To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - [Cari 1.8 GDI] Wysokie obroty i brak hamulca

bastek1713 - 25-01-2020, 14:20
Temat postu: [Cari 1.8 GDI] Wysokie obroty i brak hamulca
Witam,mam taki klopot.
Dziś na parkingu moja Cari wskoczyła na wysokie obroty.Ponad 3tyś i do tego mam brak hamulca.Stoi na sztywno u samej góry.
Ma ktoś jakies pojęcie co to może być???
Z GÓRY DZIĘKUJE ZA POMOC.

douen - 25-01-2020, 15:09

To może być piękny początek emocjonującego związku z GDI ;D

Tak jak wszyscy zaraz napiszą.
Podłącz kabelek, zobacz co tam się dzieje.
Może jakieś vacuumy się pozatykały...

bastek1713 - 25-01-2020, 16:00

Jezdze ponad 5lat i nic sie wiekszego nie dzieje.
Z zrzeczy nieplanowanych to tylko przepustnica padla i sie zapikl reczny z tyłu i teraz to.

douen - 25-01-2020, 16:16

Ja swoją jeżdżę już trzeci rok i dopiero teraz zdecydowałem się na remont.
Poszły obydwa łożyska mcpersona, z lewej sprężyna pękła, z prawej wywalony sworzeń, a obydwa łączniki stabilizatora są urwnane.

Pozdro!

plecho1 - 25-01-2020, 22:26

Sprawdź gruby, sztywny przewód idący od puchy serwa do kolektora ssącego czy nie jest gdzieś pęknięty bo obydwa objawy mogą być związane z nieszczelnością w tym układzie.
bastek1713 - 26-01-2020, 07:54

ten gumowo metalowy
plecho1 - 26-01-2020, 08:38

Chodzi o ten gruby przewód widoczny po lewej stronie



Sprawdź czy gdzieś po drodze do kolektora ssącego nie ma nieszczelności.

bastek1713 - 26-01-2020, 10:01

no to u mnie jest on puzniej metalowy,tzw sa metalowe lazenia.
plecho1 - 26-01-2020, 13:45

Nie pamiętam jak to było w mojej bo miałem ją około 12 lat temu.
ross - 26-01-2020, 15:27
Temat postu: Re: Wysokie obroty i brak hamulca
bastek1713 napisał/a:
Witam,mam taki klopot.
Dziś na parkingu moja Cari wskoczyła na wysokie obroty.Ponad 3tyś i do tego mam brak hamulca.Stoi na sztywno u samej góry.
Ma ktoś jakies pojęcie co to może być???
Z GÓRY DZIĘKUJE ZA POMOC.
Kolego miałem też problem z hamulcem i doszedłem do tego węża co łączy serwo z kolektorem ssącym , bo tam była przyczyna z podciśnieniem do serwa i pedał hamulca był twardy-serwo nie działało. Przeczyściłem całego węża z nagaru wraz z zaworkiem który jest w wężu i metalowym łącznikiem ,ale główną przyczyną był zatkany metalowy króciec wkręcony w kolektor i hamulec brzytwa. Myślę ,że to pomoże.
Bizi78 - 26-01-2020, 17:10

Nie wiem jak w carismach ale w space starach była akcja serwisowa na przewody przy serwo.
ross - 26-01-2020, 18:11

Bizi78 napisał/a:
Nie wiem jak w carismach ale w space starach była akcja serwisowa na przewody przy serwo.
W GDI kolektor ssący, przepustnica są bardzo podatne na spory nagar.
Hugo - 26-01-2020, 22:06

Bizi78 napisał/a:
Nie wiem jak w carismach ale w space starach była akcja serwisowa na przewody przy serwo
Coś takiego, wiesz co się z nimi działo?
Bizi78 - 26-01-2020, 22:19

Hugo napisał/a:
Coś takiego, wiesz co się z nimi działo?

Jeśli dobrze pamiętam to chyba płyn hamulcowy mętniał od użytej gumy w przewodach przy serwo lub zbiorniczku.
W moim przypadku w 2013r. wymienili.

Hugo - 28-01-2020, 21:16

To raczej przez przewody od pompy do zbiorniczka wyrównawczego, bo przewód podciśnienia od kolektora ssącego do serwa nie ma kontaktu z płynem. Dałeś mi do myślenia, bo w moim SS płyn hamulcowy jest dosłownie brązowy, ale hamulce petarda i myślałem, że to normalne zużycie płynu.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group