To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander I GEN Techniczne - Problem z głowicą OT1 2.0T

Zacharczenko - 13-12-2019, 13:05
Temat postu: Problem z głowicą OT1 2.0T
Witam.
Planuję remont silnika (głowica) w moim OT1 2.0T z 2006 r.
Rozważam też opcję wymiany silnika na ten 2.0 z Lancera 03-06 , gdyż koszty są podobne do remontu.
Na wypadek gdyby głowica w moim OT1 na próbie szczelności okazała się pęknięta, to czy mogę użyć słupek głowicy od silnika z Mitsubishi Lancer 03-06 kod silnika Lancera to 4g63??

jaroo0 - 13-12-2019, 16:52
Temat postu: Re: Problem z głowicą OT1 2.0T
Zacharczenko napisał/a:
Witam.
Planuję remont silnika (głowica) w moim OT1 2.0T z 2006 r.
Rozważam też opcję wymiany silnika na ten 2.0 z Lancera 03-06 , gdyż koszty są podobne do remontu.
Na wypadek gdyby głowica w moim OT1 na próbie szczelności okazała się pęknięta, to czy mogę użyć słupek głowicy od silnika z Mitsubishi Lancer 03-06 kod silnika Lancera to 4g63??


Głowica z lancera 4g63 tego rocznika co napisałes jest taka sama jak u nas. Dół też powinien pasować jeżeli chcesz wsadzić cały silnik bez osprzętu. Rurka miary oleju na pewno jest inna, misa i smarowanie turbiny, kolektory - stare

Gdzie robisz szlif i szczelność - na Zawadach w Moto Szlifie?
A pówód jaki - upaliłeś silnik, pasek czy puściła uszczelka?

Zacharczenko - 13-12-2019, 21:01

Pytam teoretycznie.
Rozważam dwa scenariusze: remont lub wymiana silnika.

Taka jest potrzeba (uszczelka lub pęknięta głowica), dlatego szukam rozwiązania.
Szlif-mot Ogrodniczki.

Nie upalam.

jaroo0 - 13-12-2019, 23:59

No wiesz by pękła glowica w naszym to trzeba mega się postarać, wie jaka jest przyczyna tego faktu. Skoro nie upalony uboga dawka paliwa to obieg chłodniczy stanął? Chyba, że ma pare ładnych setek tys.przebiegu.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group