Outlander II GEN Techniczne - Offroadowe dodatki
Bamboszo1 - 19-08-2021, 18:41 Temat postu: Offroadowe dodatki Czy do outlandera 2 można zamontować reduktor, który pozwoli na większą moc a mniejszą prędkość?
Wady i zalety orurowania.
jakobi78 - 20-08-2021, 08:57 Temat postu: Orurowanie Co do reduktora, to nie mam większych doświadczeń, ale to co widzialem na testach, to outek nie jest off road-em, przekładnia jest elektroniczna, więc myślę, że musiałbyś zmienić trochę więcej części niż sam reduktor.
Jeśli chodzi o orurowanie, to zależy też jakie. Jeśli mówisz o srebrnych ozdobach, to jest to jedno kwestia gustu. Plusem jest że możesz do orurowania przedniego zamontować łatwo oświetlenie i jest to zawsze jakaś ochrona przed zwierzętami. Osobiście zamontowałem przednie orurowanie i jestem zadowolony.
Musisz pamiętać, że warto kupić z homologacją, w razie czego....
Jeśli chodzi o metalowe zderzaki, wyciągarki etc. to nie wiem czy warto przy tym samochodzie. To raczej dobry rodzinny samochód w trasę i na trudniejsze drogi, czy bezpieczniejszy w zimie. Nie jest to samochód terenowy.
Problem również z tym, że metalowe zderzaki choć fajne są oficjalnie nielegalne i nie dostaniesz na to homologacji.
kulman - 23-08-2021, 17:26
Witam, możesz lifta zrobić i kombinować z kołami...ale to dalej nie bedzie terenówka.
Bamboszo1 - 23-08-2021, 19:38
Dziękuję za odpowiedzi. To pierwsze moje auto tego typu i jestem bardzo bardzo zadowolony.
W terenie szczególnie odczuwam brak reduktora.
Czy waszym zdaniem przełączać napędu należy na postoju, czy można także w trakcie jazdy?
Czy czyścicie u siebie EGR ?
kulman - 23-08-2021, 20:35
możesz przełączać w trakcie jazdy. ja nie czyściłem mam 220tyś km silnik 2.2
Bamboszo1 - 29-08-2021, 14:53
Witam, nadal w temacie. Czy ktoś ma doświadczenie z podkładami pod amortyzatory, w celu podniesienia auta o kilka cm?
A może dłuższe sprężyny i amortyzatory?
|
|
|