[92-96]Colt CA0 - [CA1A 1.3] luzy zaworów
Anonymous - 10-04-2007, 13:47 Temat postu: [CA1A 1.3] luzy zaworów Mechanicy którzy grzebali przy moim misiu ustawiali zawory na zimnym silniki . Nie dawno dowiedziałem się z forum, że należy to robić na silniku rozgrzanym do temperatury roboczej, więc korzystając z opisu na stronie Krzyżaka sam sprawdziłem ile obecnie wynoszą. Więć jest tak, że zawory ssące maja luz 0.20 /tj miernik wchodzi dość lużno z pewnym oporem wejdzie 0.25/. Podobnie jest z zaworami wylotowymi /bez wiekszego problemu wchodzi 0.25/. Silnik nie przyjemnie klekocze, dla porównia taki sam silnik Swistaka chodzi duzo ciszej. Doradżcie czy mam troszkę podociadac zawory, aby 0.20 dla ssących i 0.25 dla wylotowch, wchodziły ciaśniej? Gośc który wymienial mi uszczelke pod glowicą twiedził, że lepiej aby luzy były ciut wieksze, tj miernik lekko wchodził między popychacze, bo wtedy nie popali mi zaworów.
Anonymous - 10-04-2007, 13:51
LUZY ustawiac można również na zimno!! masz tabelke
josie - 10-04-2007, 14:08
bear007 napisał/a: | LUZY ustawiac można również na zimno!! |
Tak, ale tylko po rozbieraniu silnika, jak nie można ich ustawić na gorącym, potem należy powtórzyć regulację na gorącym silniku.
Anonymous - 10-04-2007, 14:15
W ksiażce Betriebsanleitung /instrukcja obsługi/, podano luzy 0.20 /ssący/ i 0.25 /wydechowy/. tylko nic tu nie pisza na jakim silniku ustawiane. Jesli ktość dokładnie wie jakie wartości i przy jakim silniku/ciepły, zimny/ maja być to bedę bardzo wdzieczny.
Anonymous - 10-04-2007, 14:23
ykhm kliknij w moim poprzednim poście słowo LUZY
Anonymous - 10-04-2007, 14:28
bear007 napisał/a: | ykhm kliknij w moim poprzednim poście słowo LUZY
_________________ |
Z całym szacunkiem mistrzu klikałem na ten link i jest tam tabela dla coltów tylko nie z tego rocznika co mój, chyba że to bez znaczenia i mojego tez mam ustawiać wg tych danych. Jesli tak to wielkie dzieki
Anonymous - 10-04-2007, 14:33
wiesz ja otrzymalem takie info nie tylko w tamtym wątku...poczekamy jak ktos sie wypowie jeszcze
josie - 10-04-2007, 14:34
bear007 napisał/a: | ykhm kliknij w moim poprzednim poście słowo LUZY |
Kolega ma nowszy silnik - tabelka z LINKA się nie nada.
Serwisówka do modelu 92-96 dla silnika 4G1x mówi:
Anonymous - 10-04-2007, 14:45
josie napisał/a: | bear007 napisał/a:
ykhm kliknij w moim poprzednim poście słowo LUZY
Kolega ma nowszy silnik - tabelka z LINKA się nie nada.
Serwisówka do modelu 92-96 dla silnika 4G1x mówi: |
Josie z tego co tu czytam to jednak luzy mają być 0.2. i 0.25 powiedz mi jeszcze tylko czy ustawiać na zimynym czy rozgrzanym motorku?/jeszcze słabo kumam GB/. I czy miernik ma wchodzić luźno czy z oporem?
Pozdrawiam
Krzyzak - 10-04-2007, 14:48
krotko: na goracym, z oporem
josie - 10-04-2007, 15:00
Tak jak Krzyzak pisze na gorąco.
Z oporem - ja pod tym pojęciem rozumiem że wsadzisz i bez jakiś większych problemów poruszasz listkiem szczelinomierza, ale jak będziesz chciał poruszać dźwigienką z listkiem wsadzonym to nie wyczujesz żadnego luzu.
Anonymous - 10-04-2007, 16:28
josie napisał/a: | Tak jak Krzyzak pisze na gorąco.
Z oporem - ja pod tym pojęciem rozumiem że wsadzisz i bez jakiś większych problemów poruszasz listkiem szczelinomierza, ale jak będziesz chciał poruszać dźwigienką z listkiem wsadzonym to nie wyczujesz żadnego luzu. |
Dzięki goście, jeszcze powiedzcie mi tylko jak moge dodać wam belkę do odznaczenia "pomógł", to będę wdzięczny
josie - 10-04-2007, 16:36
Pod każdym postem są guziczki różne - "profil", "pw", "email", wśród nich powinien też być "pomógł"
|
|
|