| 
				
					| Outlander I Ogólne - Outlander I - Jaki silnik najlepszy do LPG?
 
 Michal243 - 16-11-2019, 14:22
 Temat postu: Outlander I - Jaki silnik najlepszy do LPG?
 Mam pytanie jaki wybrać najlepiej silnik do LPG outlander który najlepszy najtrwalszy?
 Pozdrawiam proszę o pomoc
 chodzi mi z jakim silnikiem najlepiej pod lpg najlepiej kupiś pierwszą generacje około 2006 r
 2.0  2,0turbo czy 2,4 mivec?
 KrzysiekC - 16-11-2019, 14:55
 
 Każdy jest dobry jeśli jest zadbany.
 Bzyk_R1 - 16-11-2019, 16:05
 
 Każdy jest dobry pod warunkiem prawidłowego montażu i serwisowania instalacji LPG.
 luk2501 - 16-11-2019, 16:59
 
 Na pewno najlepszy będzie w kolejności 2,0 i 2,0t następnie 2,4.  Pierwsze dwa są bezobsługowe jeżeli chodzi o regulację zaworów.
 Michal243 - 16-11-2019, 17:26
 
 ok dzięki chodzi mi o trwałość żywotność słyszałem że nivec 2,4 ma zmienne fazy rozrządu a 2,0 za mułowaty turbo taczej wystrzegłbym się by zniwelować koszty a regulacja zaworów chyba nie problem co 40 tys około ??
 pozdro
 
 [ Dodano: 16-11-2019, 18:12 ]
 proszę o wypowiedzi dzięki z góry
 Jaro1974 - 16-11-2019, 19:05
 
 Jak kupisz turbo zadbane to nie powinieneś mieć z nim żadnych problemów.  Jeśli boisz się o turbinę to twoje obawy są niepotrzebne. Ale wszystko zalezy od egzemplarza. Czy wolnossący jest mułowaty? Tak, jadąc w pięć osób z bagażami pod sam sufit. Ja mam i na moje potrzeby jest ok. Decydując się na 2.4  to tak jak zauważono, trzeba regulować zawory. Fakt nie jest to jakiś problem, ale spalanie porównywalne z 2.0 turbo przemawia na korzyść tego drugiego. Wybór należy do Ciebie.
 Michal243 - 16-11-2019, 22:15
 
 mam prośbe na co zwrócić ogólnie uwagę przy zakupie outlandera I  ?JAK SPRAWDZIĆCZYMA NAPĘD NA 4 KOŁA NAPRZYKŁAD?
 
 [ Dodano: 17-11-2019, 12:11 ]
 może jeszcze ktoś doradzić jak z tymi silnikami pod lpg jaki kupić by  było z nim najmniej problemów
 luk2501 - 17-11-2019, 14:20
 
 Sanki tył i przód, nadkola tył, w przed lifcie lampy przód (klosze), zawieszenie z tyłu, sprężarka klimatyzacji czy się załącza. Napęd jest nie do zdarcia. A silnik najmniej generujący kosztów to 2,0 136km.
 jaroo0 - 17-11-2019, 14:33
 
 
  	  | Michal243 napisał/a: |  	  | mam prośbe na co zwrócić ogólnie uwagę przy zakupie outlandera I  ?JAK SPRAWDZIĆCZYMA NAPĘD NA 4 KOŁA NAPRZYKŁAD? 
 [ Dodano: 17-11-2019, 12:11 ]
 może jeszcze ktoś doradzić jak z tymi silnikami pod lpg jaki kupić by  było z nim najmniej problemów
 | 
 
 Kucasz pod auto i jak widzisz cos takiego, wał, idacy wzdłuż tłumika oznacza że to Outlander 4x4
 https://is.link/Pm7
 Michal243 - 17-11-2019, 18:03
 
 proszę podpowiedzieć czy napęd na tył jest ok czy zbyteczny jezdzę na ryby trochę po dołach czy przyda się czy w outlanderze on z tyłu jest słaby kolega mówił że czytał ze w outlanderze to na tył zbędne bo jest bez blokady i zbyteczny?a polift od jakiego roku się zaczyna i miesiąca lepiej kupić przedlift czy polift dzięki z góry za odpowiedz.
 
 pozdrawiam
 luk2501 - 17-11-2019, 18:19
 
 Każda złotówka wydana na napęd 4x4 w Outlanderze jest tego warta. Nawet auta terenowe nie mają blokad, mało tego dużo z nich to auta tylnonapędowe z dołączanym napędem na przód i tylko w błocie lub na śniegu można go używać. Napęd taki zapinasz dodatkową dźwignią i jak masz automaty na przodzie to napęd zapnie się sam jak sprzęgięłka ręczne trzeba wyjść przekręcić ruszyć i masz napęd 4x4. Uwierz mi mam z tym styczność nie tylko z samochodami ale i innymi pojazdami 4x4 z blokadami i jazda po czarnym z blokadami powoduje wypadanie plomb w zębach bo takie są wibracje. Taki napęd jaki ma outlander jest niezastąpiony do codziennego użytku plus (ryby, grzyby itp itd.)
 Michal243 - 17-11-2019, 22:15
 
 mam pytanie i dzięki za odpowiedzi wszystkim
 
 realnie ile pali na lpg 2,0 136km outlander I ŚREDNIO JAZDA RACZEJ TROCHĘ MIASTO TROCHĘ TRASA PÓŁ NA PÓŁ
 jaroo0 - 17-11-2019, 22:33
 
 
  	  | Michal243 napisał/a: |  	  | mam pytanie i dzięki za odpowiedzi wszystkim 
 realnie ile pali na lpg 2,0 136km outlander I ŚREDNIO JAZDA RACZEJ TROCHĘ MIASTO TROCHĘ TRASA PÓŁ NA PÓŁ
 | 
 
 Jak biegi bedziesz zmieniac do przy max 3tys obrotow to stednio z 12lpg.
 To nie jest tanie auto jak zwykły sedan
 
 Szukaj wersji turbo, wtedy będzie 4x4 a na ryby z łódka dojedziesz i wyjedziesz
  a radość z jazdy odzwierciedli twoje spalanie. Jezeli szukasz ekonomicznego wozidla co mowia ze pali do 10l lpg, to nie Outlandera   Bzyk_R1 - 17-11-2019, 22:46
 
 Zapraszam do czytania forum technicznego 1 generacji,  tam jest odpowiedź na większość pytań bo tutaj robi sie multiwątek i w sumie nie wiadomo o czym. Nie słuchaj tego "co kolega czytał" gdzieś tam tylko poczytaj i posłuchaj posiadaczy modelu. Zajrzyj też na kanał YT do mnie, sporo się dowiesz o wersji turbo, ale i o liftach, kosztach plusach i minusach modeli 1 generacji.
 Michal243 - 19-11-2019, 21:10
 
 proszę o pomoc ile może kosztować naprawa regeneracja turbo chciałem zapytać abywiedziećjaki koszt bymnie czekał jak by padła.
 pozdro
 
 |  | 
 |  |