To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Problemy techniczne - PROBLEM Z OBROTAMI MITSHUBISHI SHOGUN PININ 2.0 GDI

juhas1985 - 15-05-2021, 19:25
Temat postu: PROBLEM Z OBROTAMI MITSHUBISHI SHOGUN PININ 2.0 GDI
WITAM SERDECZNIE WSZYSTKICH FORUMOWICZÓW .JESTEM TUTAJ NOWY .JESTEM POSIADACZEM MITSHUBISHI SOGUN PININ 2.0GDI 129KM 2003ROK PRODUKCJI .PROBLEM Z MOIM MITSHUBISHIM WYGLADA NASTEPUJĄCO .GDY ODPALE AUTO WSZYSTKO JEST W PORZADKU OBROTY RÓWNE PO DODANIU GAZU WCHODZI BEZ NAJMNIEJSZYCH PROBLEMÓW(JEŻDZI DOBRZE) PROBLEMZACZYNA SIE GDY AUTKO SIE ROZGRZEJE PO DODANIU GAZUZACZYNA SIE DLAWIC/DUSIĆ(OBROTY SKACZĄ) I NIE CHCE WEJSC NA OBROTY Z RURY WYDOBYWA SIE PRZY DODAWANIU GAZU DZWIEK PYRKOTANIA TAK JAK BY NIE DOSTAWAŁ PALIWA WSPOMNE ZE CZASEM ZGAŚNIE .
WYMIENIŁEM FILTR PALIWA WYCZYSCIŁEM BAK KTÓRY BYŁ STRASZNIE BRUDNY ORZ CZUJNIK CISNIENIA PALIWA I DALEJ NIC .
PROSZE O POMOC GDZIE DALEJ SZUKAĆ
WSPOMNE ŻE WYWALA CZASEM BŁĄD CIŚNIENIA PALIWA KONTROLKA ZAPALA SIE ZÓŁTY SILNIK

POZDRAWIAM MARCIN

MitsuGo - 19-05-2021, 10:31

Witaj. Bak był brudny, wywala czasem błąd ciśnienia paliwa.
Może filtr przy pompie paliwa zasyfiony lub sama pompka paliwa pada.

juhas1985 - 04-06-2021, 08:16

Witam po małej przerwie...jeżeli chodzi o bak to wyczysciłem pompe dalem nowa .Powiem szczerze ze przz okres przerwy wymienilem filtry na pompie wysokiego cisnienia dalem nowe swiece i dalem nowa uszczelke pomiedzy swiecami bo olej juz lecial do swiec i dolotu i powiem ze usterka ustapila natomiast wystapil problem z bakiem a dokladnie z bakiem jedna komora z pompa paliwa pusta a druga pelna paliwa .Czy kots wie dlaczego powrot tylko leci do jednej komory??? Tej bez pompy
Moj Shogun mnie caly czas zaskakuje

Bizi78 - 04-06-2021, 10:28

Patrząc na schemat układu paliwowego w pinninie 00-02 to powrót powinien iść właśnie do komory z pompą :? .




Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group