ASX Ogólne - Brak połączenia
karino3 - 20-04-2021, 11:14 Temat postu: Brak połączenia Witam mam prośbę mam taką nawigację https://allegro.pl/oferta/vs-nawigacja-outlander-asx-lancer-r-line-pl-7397055733 próbuje się połączyć internet przez Hotspot osobisty telefon iPhone 7plus w nawigacji wyszukuje i brak połączenia co robię nie tak ?
Laknat - 20-04-2021, 12:55
ale to radio widzi hotspot iphona czy nie widzi?
karino3 - 20-04-2021, 13:00
nie widzi
Laknat - 20-04-2021, 13:12
po pierwsza aby działa bezprzewodowy hot spot w iPhone to musi być włączony hot spot oraz Wi-Fi. Bez Wi-Fi w iPhone nie działa bezprzewodowy hot spot.
Masz to włączone?
karino3 - 20-04-2021, 13:49
WiPhone mam włączone oraz WI-Fi w samochodzie dam wyszukiwanie i nie znajduje
Laknat - 20-04-2021, 13:55
Sprawdziłem u siebie ale dla telefonu z Android 10 i bez problemu znajduje hot spot na iPhone
Sprawdził bym jeszcze może czy iPhone to nie jest sieć 5GHz a radio w aucie widzi tylko sieci 2.4GHz. Lub odwrotnie. Radio szuka sieci 5GHz a iPhone to tylko 2.4 GHz. Ta druga opcja jest bardziej prawdopodobna.
karino3 - 20-04-2021, 18:55
Nie wiem co namieszałem w nawigacji ale zrobiłem przywracanie w nawigacji do ustawień fabrycznych i jest już dobrze tylko mam problem ze sklepem jak chcę się zalogować to przerywa i znika logowanie do sklepu
Laknat - 21-04-2021, 08:53
W Android musisz się zalogować do urządzenia. Wtedy masz dostęp do wszystkich usług Google, w tym do sklepu.
karino3 - 24-04-2021, 22:22
Możesz napisać jak to zrobić logowanie w androidzie w samochodzie gdzie szukać?
Laknat - 25-04-2021, 08:52
1. Podłączasz radio do internetu, np. przez Access Point w telefonie
2. W ustawieniach w sekcji konta masz opcję logowania do konta google.
3. Wpisujesz login (email) i hasło do konta google albo zakładasz nowe.
4. Po zalogowaniu masz dostęp do wszystkich spersonalizowanych usług google.
Jeśli radio posiada jakąś nakładkę systemową na Androida to może się to trochę różnić, bo to jest instrukcja dla czystego Android.
karino3 - 25-04-2021, 11:13
Witam po połączeniu mam takie coś https://we.tl/t-2tl5MI7Jks
Laknat - 25-04-2021, 12:23
Hm ... wygląda jak by to był problem z Android na tym urządzeniu. Najprościej gdybyś spróbował przywrócić ustawienia fabryczne urządzenia Ustawienia-> System -> Zaawansowane -> Opcje resetowania -> Wykasuj wszystkie dane (przywróć ustawienia fabryczne)
Po resecie przejdziesz przez konfigurację Android jak by urządzenie było fabrycznie nowe, podłączysz się do WiFi, potem zalogujesz do konta google i sklep powinien ruszyć. Tyle teorii. Jeśli to nie zadziała, to pozostaje Ci kontakt ze sprzedawcą urządzenia.
Oczywiście reset robisz na własną odpowiedzialność, bo ja nie wiem, jakie aplikacje/ustawienia są specyficzne dla tego urządzenia i czy będą działały po resecie.
karino3 - 25-04-2021, 17:25
Dzięki jak wrócę to dam znać jak zrobię
[ Dodano: 27-04-2021, 18:14 ]
Witam czekam na nowy soft do tej nawigacji czy jest jakaś trudność wgraniem nie jestem biegły w tym a i wiek swoje robi
Laknat - 28-04-2021, 07:04
karino3 napisał/a: | Dzięki jak wrócę to dam znać jak zrobię
[ Dodano: 27-04-2021, 18:14 ]
Witam czekam na nowy soft do tej nawigacji czy jest jakaś trudność wgraniem nie jestem biegły w tym a i wiek swoje robi |
To zależy od wiedzy i umiejętności. Jak nie czujesz się na siłach to mo0że lepiej skorzystaj z pomocy fachowca. Dowolny serwis telefonów komórkowych lub RTV powinien bez problemu tę sprawęzałatwić.
|
|
|