Pajero IV - [3.2 DID] Odgłosy przy jeździe na 4HLc
Ijon.Foden - 03-09-2020, 16:56 Temat postu: [3.2 DID] Odgłosy przy jeździe na 4HLc Część. Od 2 tygodni mam Pajero. Salon Polska 2015. Podczas zakupu sprawdziłem działanie wszystkich napędow i było ok. Przy zmianach kontrolki działają prawidłowo. Jednak ostatnio przy jeździe na zablokowanym centralnym defrze (4HLc) co kilkanaście sekund słychać dziwne "szczękniecie" - (dźwięk jakby ktoś napinał kawałek blachy i puszczał).
Nie mam doświadczenia w samochodach terenowych i obawiam jeździć przy takich dźwiękach, aby nie rozwalić czegoś do końca (szczególnie gdzieś w środku lasu ).
Dajcie proszę znać czy ten dźwięk to może być uszkodzenie mechaniczne? Czy mogę z tym jedzic?
Będę wdzięczny za polecenie warsztatu w Warszawie lub okolicy, który zna się na napędach Pajero, aby to obejrzeć i zdiagnozować.
Pozdr
zbyszekm2 - 04-09-2020, 13:37
Pozycje 4Llc i 4 Hlc można tylko jeżdzić na wprost pod mniekim.
jesli skręcałeś kołami albo jechałeś na twardym to to sa npręzenia.
Ijon.Foden - 04-09-2020, 20:19
zbyszekm2 napisał/a: | Pozycje 4Llc i 4 Hlc można tylko jeżdzić na wprost pod mniekim.
jesli skręcałeś kołami albo jechałeś na twardym to to sa npręzenia. |
Dzięki za info. Jechałem leśna droga typu „droga pożarowa” na Mazurach. Wyglądało to na szuter, , ale rzeczywiście były fragmenty mocniej utwardzone. Jak bardzo miękkie podłoże powinno być, żeby sprawdzic czy wszystko ok? Płaska trawiasta łąka wystarczy czy szukać piachu czy innego błota?
Btw. Na razie opony mam szosowe, wiec nie chciałem sie porywać na zbyt trudny teren .
zbyszekm2 - 07-09-2020, 09:30
Ijon.Foden napisał/a: | zbyszekm2 napisał/a: | Pozycje 4Llc i 4 Hlc można tylko jeżdzić na wprost pod mniekim.
jesli skręcałeś kołami albo jechałeś na twardym to to sa npręzenia. |