Chcę kupić ASX! - ASX Rozkodowanie vin
+WODZU+ - 03-01-2021, 21:08 Temat postu: ASX Rozkodowanie vin Witam. Ojciec chce kupic ASXa. Interesuje nas konkretny model ale mamy ok 600km. Wlasciciel podeslal mi foto dowodu. (VIN JMBXNGA1WFZ018781) Mogl by ktos mi rozkodowac ten vin a konkretnie powiedziec co to za wersja wyposażenia itp...
Konkretnie chodzi o ten model z linka:
https://www.olx.pl/oferta...D5-IDHQFBt.html
Moze ktos z Was go ogladal albo mieszka w pobliżu i mogl by go obejrzeć/sprawdzić bo jak pisalem mamy do niego 600km i nie chcial by jechac w ciemno.
Z gory dziekuje i pozdrawiam
apikus - 03-01-2021, 21:19
Mnie by zastanowiło to :
"Instalacja LPG firmy STAG została założona w październiku zeszłego roku i od tamtego momentu regularnie sprawdzana i regulowana, więc działa bez zarzutów. Ostatnia wymiana filtra była przy 180000 km."
+WODZU+ - 03-01-2021, 22:39
Moze sie wlasciciel tego asxa troche zagalopowal z tym opisem, ale czekamy dalej na info.
jan1994 - 03-01-2021, 22:54
Moim zdaniem jest to wersja INVITE z wymienionym radiem na ALPINE. Kierownica auta nie ma przycisków do odbierania telefonu. Również moim zdaniem gaz jest dobry, ale do zapalniczek
Bzyk_R1 - 03-01-2021, 23:15
Zastanawiające nie jest to że ma lpg, lecz to że założył instalację i po roku sprzedaje.
# STOP HYBRID, GO LPG
pitt63 - 04-01-2021, 10:07
Bzyk_R1 napisał/a: | Zastanawiające nie jest to że ma lpg, lecz to że założył instalację i po roku sprzedaje.
# STOP HYBRID, GO LPG |
To nie jest zastanawiające. Te silniki nie nadają się do LPG.
[ Dodano: 04-01-2021, 10:14 ]
+WODZU+ napisał/a: | Witam. Ojciec chce kupic ASXa. Interesuje nas konkretny model ale mamy ok 600km. Wlasciciel podeslal mi foto dowodu. (VIN JMBXNGA1WFZ018781) Mogl by ktos mi rozkodowac ten vin a konkretnie powiedziec co to za wersja wyposażenia itp...
Konkretnie chodzi o ten model z linka:
https://www.olx.pl/oferta...D5-IDHQFBt.html
Moze ktos z Was go ogladal albo mieszka w pobliżu i mogl by go obejrzeć/sprawdzić bo jak pisalem mamy do niego 600km i nie chcial by jechac w ciemno.
Z gory dziekuje i pozdrawiam |
Ja bym sobie odpuścił ASX-a z LPG. W tym przypadku nie ma mowy o oszczędnościach na gazie. Regulacje zaworów, to nie są tanie rzeczy a potrafi to kosztować 2-3 tysiące złotych. Nie patrz za bardzo na rocznik, a na przebieg. Za tę cenę kupisz może dwa-trzy lata starszego ale z o wiele mniejszym przebiegiem i bez radiowych i gazowych przeróbek. Ze zdjęć wynika, że wnętrze tego pojazdu jest trochę zmęczone np. fotel kierowcy.
joujoujou - 04-01-2021, 16:00
pitt63 napisał/a: | Ja bym sobie odpuścił ASA-a z LPG. | +1
Laknat - 04-01-2021, 17:13
Zdaje się, że nawet producent próbował gazować ASX fabrycznie i uznał, że to nie jest dobry pomysł.
+WODZU+ - 04-01-2021, 19:34
Macie jakies zle doswiadczenia z gazem w ASX albo konkretne przyklady na zle dzialania LPG na silnik mivec? bo osobiscie mam lancer VIII 1.8 lpg (300tys z czego 130tys na gazie) i nic sie zlego nie dzieje. A to chyba ten sam silnik tylko inna pojemnosc... No chyba ze sie myle to mnie oscieccie.
Bizi78 - 04-01-2021, 20:16
+WODZU+, bo ty możesz mieć przystosowany silnik do LPG.
+WODZU+ - 04-01-2021, 20:27
Bizi78, mam zwykly 1.8 143km (zaden wzmacniany czy tam z utwardzanymi gniazdami jak to gdzies pisalo). Poprostu regularnie wymiana oleju, kontrola luzu i dobrze zgrana instalacja LPG
Bzyk_R1 - 04-01-2021, 21:47
Rany tutaj nadal panuje przekonanie że LPG niszczy silniki... idę pojeździć i zatankować do pełna po 2zł za litr.
pitt63 - 05-01-2021, 09:12
Bzyk_R1 napisał/a: | Rany tutaj nadal panuje przekonanie że LPG niszczy silniki... idę pojeździć i zatankować do pełna po 2zł za litr. |
Nie uogólniaj proszę. Są silniki, które bardzo dobrze trawią LPG i się dobrze sprawują, a są też takie, którym to szkodzi i się po prostu to nie opłaca. Do takich należy 1,6 mivec o takim tylko mówię, bo swego czasu myślałem o gazie. A dlaczego? Proponuję poczytać troszkę opinii ludzi, którzy mają gaz w aucie z tym silnikiem. Ja się powtarzał i cytował innych nie będę.
+WODZU+ - 05-01-2021, 15:32
Poczytalem troche opinii na temat LPG w ASX jak kolega pitt63, zasugerował i sytuacja wyglada tak:
Wiekszosc ludzi sobie chwali i jest ok.
Są tez "minusy" ktorych bardzo czestym powodem jest nieumiejetnosc instalatora (czyli typowa fuszerka) i sporadyczne przypadki najtanszych podzespołów.
Oczywiscie sprawa kontroli i regulacja zaworow jest to kluczowa ale tak samo na LPG jak i na PB sprawdzac i regulowac trzeba...
Oczywiscie kazdy ma swoje zdanie na temat lpg: Jeden sie zraził, drugi jak najbardzziej poleca, trzeciemu sie nie oplaca, czwartemu sie opłaca...
A tak z innej beczki... Czy ma ktos mozliwosc rozkodowac mi vin z poczatku tematu?
Bardzo byl bym wdzieczny...
bob1969 - 06-01-2021, 10:40
Wersja wyposażenia widać, że jest dość wysoko, niech ci sprzedawca napisze - jest na fakturze zakupu. Koniecznie trzeba obejrzeć od spodu! Zabezpieczenie antykorozyjne i blachy są jak wiadomo liche. A jak jeszcze samochód (jakikolwiek) parkowany jest na gruncie to tragedia. Co do LPG, to w silnikach ze "szklankami" samo sprawdzenie luzu jest kosztowne, bo trzeba demontować wałki rozrządu, do tego ewentualny koszt "szklanek" (ciekawe czy dostępne poza ASO?). Wg książki przeglądów sprawdzenie luzów zaworowych w tym silniku to co 100 tys. km, a przy gazie (to z praktyki, tak piszą) - nawet co 40 tys.km.
|
|
|