To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander I GEN Techniczne - Przekaźnik pompy paliwa Outek I 2.0i

Pitters - 16-03-2022, 18:03
Temat postu: Przekaźnik pompy paliwa Outek I 2.0i
Szanowni koledzy może ktoś powie gdzie zlokalizować przekaźnik pompy paliwa ? Rano odpalam Miśka ... a tu niespodzianka kręci, kręci i tak do .... posprawdzałem niby wszystko dobrze, przekręcam kluczyk i, i kurcze pompy nie słychać jak zaczyna pracować. Wszystko by yło do zrobienia od ręki gdybym wiedzial który to przekaźnik czy też bezpiecznik od tej pompy ...

Jak by ktoś miał focie czy schemacik bym był wdzięczny.

Bizi78 - 16-03-2022, 19:04

Pod kierownicą po lewej stronie.
Pitters - 16-03-2022, 19:14

Dzięki za informacje, tylko który to bezpiecznik czy też przekaźnik ?
Bizi78 - 16-03-2022, 19:29

Poniżej masz schemat z pod kierownicy.
Bezpiecznik od pompy powinien być pod maską.


Pitters - 16-03-2022, 19:49

Wynika ze schematu że są dwa przekaźniki, czy albo ten Fuel pump relay 1 albo ten 2
Bizi78 - 16-03-2022, 23:08

Od pompy masz bezpiecznik 15A pod maską numer 24 na fotce od tego zacznij.


Pitters - 17-03-2022, 17:47

Witam, sprawdziłem wszystkie bezpieczniki, pozamieniałem kolejność przekaźników i nadal nie działa pompa paliwa :( Co jeszcze może być nie tak ?
plecho1 - 17-03-2022, 17:59

Możliwe że na pompie brak masy, sprawdź czy podczas kręcenia rozrusznikiem do pompy dochodzi napięcie, jeśli nie to do plusa w kostce podepnij jedną sondę miernika a drugą gdzieś do masy auta. Jeśli napięcie będzie to sprawdź przewód masowy od kostki pompy do punktu masowego. Jeśli nie będzie to sprawdź przejście przewodu plusowego do styku przekaźnika pompy oraz czy po włączeniu zapłonu na drugim styku przekaźnika pompy będzie +12V. To tak na początek...
Pitters - 17-03-2022, 19:23

Super jutro będę sprawdzał, mam nadzieję że to pomoże
W@sio - 18-03-2022, 07:42

A ja bym na początek sprawdził, czy po podaniu napięcia bezpośrednio na pompę, ona w ogóle się odzywa i pompuje. Może po prostu padła pompa? Albo masz taki syf z przerdzewiałej rury wlewowej w baku, że ją zabiło na amen, albo jak u mnie wtryski były zawalone razem z całą listwą paliwową :)
Pitters - 18-03-2022, 09:57

No tak tyle tylko że po włączeniu zapłonu nie słychać jak się pompa załącza, więc muszę posprawdzać czy dochodzi do niej napięcie i czy jest ona sama "żyjąca"
W@sio - 18-03-2022, 11:27

Pitters napisał/a:
dochodzi do niej napięcie
dokładnie do niej, czyli sprawdź najpierw na pompie :)
Pitters - 24-03-2022, 23:42

No i wszystko gra ;) - brak było masy na pompie. WIELKIE DZIĘKI ZA PODPOIEDZI :D

Teraz zajmiemy się wymontowaniem zbiornika paliwa i rury wlewu ... może jeszcze coś z tego będzie :)

Pitters - 01-10-2022, 07:26
Temat postu: POMPA PALIWA do OUTLANDER 2.0 136KM 4WD
Witam szanownych kolegów :)

Może szanowne grono miłośników Miśków wie jaki zamiennik pompy paliwa może pasować do Outlander 2.0 136 KM 4WD pierwszej generacji. I jeszcze jedno czy po przekręceniu kluczyka w stacyjce z pozycji "OFF" na pozycje "ON" na kostce wpiętej w pompę powinno się pojawić napięcie czy dopiero napięcie pojawia się w momencie inicjacji zapłonu, w moim Miśku tak właśnie jest. Po przekręceniu kluczyka napięcia na pompie nie ma, a przy próbie rozruchu pojawia się na kostce. Czy tak powinno być czy jest coś nie tak ?

Pytanko jeszcze jedno, czy pompa paliwa od turbiaka będzie pasowała ?

Bzyk_R1 - 01-10-2022, 17:52

Najpierw +12V idzie na przekaźnik w pozycji ON, a potem przy kręceniu rozrusznika +12V idzie na kostkę w pompie. Czyli wszystko jest ok.

Pompa od turbiaka pasuje bo wszystkie Outlandery 1 generacji maja te samą. Pasuje też DW200



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group