To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Forum ogólne - Nowe fajne Mitsubishi niestety nie dla Europy

sla - 19-11-2021, 11:16
Temat postu: Nowe fajne Mitsubishi niestety nie dla Europy
https://autogaleria.pl/mitsubishi-airtrek-2022-ev-premiera
elektryk - 19-11-2021, 14:19

Nie wiem czy to wina zdjęć, ale wygląda jak plastikowy model.
Fred.X - 19-11-2021, 17:04

Wygląda jak hybryda Hyundaia Kony z Kia Sportage nowym
msokol - 19-11-2021, 23:45

elektryk, to nie są zdjęcia, tylko wizualizacja ;)
Krzyzak - 21-11-2021, 20:54

a mi bardziej jakiegoś opla z czołgiem... brzydki jest, szczególnie przód
i te lampy tylne, jakby ktoś kleksa zrobił

Marcino - 22-11-2021, 16:16

Przód jak w każdym nowym modelu Mitsubishi na Azje. TYł moze być. Niestety takim tuzom jak @Krżyżak się nie spodoba nigdy.
Uwex - 23-11-2021, 08:53

Marcino napisał/a:
takim tuzom jak @Krżyżak się nie spodoba nigdy.


ale chyba w Krzyżakowej skali francuzów nie wyprzedzi :lol: ?

Krzyzak - 23-11-2021, 09:41

Marcino napisał/a:
takim tuzom jak @Krżyżak
aż musiałem sprawdzić, czy mnie nie obrażasz :lol: , ale wiki podaje:

Cytat:
1. najwyższa karta; as; 2. przenośnie: osoba wpływowa, ktoś na wysokim stanowisku; znakomitość w jakiejś dziedzinie

Uwex - 23-11-2021, 15:58

Krzyzak- piękna liczba postów zaraz będzie :)
krzychu - 27-01-2022, 18:02

Cytat:
Mitsubishi anulowało decyzję o wstrzymaniu się z wprowadzaniem nowych modeli do Europy


https://www.auto-swiat.pl...-2023-r/cpkvqg5

Takie szarpanie się w jedną to w drugą stronę na pewno nie zrobi dobrze marce. Ale kryzys tożsamościowy to nie od dzisiaj istnieje więc czemu się dziwić.

robertdg - 27-01-2022, 18:54

To nie człowiek żeby sie mógł szarpać, żeby odczuwał wewnetrzne rozdarcie, żeby mół przezywac kryzys tozsamości, to model biznesowy, ponadto jak widac oparty na kooperacji, czas pokaze co będzie dalej
krzychu - 27-01-2022, 19:07

No widzisz, nie może ale od czasu kiedyś ktoś przyszedł i powiedział nie będzie Evo teraz będą bezpłciowe SUV-y tak to wygląda. Nie znam drugiej firmy, która by tak ciągle nie wiedziała czy chce robić sportowe, tanie czy może podbijać półkę premium. Czy może zabić duch marki prądem czy może wskrzeszać legendy i używać nazw które kiedyś coś znaczyły. Może tak by zrobić coś innowacyjnego czy może w końcu wypuścić model podobny do tego co ma konkurencja i się świetnie sprzedaje. Co jeden model to próba podbicia innej części rynku, ale tak bez przygotowania z zaskoczenia. Efekty można bez problemu odczytać z ilości sprzedanych sztuk.
robertdg - 27-01-2022, 19:25

Zapominasz że zjawisko zakończenia legendy motorsportu odbyło sie na calym globie, każda marka ma okreslony target i realizuje go tam gdzie widzi zysk - czas okresla czy wystarczajacy, zobacz na jaki okres czasu z rynku europejskiego znikneła Toyota Camry, aby ponownie pojawić sie w 2018roku, to jest jeden z wielu przykładów, Honda miała podobnie, obecnie mazda w USA rezygnuje z modelu 6 i CX-3, pozostawiajac te game europejczykom. Takie są modele biznesowe, to nie sa już czasy ze auta projektowało sie latami, testowało na wlasnej skórze, zanim auto finalnie trafilo do sprzedazy potrafila minac nawet dekada, teraz liczy sie okreslony target.
krzychu - 27-01-2022, 23:20

robertdg napisał/a:
Takie są modele biznesowe


Umhy. No spoko, ja uważam inaczej, że te modele biznesowe Mitsubishi są o kant :butthead: rozbić. Ale przyszłość zweryfikuje.

To, że jakiś model znika z jakiegoś rynku to nie porównuj skali problemu. Można się doszukać logiki w tym, że model starszy znika z jakiegoś rynku do czasu liftingu lub wydania następcy. W chaosie informacyjnym, że wycofujemy się, a może jednak nie logiki nie mogę się doszukać.

robertdg - 28-01-2022, 00:21

krzychu napisał/a:
To, że jakiś model znika z jakiegoś rynku to nie porównuj skali problemu. Można się doszukać logiki w tym, że model starszy znika z jakiegoś rynku do czasu liftingu lub wydania następcy.
OK, nawet nie sprawdziłes tego co napisałem, w jakim czasie to trwało, gdzie ja napisałem u usunieciu danego modelu z jednego rynku na rzecz zostawienia go w innym rynku, bo taka moda, taki cel, taki kierunek rozwoju. Nie musze Ci chyba pisać że to jest biznes i robi sie to dla zysku, sam podejmowalbys podobne decyzje z korzyscia dla wlasnej firmy, czy trwałbyś nad tym co utarte?
krzychu napisał/a:
W chaosie informacyjnym, że wycofujemy się, a może jednak nie logiki nie mogę się doszukać.
Z tego co pamietam to oficjalnie było określone to jako zamrozenie wprowadzania nowych modeli na rynek europejski. Konkluzja ASX jest na rynku europejskim od jakiegos czasu i defacto jest to jego kontynuacja - Gdzie teraz jest dezinformacja?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group