Pajero II - Immobilizer
U-96 - 15-12-2019, 10:51 Temat postu: Immobilizer Szanowni
Mój Misiek 95r. został kiedyś zaopatrzony w immobilizer z transponderm pasywnym, potocznie zwanym pestką. Montaż wskazuje na profesjonalny serwis, pewnie w ASO, wymagali kiedyś w latach 90-tych do ubezpieczeń. Model to M.T.S 95 Wegfahrsperre, to dość zaawansowany sprzęt, odcina rozrusznik, pompę wtryskową, świece żarowe i nie wiem co jeszcze, gasi wszystkie kontrolki na desce jak nie zostanie rozbrojony, zaopatrzony jest w profesjonalną wiązkę przewodów dedykowanych do Miśka. Schematu oczywiście nie można nigdzie znaleźć, a przyszedł czas na wyprucie go z auta. Namierzyłam centralkę i całą wiązkę wyciągnąłem na zewnątrz. Wiązka immobilizera nie ma wszczepów w wiązkę Miśka (przynajmniej nie znalazłem na tą chwilę) dysponuje natomiast przejściówką pomiędzy org. wtyczką stacyjki Miśka a centralką. Bezpośrednie podpięcie org. wtyczki Miśka w stacyjkę daje połowiczny sukces, kontrolki już są, startuje rozrusznik, ale ciągle odcina świece żarowe i pompę wtryskową. Wszystko wskazuje na to że w org. wtyczce Miśka są pozamieniane i być może również usunięte niektóre przewody lub piny. Następnie przepuszczone przez przejściówkę i centralkę immo. Prosty sposób jest na ominiecie zabezpieczeń immo. po przez odpowiednie zablokowanie przekaźników w centralce, jest ich 3 w tym modelu, wczoraj udało mi się to opanować - działa bez pestki. Ale chciałbym pozbyć się całkowicie tego pośrednika.
Zmierzając do celu pytanie:
Ktoś może dysponuje zdjęciami przewodów pod konsolą przy stacyjce, lub może takie zrobić ?
Ewentualnie może ktoś mógłby mi udostępnić swojego Miśka abym mógł zobaczyć jak są w oryginale poprowadzone przewody przy wtyczce do stacyjki. Lubelskie, Podkarpackie, Mazowieckie, Świętokrzyskie, mogę podjechać i zrobić dokumentacje. Ważne aby to była wersja EU.
Pozdr.
[ Dodano: 02-01-2020, 09:49 ]
Immobilizer usunięty
Gdyby ktoś kiedyś potrzebował wskazówek w podobnym przypadku zapraszam
Montowany jest pod konsolą w górnej części przy nawiewach górnych i wpięty w wiązkę główną.
Dostęp przez schowek po zdemontowaniu. Sterowanie również podpięte było do wiązki poniżej puszki bezpieczników na dole lewego słupka pod wykładziną.
Pozdr.
|
|
|