie pierścienie do wymiany.
Warto zrobić próbę olejową.

Ogólnie to chyba trafiłeś na minę :doubt: .

SolarGuitar - 22-10-2019, 13:28

Wynik takiej próby da odpowiedź na to czy te pierścienie są do wymiany?

Zakładając że to przyczyna orientujesz się może ile wymiana w takim silniku może kosztować?

Bizi78 - 22-10-2019, 13:57

SolarGuitar napisał/a:
Wynik takiej próby da odpowiedź na to czy te pierścienie są do wymiany?

Tak.

SolarGuitar napisał/a:
Zakładając że to przyczyna orientujesz się może ile wymiana w takim silniku może kosztować?

Tanio na pewno nie będzie.
-pierścienie + uszczelniacze
-uszczelka pod głowicę
-sprawdzenie i splanowanie głowicy
-uszczelki pod kolektory
-olej
-rozrząd
-płyn chłodzący

U mnie na same graty pękł 1000 ale ja robiłem na bdb podzespołach + robota już nie pamiętam 400 lub 500zł.

SolarGuitar - 22-10-2019, 17:49

A powiedz mi jeszcze czy próba pokaże co może być problemem jeśli nie są to pierścienie (nie wiem np uszczelka pod głowica) czy potrzebna będzie diagnostyka dokładniejsza?
Bizi78 - 22-10-2019, 21:46

SolarGuitar napisał/a:
A powiedz mi jeszcze czy próba pokaże co może być problemem jeśli nie są to pierścienie

Jeśli nie masz wycieków oleju a konsumpcja jest wyraźna to przeważnie są to zapieczone pierścienie.

Jeśli martwisz się o uszczelkę pod głowicą to w tani sposób to sprawdzisz czymś takim:
https://allegro.pl/oferta/tester-uszczelki-pod-glowica-co2-5-testow-7839150799?reco_id=de4c73c3-f503-11e9-9ef1-000af7f5ff20&sid=3ec404f37aa2fad6253fa5dd6bb023427743f77ee2f01bb84454c4701b8c0118

SolarGuitar - 24-10-2019, 09:15

Dzięki ci wielkie mam jeszcze jedno pytanko

Planuje kupić taki tester do głowicy, ale od dwóch dni mam nowy objaw (a właściwie stary objaw który się nasilił) czyli biały dym z rury wydechowej. Sprawdziłem płyn chłodniczy ale w tym aucie jest tak ciasno że kompletnie nie widzę min/max ale zajrzałem do środka i ten taki jakby bagnet plastikowy jest suchy ale widzę w środku jakiś płyn jeszcze. Czyli może to być uszczelka kiedy mi płyn spala?

Bizi78 - 24-10-2019, 09:45

SolarGuitar napisał/a:
ale zajrzałem do środka i ten taki jakby bagnet plastikowy jest suchy

Pierwsze słyszę o bagnecie w zbiorniczku płynu chłodniczego w miśku, może zajrzałeś do płynu od wspomagania :? .

Anonymous - 24-10-2019, 21:34

Uzupełnij plyn w chłodnicy później wlej do zbiorniczka i będzie wiadomo, ten tester dużo nie kosztuje ok.20zł a będziesz wiedział na czym stoisz.
MitsuGo - 24-10-2019, 22:54

Miarka jest zespolona z korkiem w zbiorniczku wyrównawczym.
Zbiornik można wysunąć do góry z mocowania w aucie i pokiwać nim na boki, wówczas doskonale widać poziom płynu jaki w nim się znajduje.


sla - 26-10-2019, 10:44

Cytat:
Czy ktoś ma jakieś sugestie?
Tak, oddaj ten złom osobie od której kupiłeś i nie brnij w dalsze koszty


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group