Outlander III GEN Techniczne - Phev i lpg
Bastex - 17-11-2021, 21:41 Temat postu: Phev i lpg Zamontowałem staga.
Testuje
Pytanie. Są jakieś aplikacje oprócz whatsdog do łączenia po obd z parametrami?
I jest jakiś co odróżnia dane benzyny i lpg jako paliwa?
CB4W_00 - 18-11-2021, 10:45
Jakiego masz STAG-a?
Jeżeli qbox, qnext to one czytają dane z OBD. Wystarczy aplikacja do kompa gazowego i masz podgląd wszystkiego. No i pytanie czy gazownik podłączył staga pod OBD.
zu_mich - 17-12-2021, 09:39
Cześć
Zakładam, że temat lpg w phev już przeryty:
- czy zbiornik pod spodem?
- toroidalny - jaka pojemność?
- na którą stronę przerzuciłeś tłumik (jeśli nowy - to jaki)?
- graty w komorze sil. na grodzi czy po bokach?
- mam propozycję na tech'a z integracją z obd - czy to dobry pomysł?
Dzięki za info
pozdrawiam
Marcino - 17-12-2021, 09:41
zu_mich napisał/a: | mam propozycję na tech'a z integracją z obd - czy to dobry pomysł? |
Pewnie ze dobry. Przeszukaj forum tu sa fotki instalacji Lpg w Outkach
Krzyzak - 17-12-2021, 12:06
zu_mich napisał/a: | na tech'a | bardzo dobre centralki, nie wiem jak się sprawują z silnikami z gównolitu, ale na starych żeliwnych blokach i gniazdach zaworów "jak dawniej" sprawdza się znakomicie
Marcino - 20-12-2021, 09:22
Krzyzak napisał/a: | bardzo dobre centralki, nie wiem jak się sprawują z silnikami z gównolitu, |
Budowa silnika nie ma znaczenia. Centralka ma za danie ogarnąć zapotrzebowanie silnika na paliwo.
Krzyzak - 20-12-2021, 12:28
Marcino napisał/a: | Budowa silnika nie ma znaczenia | nie wierzę, że to piszesz... gniazda z gównolitu i głowica do wyrzucenia...
Marcino - 20-12-2021, 13:14
Krzyzak napisał/a: | Marcino napisał/a: | Budowa silnika nie ma znaczenia | nie wierzę, że to piszesz... gniazda z gównolitu i głowica do wyrzucenia... |
Ja tez nie wiem dlaczego ciągle sie upierasz przy starych konstrukcjach, Temat dotyczy sterownika LPG który ma dobrze obsłużyć dany silnik. A to czy on sie nadaje do LPG czy nie to jest zupłenie inny temat. Jak widać outlanderowcy zakładaja, sprawdzają luzy. liczą zyski i straty.
A ty ciągle swoje opinie na temat miękkich zaworów itp...
Krzyzak - 21-12-2021, 08:39
Marcino napisał/a: | nie wiem dlaczego ciągle sie upierasz przy starych konstrukcjach | właśnie odwrotnie - temat dotyczy sterowania LPG w O III, hybryda... może dlatego zwracam uwagę, że sam sterownik to nie wszystko
Marcino - 21-12-2021, 09:28
Ale włąsnie phev ma 2.4L i to nie jest raczej to samo co 2.0. To konstrukcja jak na USA wiec bedzie chodził jak złoto
Amstaf11 - 21-12-2021, 12:13
Witam
Miałem 4x O3 teraz mam 3xO3 w tym 1 PHEV
W wszystkich oprócz PHEV miałem LPG łączne przebiegi na lpg ok 180 000 brak problemów. Instalacja STAG Qbox. Nie interesuje mnie z czego jest głowica i zawory dopóki się nie psuje, a na razie się nie psuje. Wystarczy regularna opieka serwisowa i regulacja zaworów co 50 tys km. Teraz próbuję zagazować phev ale niestety w naszym kraju brak zbiornika lpg. Wchodzi pod auto b. mały rzędu 35l ale nigdzie nie ma.
Napiszcie proszę jaki macie założony tłumik ( od czego ) i jakiej wielkości zbiornik.
Z góry dziękuję
Marcino - 21-12-2021, 12:20
Amstaf11 napisał/a: | Napiszcie proszę jaki macie założony tłumik ( od czego ) i jakiej wielkości zbiornik.
Z góry dziękuję |
Już nie wiem czy tutaj czy na Forum LPG były fotki. Niestety zbiornik pod autem bedzie wystwał lekko. A wydech trzeba przerabiac.
CB4W_00 - 21-12-2021, 16:10
Patrz pan LPG w OIII na głowicach ze sprasowanego ryżu
https://lpg-forum.pl/post1049445.html?hilit=phev#p1049445
Marcino - 21-12-2021, 16:23
Trza sie zalogować aby zaobaczyc
[ Dodano: 21-12-2021, 16:29 ]
Tu jest wątek o PHEV
https://lpg-forum.pl/post982503.html#p982503
i tu:
https://lpg-forum.pl/mitsubishi-outlander-phev-t69527.html
https://lpg-forum.pl/post982488.html#p982488
A tutaj o OIII i lpg
https://lpg-forum.pl/mitsubishi-outlander-iii-jaka-instalacja-t77263.html
A tu załozona instalacja w NL
https://www.poulsbaarlo.n...hybride-op-lpg/
Krzyzak - 22-12-2021, 08:23
Marcino napisał/a: | Ale włąsnie phev ma 2.4L i to nie jest raczej to samo co 2.0. To konstrukcja jak na USA wiec bedzie chodził jak złoto | zatem zwracam honor i jeśli jest to wolnossące 4G64 to na pewno będzie git
sam montowałem sterownik TECH i jest świetny - płynnie przechodzi z benzyny na gaz pojedyńczo włączając wtryski i nie ma żadnego dławienia czy szarpania jak to robi STAG (też mam i nie jestem w stanie ustawić pomimo wielu prób)
|
|
|