EVO - Techniczne - Ralliart 2011 odpowietrzenie ACD, oleje transfer + dyfer
slaxpopcorn - 06-04-2021, 18:50 Temat postu: Ralliart 2011 odpowietrzenie ACD, oleje transfer + dyfer Witam
Dziś dotarła do mnie pompa ACD po regeneracji, także na dniach zabieram się za montaż i odpowietrzanie. Przekopałem fora, i YT aczkolwiek im więcej czytam tym chyba mniej wiem Podejrzewam ze jak w końcu wejdę pod auto to wszystko się rozjaśni, ale chciałbym się mimo wszystko się przygotować.
Niestety nie mam dostępu do MUTa, a wiem że tak było by najprościej. Więc tak z tego co wiem są dwie metody, albo podłączamy pompę i zaworek na krotko, nabijamy ciśnienie, sterujemy zaworem i odkręcamy odpowietrznik i tak do skutku.
Druga metoda, to auto na podnośnik, rozpędzamy do powiedzmy 80km/h, kręcimy kierownica prawo - lewo, luzujemy odpowietrznik i tutaj także do skutku.
Która metoda da lepszy efekt? Może jest jeszcze jakiś sposób?
Jeszcze kilka potań.
1. Rozumiem, że w moim przypadku odpowietrzam tylko transfer? Czy odpowietrznik jest w widocznym miejscu? Mogę mieć jakiś problem z jego zlokalizowaniem? Olej mam taki https://allegro.pl/oferta/motul-multi-atf-olej-przekladniowy-1l-7402798675?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24 może być?
2. Chciałbym przy okazji wymienić oleje w dyfrze i transferze. Czy ten olej https://allegro.pl/oferta/motul-gear-competition-75w140-1l-7365634743?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_mtrzcj_chemiakcesor_pla_&ev_adgr=Chemia+-+P%C5%82yny+eksploatacyjne&gclid=CjwKCAjwjbCDBhAwEiwAiudBy9BZu8_It4b_kPxK5TmjprOkmTod_N4EGLlZ3xjDQp8C7SaQJTBQ0RoCQLQQAvD_BwE mogę zastosować przy wymianie? Polecił mi go człowiek który regenerował pompę.
Ile oleju wchodzi na wymianę do dyfra i w transfer 0,6l?
3. Czy jeszcze jakiś olej się tam gdzieś wymienia? Chodzi o dyfer i transfer. Na coś jeszcze zwrócić uwagę?
z góry dzięki .
Mazin89 - 12-04-2021, 20:12
https://allegro.pl/oferta/motul-gear-300-ls-75w90-1l-api-gl5-8102690513?snapshot=MjAyMC0wOS0wMVQyMDowNjowNy4wNzVaO2J1eWVyOzEzZjQzMTA1MDIxYTYyMzY3ODIyOTc0Mzc5NmY1OGI2NmRhOTgzZTk4OTAzMDc0MGUxZjU2NTRlNzliYzk3MzY%3D
Ja kupiłem taki do dyfra. Z tego co pamiętam to spełniał wymagania zgodne z książka serwisową. Do dyfra wchodzi 0,55L. Do transferu chyba też.
Poza tym co napisałeś jest jeszcze olej skrzyni biegów.
|
|
|