[92-96]Galant E5xA - [E5x 92-96] Pompa wspomagania do E88A (2.5 V6 4WS)
Anonymous - 19-04-2007, 22:33 Temat postu: [E5x 92-96] Pompa wspomagania do E88A (2.5 V6 4WS) Witam wszystkich Mitsumaniaków !
Niestety ale w moim miśku przyszedł już czas na wymianę pompy wspomagania układu kierowniczego i tu powstaje problem ponieważ owa pompa do modelu (E88A) jest trochę nietypowa i mam kłopot z dostaniem używanej. Nowa to cena zdecydowanie wygórowana. Jej odmienność polega na tym że tylnie kola też są skrętne i powinna być bardziej wydajna niż zwykła takie informacje uzyskałem a ASO. W związku z tym rodzi się pytanko : Czy ktoś kiedyś wymieniał pompę w tym Galu i ewentualnie czy pasuje od innego modelu np. od 2.0 V6. Trochę mi ciężko jeździć bez pompy i chyba przestanę chodzić na siłownie bo to w tym stanie rzeczy jest to zbyteczne. Namiary na taką pompę bardzo mile widziane bo jestem zdecydowany ją kupić...
Bartek - 19-04-2007, 22:46
MadMax napisał/a: | Jej odmienność polega na tym że tylnie kola też są skrętne i powinna być bardziej wydajna niż zwykła takie informacje uzyskałem a ASO. |
HMMMM jakoś w E33 i E39 pompa jest identyczna (model wcześniej i E39 ma również 4ws)
Czy Twój 2.5 to 6A12 czy 6g73?
Anonymous - 19-04-2007, 23:44 Temat postu: Pompa wspomagania układu kierowniczego galant E88A Mój misiek to 6G73
Jeśli to możliwe proszę o pomoc z jakiego modelu pasuje i z jakiego rocznika bo na galach znam sie mniej gdyż pół życia spędziłem w Coltach
Bartek - 20-04-2007, 01:05
Najbliższa więc będzie pompa od 6g72 (sigma, 3kGT) - z Twojego podpisu widać, że masz gdzie porównać
Anonymous - 20-04-2007, 07:54 Temat postu: Pompa wspomagania układu kierowniczego do gala Dzięki za ważne dla mnie informacje
Niestety nie mam gdzie porównać bo w opisie podałem jakie miśki miałem w kolejności (zaczynałem od Colta z 91') a GTO niestety już dawno sprzedane. Rozumiem że mocowanie (łapa) i cały kształt pompy od Sigmy są takie same ? Pytam bo chcę w sobotę na Poznań skoczyć i poszukać tam czegoś gdyż w Łodzi nikt tego nie ma. Maja od EA5 z 99' ale ona nie pasuje (w moim kołowrotek ma 3 rowki a w rekinie 6)...
Krzyzak - 20-04-2007, 09:34
to moze wymien zrodek - oske z kolowrotkiem?
rozumiem, ze w pompie padly lozyska lub lopatki - nie da sie starej zregenerowac?
Anonymous - 20-04-2007, 09:46 Temat postu: Pompa układu kierowniczego w Galancie Niestety stara pompa to szmelc Byłem w serwisie pomp żeby ją zregenerować - powiedzieli że całkowicie zatarta i nic z nią już nie zrobią. Szukam czegoś od Sigmy według wskazań Bartka jeśli ktoś ma taką pompę lub namiar na nią proszę o e-maila: max@net-partner.pl Bez pompy jak bez ręki a bicepsy rosną - Mariusz Pudzianowski będzie miał niedługo poważnego konkurenta
Krzyzak - 20-04-2007, 10:05
to moze sam kolowrotek da sie przelozyc? - na pewno jest w jakis sposob zakladany na oske (podejrzewam, ze oska chlodzona by zmniejszyla wymiary a kolowrotek rozgrzany - podobnie jak pierscienie zaciskowe w skrzyniach 3000 GT)
Anonymous - 20-04-2007, 14:31 Temat postu: Pompa wspomagania układu kierowniczego do galanta Wiem już że pompa pasuje od Sigmy i 3000gt generalnie to silniki 6g7x więc jeśli ktoś będzie miał namiar na takową to proszę o pomoc. Co do wymiany kołowrotka Krzyżak to nie chcę się w to bawić bo chyba każda inna używka będzie lepsza od tej. To się nazywa pech - nic się w tym autku nie psuło a tu tuż przed majowym weekendem taki zong. Ironia życia...:-(
[ Dodano: 07-05-2007, 22:02 ]
Wiec nowa pompa już działa i śmiga lepiej niż ta stara - bicepsy urosły a właściciel wreszcie odetchnie z ulgą... Pozdrawiam
|
|
|