Problemy techniczne - kabel diagnostyczny do laptopa/PC
Anonymous - 27-11-2005, 11:01 Temat postu: kabel diagnostyczny do laptopa/PC Czesc
Program diagnostyczny chyba juz mam TechnoMotive Datalogger
A jak wykonac kabelek? Jakie czesci sa potrzebne i jaki schemat jest prawdziwy?
Bo znalalzlem jakis ale bardzo skomplikowany i chyba do Palmtopa :/
Na forum MKP nikt tego chyba nie opisal porzadnie
Chodzi o zlacze do miskow okolo 1990
josie - 27-11-2005, 12:34
Opisane jest...:)
Tu masz schemacik:)
I dla innych, którzy chcą pobawić się autem i laptopem TMO Log. (zapisz el docelowy jako) - program do diagnostyki
Anonymous - 27-11-2005, 13:25
A co to jest to 1K i 10K ? rezystory? A czy dioda to moze byc dowolna czy ot jest symbol 1N914. Pozatym to jest dla mnie raczej jasne
Krzyzak - 27-11-2005, 14:37 Temat postu: Re: kabel diagnostyczny do laptopa/PC
piorek napisał/a: | Na forum MKP nikt tego chyba nie opisal porzadnie |
Hmmm, beda becki
http://www.mitsubishiklub...1222&PN=1&TPN=2
tomusn - 27-11-2005, 15:22
Piorek: idź z tym do elekronika od telewizorów i pokaż mu co chcesz. Ja za wszystkie części oprócz kabla zapłaciłem 1 zł. Wynik podłączenia w mojej galerii.
Anonymous - 30-11-2005, 17:54
Polutowalem juz prawie wszystko na tzw. pajaka krzyzaka , ale kurcze nie moge dostac diody 1n914 czy mozna ja zamienic na inna diode? Jaka jest jej rola?
Krzyzak - 30-11-2005, 21:17
Pewnie, że możesz - to musi być szybka dioda - o ile pamiętam, to 4148 będzie dobra.
Anonymous - 01-12-2005, 17:34
Kabelek zlozony. Teraz pytanie abyscie sie nie nudzili
jak go podlaczyc.. (moze przyda sie tez innym)
U ciebie Krzyzaku jest tak jak na fotce czyli dwa piny
ECU (DATA) i GND, a trzeba zmasowac pin DIAG, ktorego nie ma. Rozumiem wiec ze podlaczales tylko dwa kabelki, bo DIAG i GND i tak sie lacza. Ale co w przypadku gdy ktos ma wiecej pinow (ja mam chyba 4).. Szukalem w manualu rozpiski pinow, wszystkich mozliwych, ale nei znalazlem. Na MKP chyba byla ale mi MKP nie trybi.
Prosze o odpowiedz jak podpinac sie w autach 2 pinami (chce zrobic test w 4g15) i w autach z wieloma (4g67)
uff..
Wole sie zapytac niz sobie np. przypadkiem spalic ecu
[ Dodano: Czw Gru 01, 2005 4:56 pm ]
http://www.stealth316.com/2-diagconn.htm
Ta stronka sporo wyjasnia, gorzej ze na fotce post wyzej nie ma pinu nr 10 (query) ktory masujac powodujemy przejscie ECU w tryb diagnozy/wymiany
Krzyzak - 01-12-2005, 19:07
U mnie sa 3 piny w gniezdzie - celowo zostal pin nr 10 z tego zdjecia usuniety (Photoshop). W moim interfejsie jest kabelek, ktory od pinu z nr 12 idzie do pinu nr 10. Oraz drugi kabelek do pinu nr 1.
Anonymous - 01-12-2005, 19:18
W takim razie wszystko jasne
Dziekuje wszystkim, ktorzy wzieli udzial w dyskusji
|
|
|