Outlander III GEN Techniczne - Zatarty silnik 3,0 v6
kubabrzesko - 09-06-2021, 10:16 Temat postu: Zatarty silnik 3,0 v6 Witam serdecznie. Bylem dlugim i radosnym uzytkownikiem outlandera z 3 litrowym silnikiem , ale w czasie ostatniej wycieczki na autostradzie przy przebiegu 188 k kilometrow padl mi silnik. Po zdjeciu miski mechanik stwierdzil ze panewki wiec potrzebny bedzie rowniez wal. Czy ktos sie orientuje gdzie kupie czesci albo caly silnik ?auto z 2014 roku w aktywnym tempomatem wiec podejrzewam ze od starszego moze nie spasowac. Bede wdzieczny za kazd± podpowiedz.
Bizi78 - 09-06-2021, 10:56
Skontaktuj się z chłopakami z serwisu mitsumaniaków, może co¶ doradz± lub dadz± jaki¶ namiar.
https://pl-pl.facebook.com/SerwisMitsuManiakow
Ogólnie na necie o silnik lub wał kiepsko.
Panewki wału STD 0 chyba masz tutaj, oczywi¶cie trzeba by potwierdzić numery po vinie i jak± ilo¶ć oferuje:
https://allegrolokalnie.pl/oferta/mitsubishi-outlander-3-0-v6-panewki
Ogólnie trzeba pamiętać, że panewki występuj± w różnych wymiarach .
kubabrzesko - 09-06-2021, 11:23
Pan z mitsumaniakow mowi ze zmieni mi silnik jak sobie wczesniej kupie. takze poczekam az sie pojawi jakas oferta a puki co wystawiony na otomoto z niesprawnym silnikiem
Bizi78 - 09-06-2021, 13:59
Silnik p&p to tylko od takiego samego modelu.
Wał korbowy jak u Ciebie był montowany w pewnych rocznikach O2, Pajero montero i Pajero Sport.
Oczywi¶cie najlepiej kupić cały sprawny silnik i dobrze go sprawdzić przed montażem.
Ewentualnie skontaktuj się jeszcze z userem: tokyo może on co¶ wie o jakim¶ dawcy.
|
|
|