To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Problemy techniczne - Outlander I obroty 2000 + lub falujace ok 2000 2500

pepewmm - 24-11-2020, 17:50
Temat postu: Outlander I obroty 2000 + lub falujace ok 2000 2500
witam mam problem na ciepłym silniu np zatrzymam się na światłach obroty skaczą 2000 2500 po ok 2 minutach uzyskują 200 w miarę stale wczesniej tzn 2 tyg czasami sam od siebie wskoczył na 5000 a pozy tym lokalizacja odmy i egr moj oti 2.0 4wd 138k.juz tyle z nim miałem ze brak sil
jacek11 - 25-11-2020, 21:06

Po prostu dramat :evil:
pepewmm - 17-12-2020, 19:34

Bardzo mi pomogłeś kupiłem krokowy obroty w końcu czasem spadają poniżej 1000 ale nadal faluje jak to można tak nazwać i spalanie 25 l w korku porazka
jacek11 - 17-12-2020, 21:51

Zapewne otrzymał byś merytoryczną odpowiedź, gdybyś szanował język ojczysty, i odpowiednio sformułował treść zagadnienia. Niestety niewiele można zrozumieć z tego, co piszesz.

Pozdrawiam.

pepewmm - 23-01-2021, 20:15

Moze napisz zrozumiale dla wszystkich przepraszam za wczesniej gdzie znajdę czujnik podciśnienia w dolocie lub inaczej czujnik ciśnienia atmosferycznego prawdopodobnie to padlo

[ Dodano: 24-01-2021, 14:26 ]
Czesc znalazlem to ustrojstwo (czujnik MAP) wiec zmieniam pytanie czy ktoś miał z ty doczynienia sprawdzał, badal czy co kolwiek niech się podzieli

plecho1 - 24-01-2021, 14:59

A czy podpinałeś w ogóle pod komputer? Czy sprawdzałeś błędy i parametry pracy z czujników takich jak sonda lambda czy właśnie ten mapsensor? Podstawa to diagnostyka bo bez niej to możesz i cały silnik wymienić i nie musi to pomóc.
Napisz jeszcze czy masz LPG.

pepewmm - 24-01-2021, 15:33

Tak mam LPG wczoraj podłączony był komp i tylko ten sensor nie pokazuje zmian tylko zero bez reakcji na otwarcie przepustnicy. Na benzynie i LPG działa tak samo a od środy obroty na poziomie 400-600 i cały czas gaśnie .a i wymieniony jest krokowy bo zepsulem
plecho1 - 24-01-2021, 17:36

A który to sensor nic nie pokazywał? Czujnik pedału przyspieszenia czy wychylenia przepustnicy?
pepewmm - 24-01-2021, 18:11

Czujnik cisnienia atmosferycznego. nic od przepustnicy "chyba" .czujnik przepustnicy wykazywał zmiany w wychyleniu

[ Dodano: 25-01-2021, 21:59 ]
Sprostowanie. jak wcześniej miałem obroty wysokie, falujace tak nagle auto gaśnie na biegu jałowym lub jeśli chodzi to ma 400 do 600 obrotów tak pokazało na podpiętym kompie ale raczej od razu gaśnie wiec jeśli ktoś ma pomysł to proszę się podzielic

[ Dodano: 31-01-2021, 17:46 ]
Wymieniłem krokowy i nic. czyjnik polozenia walka rozrządu nowy bo szwankował moze moja wina wyczyszczona sonda lambda i swiece postaram się wyczyścić egr ale moim zdaniem nowy krokowy nie pasujebo otwiera się inaczejpo przekręceniu stacyjki ( jest bardziej wykręcony czyli jest dłuższy postaram się kupic nowa krokowke

[ Dodano: 02-02-2021, 19:47 ]
Witam nowy czujnik polozenia wadliwy dzis założyłem używkę ale wraca do początku czyli wysokie obroty ale to chyba przepływomierz jutro zakładam używkę i mam nadzieje ze zadziala

jacek11 - 02-02-2021, 21:35

Tak czytam, i mam wrażenie, że gdzieś ciągnie lewe powietrze.
Czujnik wałka w zamienniku często nie działa od nowości.

tościk - 03-02-2021, 08:19

pepewmm napisał/a:
czyjnik polozenia walka rozrządu nowy bo szwankował

jacek11 napisał/a:
Czujnik wałka w zamienniku często nie działa od nowości.

Jeśli chiński zamiennik, to albo nie działa od razu, albo szybko padnie. Gdzieś kiedyś w temacie chyba o Galantach trafiłem, że jak już kupować zamiennik, to tylko Blueprint i o dziwo ten działa.
Przy czym u mnie czujnik położenia wałka rozrządu nie dawał objawów w postaci falujących obrotów. Był check i auto kręciło, ale nie odpalało zazwyczaj. Raz mi zgasło na skrzyżowaniu, czasem wywalało checka w trakcie jazdy, ale dało się jeszcze dojechać pod dom i potem nie odpalić. Tak czy siak falowania i podbitych obrotów brak. Jak już silnik pracował, to normalnie.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group