[04-13]Colt CZx - swiatla do jazdy dziennej
sruba50 - 06-07-2021, 10:12 Temat postu: swiatla do jazdy dziennej witam czy ma ktos zamontowane swiatla do jazdy dziennej w kratkach na dole zderzaka ? chodzi mi ze mozesa dedykowane do colta
Markatmag - 08-07-2021, 16:18
Istnieje opcja przerobienia świateł drogowych na DR. Świecą z mocą 30% po uruchomieniu załonu. Cała modyfikacja to podłączenie modułu pod instalację.
Prezentacja https://www.youtube.com/watch?v=1qITyPe3VPI
sruba50 - 09-07-2021, 13:03
o czym ty piszesz ? przeciez nie bedzie na taka przerobke homologacji
Markatmag - 11-07-2021, 09:42
Wręcz przeciwnie. Taka modyfikacja jest homologowana : E20 10R-04 4215 producent Orzeł, m0del Mod-400
sruba50 - 12-07-2021, 10:58
ale lampy z taką przeróbką juz nie
Markatmag - 12-07-2021, 13:52
Jesteś w błędzie. Wystarczyło poczytać/obejrzeć materiały które podesłałam.
Używasz homologowanego reflektora z homologowaną żarówką i zasilasz homologowanym układem - zatem na podstawie jakich przepisów miałbyś utracić homologację?
sruba50 - 12-07-2021, 14:51
Obok znaku homologacji umieszczona jest liczba referencyjna (20) określająca moc świetlną reflektora drogowego. nie mozna se o tak jej obnizyc bo wtedy homologowana zarowka juz nie bedzie swiecic taka moca jak okreslil producent i tym samym nie bedzie homologowana ,
Markatmag - 13-07-2021, 10:07
Od 5 lat używam tego modułu. 5 badań technicznych, w trakcie jednego konieczność okazania pełnej homologacji. Dokument wydany z ramienia TDT, zgodnie z literą prawa.
Tyle w temacie.
sruba50 - 13-07-2021, 11:36
jezeli na lampie nie ma RL to nie mozna tego stosowaci tyle
Andrzej.62 - 13-07-2021, 22:55
Markatmag napisał/a: | Istnieje opcja przerobienia świateł drogowych na DR. Świecą z mocą 30% po uruchomieniu załonu. Cała modyfikacja to podłączenie modułu pod instalację.
Prezentacja https://www.youtube.com/watch?v=1qITyPe3VPI |
Przydatne i w miarę proste rozwiązanie bez jakiegokolwiek rzeźbienia. Nie wiedziałem że można zastosować taki moduł.
Markatmag - 15-07-2021, 07:40
sruba50, Nie stosuj. Przecież Cię nie zmuszam. Zaprezentowałam rozwiązanie z którego korzystam.
Andrzej.62, 10-20 minut pracy przy samochodzie. Spalanie mniejsze. Moim zdaniem same zalety, bez konieczności ingerowania w wygląd samochodu. Możesz również ustawić funkcję Coming Home / Leaving Home. I najważniejsze - moduł jak tak skonstruowany, że zapala światła przy napięciu w instalacji wynoszącym 13,6V. Zatem nie włączy ich od razu po przekręceniu zapłonu (jak masz słaby aku to go nie dobijesz i jest szansa na uruchomienie pojazdu)
Andrzej.62 - 15-07-2021, 12:40
Markatmag zgadzam się w 100%. Nic dodać nic ująć.
toma2005 - 08-08-2021, 23:39
Markatmag napisał/a: | 10-20 minut pracy przy samochodzie. Spalanie mniejsze. Moim zdaniem same zalety, bez konieczności ingerowania w wygląd samochodu. Możesz również ustawić funkcję Coming Home / Leaving Home. I najważniejsze - moduł jak tak skonstruowany, że zapala światła przy napięciu w instalacji wynoszącym 13,6V. Zatem nie włączy ich od razu po przekręceniu zapłonu (jak masz słaby aku to go nie dobijesz i jest szansa na uruchomienie pojazdu) |
Kolego, masz tutorial montażu? Pod maską znajdę szybko przewody od świateł drogowych, przewód świateł mijania i masę. Do minimum brakuje mi +12V po stacyjce.
Andrzej.62 - 09-08-2021, 17:20
toma2005 napisał/a: | Markatmag napisał/a: | 10-20 minut pracy przy samochodzie. Spalanie mniejsze. Moim zdaniem same zalety, bez konieczności ingerowania w wygląd samochodu. Możesz również ustawić funkcję Coming Home / Leaving Home. I najważniejsze - moduł jak tak skonstruowany, że zapala światła przy napięciu w instalacji wynoszącym 13,6V. Zatem nie włączy ich od razu po przekręceniu zapłonu (jak masz słaby aku to go nie dobijesz i jest szansa na uruchomienie pojazdu) |
Kolego, masz tutorial montażu? Pod maską znajdę szybko przewody od świateł drogowych, przewód świateł mijania i masę. Do minimum brakuje mi +12V po stacyjce. |
Koleżanko
Markatmag - 09-08-2021, 18:20
toma2005, https://youtu.be/4cciL8B4S68
Andrzej.62, Dziękuje Tak wiem, to nietypowe
|
|
|