Eclipse Cross Techniczne - akcja serwisowa systemu FCM
Robert S - 03-08-2021, 19:40 Temat postu: akcja serwisowa systemu FCM Dzisiaj dostałem wezwanie na akcję serwisową związaną z możliwością nieprawidłowej pracy systemu zapobiegania kolizji czołowych ( FCM ) . Związane jest to z nowym softem do kamer . Oczywiście udam się na wizytę do ASO , ale z ciekawości zapytam czy miał ktoś z tym problemy ? Akcja dotyczy również ASX i Outlandera
eska - 05-08-2021, 12:27
U mnie występują dziwne przypadki z wyświetlaniem komunikatu BRAKE.
Dzieje się to przy prędkości około 30 km/h kiedy na poboczu stoi jakiś samochód (wąskie osiedlowe uliczki).
Na razie wstrzymam się z wizytą w ASO. Podobno występują problemy z serwerem serwisowym Mitsubishi. Niby na to trwać max 30 minut, ale jak serwer z którego online pobiera się aktualizację oprogramowania leży to pracownik ASO może tylko przeprosić i zaprosić w innym terminie.
p70 - 08-08-2021, 17:28
Załapałem się w lipcu "przy okazji". Nie wiem na ile to miało pomóc ale system dalej źle odczytuje. Jeden pozytyw - włącza się rzadziej
Robert S - 11-08-2021, 18:35
eska napisał/a: | U mnie występują dziwne przypadki z wyświetlaniem komunikatu BRAKE.
Dzieje się to przy prędkości około 30 km/h kiedy na poboczu stoi jakiś samochód (wąskie osiedlowe uliczki).
Na razie wstrzymam się z wizytą w ASO. Podobno występują problemy z serwerem serwisowym Mitsubishi. Niby na to trwać max 30 minut, ale jak serwer z którego online pobiera się aktualizację oprogramowania leży to pracownik ASO może tylko przeprosić i zaprosić w innym terminie. |
To i u mnie tak się dzieje , ale kładłem to na karb wykrycia przeszkody . Raz miałem okazję przetestować ten system w sytuacji samoistnego hamowania awaryjnego . Gościu mi nagle otworzył drzwi i wysiadł z samochodu , mniej więcej 20 m ode mnie . Kamera to wychwyciła i zatrzymała samochód " dęba " . Wtedy się mocno przestraszyłem , bo faktycznie hamowanie było na " pedał w podłodze "
i_g_o_r - 16-09-2021, 21:34
eska napisał/a: |
Na razie wstrzymam się z wizytą w ASO. Podobno występują problemy z serwerem serwisowym Mitsubishi. Niby na to trwać max 30 minut, ale jak serwer z którego online pobiera się aktualizację oprogramowania leży to pracownik ASO może tylko przeprosić i zaprosić w innym terminie. |
W toruńskim ASO aktualizacja została wgrana bardzo szybko, wraz z wymianą ramek do rejestracji, całość trwała ok.10-15 minut.
Michauek22 - 26-09-2021, 21:44
Robert S napisał/a: | Raz miałem okazję przetestować ten system w sytuacji samoistnego hamowania awaryjnego . Gościu mi nagle otworzył drzwi i wysiadł z samochodu , mniej więcej 20 m ode mnie . Kamera to wychwyciła i zatrzymała samochód " dęba " . Wtedy się mocno przestraszyłem , bo faktycznie hamowanie było na " pedał w podłodze " |
Tak to właśnie działa, oby jak najrzadziej...
Gr0pius - 02-10-2021, 17:09
U mnie aktualizacja software trwała bardzo długo (1,5-2h), aż zacząłem podejrzewać że to jakaś ściema. Po tym co piszecie o kłopotach z wgraniem z serwera nie mam pewności czy wgrano, ale w książce wpis mam.
bartnikj - 01-05-2024, 15:28
Czy ktoś wie które roczniki były wzywane?
Robert S - 18-05-2024, 19:43
bartnikj napisał/a: | Czy ktoś wie które roczniki były wzywane? |
Chyba wszystkie do 2021 , to wtedy była ta akcja serwisowa
|
|
|