To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero II - 2.8 jaki interfejs diagniostyczny

lwg5859 - 01-02-2022, 20:49
Temat postu: 2.8 jaki interfejs diagniostyczny
witam jakim interfejsem diagnostycznym mogę zdiagnozować 2,8 automat Delphi nie ogarnia modelu
Bizi78 - 01-02-2022, 20:57

MUT-em w ASO, ewentualnie może kabel vag kkl + evoscan.
Ogólnie co chcesz sprawdzić :?:

lwg5859 - 01-02-2022, 21:02

Głównie chciałbym sprawdzić skrzynie biegów bo coś jej nie pasuję wszystkie opcje już sprawdziłem i przed rozwaleniem całej instalacji chciałabym jeszcze spróbować czymś zdiagnozować
Bizi78 - 01-02-2022, 21:15

Skrzynia wywala jakiś błąd :?:
Błędy można odczytać poprzez mostek w obd.
Parametry to raczej MUT3, choć nie wiem czy ASO taki rocznik ogarnie :wink: .

lwg5859 - 01-02-2022, 21:26

no wlasnie mruga kontrolka od temperatury oleju w w skrzyni na mostek nie ma żadnej reakcji zasilanie do obd dochodzi wszystko czujniki w skrzyni sprawdzone nowy olej filtr czujnik temperatury silnika tez sprawdzony skrzynia blokuje silnik wkręca sie tylko do 3tysi potem powoli leci w gore po odpięciu czujnika prędkości obrotowej w skrzyni wkręca sie do końca tylko ze jest 2 bieg zapięty
tremba - 03-02-2022, 07:54

Mi kumpel ostatnio wyświetlał parametry przy użyciu TEXY. Czy na automat podziała nie wiem, ale okazała się pomocna przy zabawie z ABS.
Robert-kwi - 27-05-2022, 08:04

Cześć,
Też mam problem ze świecącym Check Engine, Pajero Classic 2003 2.5TD 115KM - początkowo jak go kupiłem 10 miesięcy temu wywalał błąd pod odciążeniem długi podjazd pod górę lub autostrada i ponad 120km/h - tracił moc i ledwo jechał - po zaślepieniu EGR i kombinacjach z zaworkami brązowym i czarnym a później sprawdzeniu w ASO Auto Krak okazało się, że błąd 49 - przeładowanie turbiny - i podobno źle podpięte podciśnienia.
Chwile był spokój a teraz znowu zaczął wywalać Check Engine ale niekoniecznie pod obciążeniem albo po prostu nie gaśnie po nieuruchomieniu zapłonu i świeci 2-3 dni a potem znowu jest ok. Auto ma normalnie moc, silnik pracuje równo ale ten Check nigdy nie wiem kiedy się zapali znowu.
Jak mogę odczytać błąd bez wizyty w ASO? Pin 1 złącza diagnostycznego do masy? Czy mostkować pin1 z pin 4 - różnie piszą - jak to zrobić poprawnie? Poza tym możecie polecić kogoś z okolic Krakowa kto ogarnia ten silnik? Lubie moje Pajero ale ta pomarańczowa lampka zaczyna mnie irytować...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group