Carisma - Techniczne - DI-D - awaria??
Anonymous - 21-04-2007, 09:21 Temat postu: DI-D - awaria?? Po skręcie w drogę podporządkowaną Carisma przestała wkręcać się na obroty. Strzałka obrotomierza strasznie powolnie dokręcała się do 2 tysięcy. Po kilku minutach wszystko wróciło do normy i od 400km wszystko jest w jak najlepszym porządku. Co to mogło być??
Anonymous - 21-04-2007, 09:34
teoretycznie wszystko... praktycznie także począwszy od powietrza w paliwie, po przez niewydolnośc pompy paliwa i uszkodzonych wtryskiwaczy, walnietej turbiny do ciemnej strony mocy. Może trzeba błedy sprawdzić bo może coś Ci sie kończy w aucie i za 1000km bedziesz stał z maską podniesiona.
pozdro
Anonymous - 21-04-2007, 10:44
mialem ten sam problen niskie obroty tak samo mi ruszal z 1 2 3 tak samo bede teraz
wzmienial olej w silniku sprawdze smarowanie zobacze co bedzie
Anonymous - 21-04-2007, 13:28
vostel napisał/a: | Strzałka obrotomierza strasznie powolnie dokręcała się do 2 tysięcy. Po kilku minutach wszystko wróciło do normy i od 400km wszystko jest w jak najlepszym porządku. |
na 90% wina turbiny imo, silnik przeszedl w tryb awaryjny bo cos bylo nie tak,
zaloze sie ze te kilka minut o ktorych piszesz to bylo poprostu zgaszenie samochodu i zapalenie go ponownie? mam racje?
Anonymous - 21-04-2007, 16:39
dokładnie
zgaszenie i ponowne odpalenie pomogło
Anonymous - 21-04-2007, 17:18
wogole nie znam sie na renault ale w audi mialem podobny problem jak mi sie zsuna przewod i do turbo dostawalo sie lewe powietrze, przejrzyj moze pod tym katem.
slawek st - 22-04-2007, 00:05
Tak z ciekawości, deadly, napisałeś Cytat: | po przez niewydolnośc pompy paliwa | gdzie jest ta pompa i jak sprawdzić czy jest sprawna.
Anonymous - 27-05-2007, 20:47 Temat postu: Brak mocy po skręcie Miałem dokładnie taki sam objaw jak vostel, po skręcie w drogę podporządkowaną w prawo silnik nie reagował na pedał przyśpieszenia. Po wyłączeniu i właczeniu wróciło do normy. Silnik 102 KM tak samo jak u vostela. Może to chwilowe niedomaganie a może awaria, trzeba obserwować, narazie wystąpiło tylko raz. Jesli ktoś przećwiczył taką usterkę to proszę o info. pozdrawiam
Anonymous - 27-05-2007, 21:48
od tamtego czasu nic się nie dzieje
jeździ jak trzeba
Anonymous - 25-09-2007, 21:28
No i u mnie się wyjaśniło. Utrata mocy była spowodowana tym, że popękała mi obudowa katalizatora, wkład się poluzował i systematycznie w czasie pracy wytarł sie do tego stopnia, że zostało ok.30% i tak sie ułożył w obudowie, że blokował wylot spalin. Myślę, że kolega Vostel ma ten sam problem, warto sprawdzić. U mnie też utrata mocy wystąpiła tylko jeden raz, po skręcie, a przyczynę znalazłem przypadkowo przy innej pracy.
pozdrawiam
Krzysztof
|
|
|