To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Galant E3xA i starsze - [E33A 2.0] juz mam dość

waldi-1 - 11-04-2007, 15:40
Temat postu: [E33A 2.0] juz mam dość
Witam ponownie. Jak w temacie pisze mam juz dośc wszystkich mechaników wydałem juz kope kasy aby wyeliminować mój problem w galancie wszyscy tylko biora kase a nikt mi niepotrafi go naprawić, wymień to wymień tamto a napewno bedzie palił. W związku z tym mam pytanie czy zna ktos fachowca ,który by mi powiedział ( juz niewymagam by mi naprawił ) co dolego mojemu galantowi że niepali jak zimny niema ssania mieszkam w okolicach olkusza czy jest tu jakis fachowiec z prawdziwego zdarzenia?
Anonymous - 11-04-2007, 15:44

skontaktuj sie z tymi osobami moze oni ci pomogom

Krzyzak & Josie - serwisujemy auta Mitsubishi. Tanio i solidnie.

waldi-1 - 11-04-2007, 17:19

ale czy te osoby mieszkaja gdzieś w okolicy mojej?
wojmi1 - 11-04-2007, 17:28

waldi-1, kontaktuj sie na Asistans tzn. jest cos takiego
Krzyzak -Malbork :P Joasie- Gdynia :P
http://www.mitsumaniaki.com/mapa
Osobiscie moge Ci pomoc tzn postaram

Anonymous - 11-04-2007, 17:29

Raczej bliżej pomorza Josie z Gdyni a Krzyżak z Malborka/Trójmiasta, napisz do nich,bes trudu znajdziesz na tym forum.
Bartek - 11-04-2007, 17:32

wojmi1, w razie kłopotów służę wsparcim on-line
wojmi1 - 11-04-2007, 17:47

waldi-1, wczesniej podaj mi nastepujace dane
1 typ silnika
2 rodzaj zasilania gaznik /wtrysk
3 oznaczenie modelu
4 rocznik
5 przebieg
6 spalanie na 100 km
7 paliwo lpg itp
8 opisz co sie dzieje i od kiedy
9 opisz co bylo naprawiane regulowane kiedy :axe:
moj tel 604 294 014 :badgrin:

[ Dodano: 11-04-2007, 17:49 ]
Bartek, dzieki napewno skorzystam ,

waldi-1 - 11-04-2007, 18:04

Tak oni sa z pomorza a ja z południa miedzy krakowem a katowicami .MÓJ samochód to galant rok 91 przebieg 190 000 zasilany benzyna i gazem jaki silnik to niewiem tylko wiem ze to pojemnośc 2.0 zaworów 8 pisze na nim tylko ece multi a przyczyna to brak ssanie czyli niepali mi jak zimny jest musze kręcic i kręcić az załapie na bardzo małych obrotach ,potem sam musi pochodzic az wkońcu moge dodac gazu i go rozgrzac, jak ciepły pali bez problemu tylko gdy dam wiecej gazu to mi potrafi zgasnąc lub obroty spadaj ado bardzo małych a potem wracaja do prawidłowych . W umieniłem czujnik temperatury płynu chłodzącego, ten z dwoma końcówkami obok czujnika który idzie na deske rozdzielczą wtryski, pompe, paliwa ,filtr paliwa kondesatory w ecu, świeci mi czek engine a stało sie to stopniowo coraz cięzej palił ale zaoalał po 2 lub 3 razie teraz juz jest całkiem lipa zima niejezdziłem ponieważ akum mi siadał od kręcenia .

[ Dodano: 11-04-2007, 18:10 ]
a i jeszcze jedno spalanie , mieszcze sie w 9 litrach gazu, silnik ustawiony w piatek przed swietami u diagnosty zmienione swiece i kable gaz tez poustawiany

josie - 11-04-2007, 20:02

A spróbuj odłączyć przepływomierz - tą dużą okrągłą czarną puchę z filtrem powietrza w środku - odłącz od niej wtyczkę i zobacz jak się zachowuje

P.S. Co ten temat wogóle robi w dziale Colt-Ogólne?
Przenoszę do Galant-Techniczne

waldi-1 - 11-04-2007, 20:08

odłaczyłem silnik mi gaśnie
josie - 11-04-2007, 20:10

No to będziesz musiał kupić diodę na 12V (albo zwykłą diodę i opornik)i sprawdzić błądy - dlaczego się check engine zapala - będziesz miał rozwiązanie na tacy
Krzyzak - 11-04-2007, 20:49

ja bym jeszcze sprawdzil kompresje
no i koniecznie te bledy - to tez na mojej WWW opisalem

jak to wtryski czy lambda to przy partacko zalozonym gazie normalne, ale nad cala reszta to juz sie zastanowimy

waldi-1 - 11-04-2007, 20:56

kompresja jest ok autko dobrze utrzymane dioda jest i test zrobiony definitywnie wskazuje na czujniki temt ale one wymienione na nowe
błedy takie wyszły
31
52
12
51

Krzyzak - 11-04-2007, 21:05

12 = zabiles przeplywke (czyli wybuch gazu) - moga byc problemy z uruchomieniem auta
31 = czujnik spalania stukowego (problem z zaplonem ew. kiepskie paliwo lub sam czujnik dead)
51/52 nie znam - moze cos zle odczytales - tym bardziej, ze ECU podaje bledy w kolejnosci, wiec wystapienie 51 po 12 jest malo prawdopodobne - zakladajac, ze poprzednie odczyty (31, 52, 12) sie zapetlaja (bo nie zawsze jest tak, ze dioda wymruguje najnizszy blad tuz po podlaczeniu - czasem trafisz w srodek sekwencji - dlatego musisz odczyt przeprowadzic wielokrotnie)

edit - a moze 41 (wtryskiwacze = zly emulator wtryskow od instalacji LPG) i 42 = pompa paliwa (no jak pada, to na pewno auta nie odpalisz); a nie 51/52???

JaGrab3 - 11-04-2007, 21:23

a moze masz poprostu zaplon przekręcony, albo jeszcze czytalem na colcie, jeden mitsumaniak mial cuuda z czujnikami, okazlao sie ze nie bylo masy miedzy silnikiem a nadwoziem. Sprawdzic należy jakie jest napiecie miedzy silnikiem a nadwoziem, jezeli wyjdzie wiecej niż 0.2V to czujniki mogą kłamać. Acha to u niego chodziło chyba o lambde.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group