To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - Problem z odpaleniem. 2,4 benz.+ LPG

Jaro74 - 29-02-2020, 15:25
Temat postu: Problem z odpaleniem. 2,4 benz.+ LPG
Witam. Zdecydowałem się na montaż gazu w Outku i mam problem z odpaleniem. Instalacja Palacar
plecho1 - 29-02-2020, 16:06

Instalacje Palcar to raczej gniot więc nieźle wdepnąłeś. Problemy z odpalaniem w silnikach z instalacjami LPG najczęściej są spowodowane ulatniającym się gazem do kolektora ssącego albo poprzez nieszczelne wtryski albo poprzez nieszczelny reduktor. Kolektor wypełnia się wtedy gazem a jak odpalasz oczywiście na benzynie to silnik odpala na benzynie i na gazie i przez nadmiar paliwa mieszanka staje się niepalna więc silnik nie odlali do puki nie wyrzuci tego nadmiaru paliwa w wydech. Wtryski zostały zmienione na bardzo dobre więc zostaje Ci do sprawdzenia reduktor. Po zgaszeniu auta zdejmij z reduktora cienki przewód gumowy o średnicy wewnętrznej około 4 - 5mm i tak pozostaw auto na noc. Rano go zamontuj i odpalaj. Jak będzie ok to reduktor do wymiany. Możesz też ten cienki przewód zdjąć z drugiej strony aby pozostał założony na reduktorze i zdjęty koniec włóż do szklanki z woda. Jak pojawią się bąbelki to też reduktor do wymiany.
Jaro74 - 29-02-2020, 16:29

plecho1 napisał/a:
Instalacje Palcar to raczej gniot więc nieźle wdepnąłeś. Problemy z odpalaniem w silnikach z instalacjami LPG najczęściej są spowodowane ulatniającym się gazem do kolektora ssącego albo poprzez nieszczelne wtryski albo poprzez nieszczelny reduktor. Kolektor wypełnia się wtedy gazem a jak odpalasz oczywiście na benzynie to silnik odpala na benzynie i na gazie i przez nadmiar paliwa mieszanka staje się niepalna więc silnik nie odlali do puki nie wyrzuci tego nadmiaru paliwa w wydech. Wtryski zostały zmienione na bardzo dobre więc zostaje Ci do sprawdzenia reduktor. Po zgaszeniu auta zdejmij z reduktora cienki przewód gumowy o średnicy wewnętrznej około 4 - 5mm i tak pozostaw auto na noc. Rano go zamontuj i odpalaj. Jak będzie ok to reduktor do wymiany. Możesz też ten cienki przewód zdjąć z drugiej strony aby pozostał założony na reduktorze i zdjęty koniec włóż do szklanki z woda. Jak pojawią się bąbelki to też reduktor do wymiany.


Dziękuję za pierwszą radę. :-)

plecho1 - 29-02-2020, 17:23

A jaki reduktor został założony?
Jeśli dalej po zakręceniu gazu auto odpala normalnie to dalej coś puszcza gaz do kolektora i może to być tylko albo reduktor albo wtryski.

Jaro74 - 29-02-2020, 17:45

plecho1 napisał/a:
A jaki reduktor został założony?
Jeśli dalej po zakręceniu gazu auto odpala normalnie to dalej coś puszcza gaz do kolektora i może to być tylko albo reduktor albo wtryski.


Jaki, tego nie wiem. Spróbuję z tym wężykiem.

plecho1 - 29-02-2020, 17:53

Reduktor łatwiej sprawdzić niż wtryski dlatego to jego lepiej sprawdzić na początku.
Jaro74 - 01-03-2020, 10:55

plecho1 napisał/a:
Reduktor łatwiej sprawdzić niż wtryski dlatego to jego lepiej sprawdzić na początku.


Niestety wyjęcie wężyka/przewodu na noc z reduktora nie pomogło.

plecho1 - 01-03-2020, 12:20

Więc reduktor wykluczony. Jak teraz zakręcisz gaz na zbiorniku i poczekasz aż silnik wypali gaz z układy aż instalacja sama przełączy się na benzynę i tak zostawisz auto na noc a rano auto normalnie odpali to zostają wtryski. Mimo że są nowe to też czasem zdarzają się nieszczelne. Jeśli jednak dalej będą problemy z rozruchem to w ten sposób wykluczysz instalację LPG.
pavvcio81 - 01-03-2020, 21:31

Do takich aut nie zakłada się byle jakich instalacji a przede wszystkim tanich. Zmień gazownika bo cały czas zalewa ci go gazem i stąd te problemy. Reduktor jak ma ustawione za wysokie ciśnienie to przez wtryski wpuści gaz do komory. Podałeś za mało danych przede wszystkim co to za reduktor ? Co to za instalacje zakładasz do gazu nie masz STAG-a albo Zenita....
Jaro74 - 02-03-2020, 07:14

pavvcio81 napisał/a:
Do takich aut nie zakłada się byle jakich instalacji a przede wszystkim tanich. Zmień gazownika bo cały czas zalewa ci go gazem i stąd te problemy. Reduktor jak ma ustawione za wysokie ciśnienie to przez wtryski wpuści gaz do komory. Podałeś za mało danych przede wszystkim co to za reduktor ? Co to za instalacje zakładasz do gazu nie masz STAG-a albo Zenita....




[ Dodano: 02-03-2020, 07:44 ]
plecho1 napisał/a:
Więc reduktor wykluczony. Jak teraz zakręcisz gaz na zbiorniku i poczekasz aż silnik wypali gaz z układy aż instalacja sama przełączy się na benzynę i tak zostawisz auto na noc a rano auto normalnie odpali to zostają wtryski. Mimo że są nowe to też czasem zdarzają się nieszczelne. Jeśli jednak dalej będą problemy z rozruchem to w ten sposób wykluczysz instalację LPG.






[ Dodano: 30-04-2020, 09:48 ]
WITAM.
Wygląda na to, że zakończyły się moje problemy. Wina: pompa paliwowa



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group