Outlander II GEN Techniczne - Problem z odpaleniem. 2,4 benz.+ LPG
Jaro74 - 29-02-2020, 15:25 Temat postu: Problem z odpaleniem. 2,4 benz.+ LPG Witam. Zdecydowałem się na montaż gazu w Outku i mam problem z odpaleniem. Instalacja Palacar
plecho1 - 29-02-2020, 16:06
Instalacje Palcar to raczej gniot więc nieźle wdepnąłeś. Problemy z odpalaniem w silnikach z instalacjami LPG najczęściej są spowodowane ulatniającym się gazem do kolektora ssącego albo poprzez nieszczelne wtryski albo poprzez nieszczelny reduktor. Kolektor wypełnia się wtedy gazem a jak odpalasz oczywiście na benzynie to silnik odpala na benzynie i na gazie i przez nadmiar paliwa mieszanka staje się niepalna więc silnik nie odlali do puki nie wyrzuci tego nadmiaru paliwa w wydech. Wtryski zostały zmienione na bardzo dobre więc zostaje Ci do sprawdzenia reduktor. Po zgaszeniu auta zdejmij z reduktora cienki przewód gumowy o średnicy wewnętrznej około 4 - 5mm i tak pozostaw auto na noc. Rano go zamontuj i odpalaj. Jak będzie ok to reduktor do wymiany. Możesz też ten cienki przewód zdjąć z drugiej strony aby pozostał założony na reduktorze i zdjęty koniec włóż do szklanki z woda. Jak pojawią się bąbelki to też reduktor do wymiany.
Jaro74 - 29-02-2020, 16:29
plecho1 napisał/a: | Instalacje Palcar to raczej gniot więc nieźle wdepnąłeś. Problemy z odpalaniem w silnikach z instalacjami LPG najczęściej są spowodowane ulatniającym się gazem do kolektora ssącego albo poprzez nieszczelne wtryski albo poprzez nieszczelny reduktor. Kolektor wypełnia się wtedy gazem a jak odpalasz oczywiście na benzynie to silnik odpala na benzynie i na gazie i przez nadmiar paliwa mieszanka staje się niepalna więc silnik nie odlali do puki nie wyrzuci tego nadmiaru paliwa w wydech. Wtryski zostały zmienione na bardzo dobre więc zostaje Ci do sprawdzenia reduktor. Po zgaszeniu auta zdejmij z reduktora cienki przewód gumowy o średnicy wewnętrznej około 4 - 5mm i tak pozostaw auto na noc. Rano go zamontuj i odpalaj. Jak będzie ok to reduktor do wymiany. Możesz też ten cienki przewód zdjąć z drugiej strony aby pozostał założony na reduktorze i zdjęty koniec włóż do szklanki z woda. Jak pojawią się bąbelki to też reduktor do wymiany. |
Dziękuję za pierwszą radę.
plecho1 - 29-02-2020, 17:23
A jaki reduktor został założony?
Jeśli dalej po zakręceniu gazu auto odpala normalnie to dalej coś puszcza gaz do kolektora i może to być tylko albo reduktor albo wtryski.
Jaro74 - 29-02-2020, 17:45
plecho1 napisał/a: | A jaki reduktor został założony?
Jeśli dalej po zakręceniu gazu auto odpala normalnie to dalej coś puszcza gaz do kolektora i może to być tylko albo reduktor albo wtryski. |
Jaki, tego nie wiem. Spróbuję z tym wężykiem.
plecho1 - 29-02-2020, 17:53
Reduktor łatwiej sprawdzić niż wtryski dlatego to jego lepiej sprawdzić na początku.
Jaro74 - 01-03-2020, 10:55
plecho1 napisał/a: | Reduktor łatwiej sprawdzić niż wtryski dlatego to jego lepiej sprawdzić na początku. |
Niestety wyjęcie wężyka/przewodu na noc z reduktora nie pomogło.
plecho1 - 01-03-2020, 12:20
Więc reduktor wykluczony. Jak teraz zakręcisz gaz na zbiorniku i poczekasz aż silnik wypali gaz z układy aż instalacja sama przełączy się na benzynę i tak zostawisz auto na noc a rano auto normalnie odpali to zostają wtryski. Mimo że są nowe to też czasem zdarzają się nieszczelne. Jeśli jednak dalej będą problemy z rozruchem to w ten sposób wykluczysz instalację LPG.
pavvcio81 - 01-03-2020, 21:31
Do takich aut nie zakłada się byle jakich instalacji a przede wszystkim tanich. Zmień gazownika bo cały czas zalewa ci go gazem i stąd te problemy. Reduktor jak ma ustawione za wysokie ciśnienie to przez wtryski wpuści gaz do komory. Podałeś za mało danych przede wszystkim co to za reduktor ? Co to za instalacje zakładasz do gazu nie masz STAG-a albo Zenita....
Jaro74 - 02-03-2020, 07:14
pavvcio81 napisał/a: | Do takich aut nie zakłada się byle jakich instalacji a przede wszystkim tanich. Zmień gazownika bo cały czas zalewa ci go gazem i stąd te problemy. Reduktor jak ma ustawione za wysokie ciśnienie to przez wtryski wpuści gaz do komory. Podałeś za mało danych przede wszystkim co to za reduktor ? Co to za instalacje zakładasz do gazu nie masz STAG-a albo Zenita.... |
[ Dodano: 02-03-2020, 07:44 ]
plecho1 napisał/a: | Więc reduktor wykluczony. Jak teraz zakręcisz gaz na zbiorniku i poczekasz aż silnik wypali gaz z układy aż instalacja sama przełączy się na benzynę i tak zostawisz auto na noc a rano auto normalnie odpali to zostają wtryski. Mimo że są nowe to też czasem zdarzają się nieszczelne. Jeśli jednak dalej będą problemy z rozruchem to w ten sposób wykluczysz instalację LPG. |
[ Dodano: 30-04-2020, 09:48 ]
WITAM.
Wygląda na to, że zakończyły się moje problemy. Wina: pompa paliwowa
|
|
|