Chcę Kupić Outlandera - czy znacie outlander turbo Polańczyk
matister - 03-10-2022, 20:59 Temat postu: czy znacie outlander turbo Polańczyk Cześć, jestem tu nowy, rozglądam się właśnie za outlanderem z 4g63 turbo. Przeglądając ogłoszenia trafiłem niedaleko egzemplarz, który spełnia moje kryteria. Zanim pojadę go oglądać chciałem podpytać na co zwrócić uwagę podczas oględzin, będzie to pierwszy outlander którego będę oglądał, kwestie mechaniczne nie są dla mnie jakimś wielkim problemem, posiadam kilka japońców z lat 90 i pora przyszła na mitsubishi. Wiem że newralgiczne miejsca to sanki i korozja od dołu. Silnik podobno zrobiony pod 270 nie dzwoniłem jeszcze więc nie wiem co zmienione (wtryski,pompa paliwowa) cooler seria, nie jestem pewny czy wyrabia. nie wiem jak napędy i skrzynia, jakie są bezpieczne granice mocy dla podzespołów. Nawet jak bym kupił serie to i tak prędzej pchał bym się w mody, także jak coś z głową jest zrobione to na plus. Także do sedna. Czy jest tu właściciel, może znacie projekt lub ktoś to był oglądać?
https://www.otomoto.pl/of...a-ID6ETWtq.html
Bzyk_R1 - 04-10-2022, 19:00
Cześć.
Osobiście nie znam właściciela ale widzę że umie czytać i słuchać. Auto co prawda nie ma silnika z Evo ale to drobiazg. Pozmieniane podstawowe rzeczy które trzeba przed modami. Wtryski zapewne fabryczne, pompa zapewne DW200. Auto zrobione w RS motorsport, widziałem kiedyś posta na FB, możesz sobie odnaleźć u nich. Co do rzeczy na które zwrócić uwagę to możesz wpaść do mnie na YT. Nagrałem tam kilka poradników. Jak wszystko trzyma się kupy to będzie fajna baza pod atakowanie 300hp i 450nm. Można mu zmienić jeszcze cooler, wydech i lepsze heble i będzie fajny sleeper.
matister - 05-10-2022, 13:02
Cześć, jesteś pewny że w RS robiony był? Widziałem u nich też niebieskiego ale krk, ten dłuższy czas rls , ktoś że znajomych znał poprzedniego właściciela, sprzedał bo korozja. Cewki o świece to tak, są zmienione ale o pompie paliwowej cisza, na fb na starych postach wyszło że 300koni na jakiejś aplikacji ze smartphona i chyba sam stroił, blacharka niby zrobiona bo chłopak blacharzem ponoć jest. Auto z moich okolic, z tym ze na razie ja nie jestem w tamtym rejonie. Jak wrócę to pojadę to oglądać ale coraz mniej mi się to widzi.
Bzyk_R1 - 05-10-2022, 20:28
No właśnie nie jestem pewien bo nie mam i nie używam FB ale taki wynik w RS pamiętam bo dyskutowaliśmy o tym. Wiem też że była jakaś dyskusja bo gdzieś wrzucił ten wykres z aplikacji. Pompa raczej wymieniona bo nie możliwe żeby fabryczna tyle wydała. Tak jak pisałem wcześniej, jeżeli trzyma się kupy to będzie gotowiec pod dalsze mody ale to i tak musisz jechać i obejrzeć na żywo.
Ja osobiście olał bym te wszystkie mody i pojechał po tego w miejscowości Gózd, bardzo mnie ciekawi czy jest taki unikat jak w ogłoszeniu napisane. Mam ochotę kupić jakiegoś O1T znowu i zrobić po swojemu.
ledziu - 05-10-2022, 20:54
Cytat: | rozglądam się właśnie za outlanderem z 4g63 turbo. Przeglądając ogłoszenia trafiłem niedaleko egzemplarz, który spełnia moje kryteria. Zanim pojadę go oglądać chciałem podpytać na co zwrócić uwagę podczas oględzin, będzie to pierwszy outlander którego będę oglądał, kwestie mechaniczne nie są dla mnie jakimś wielkim problemem, posiadam kilka japońców z lat 90 i pora przyszła na mitsubishi. Wiem że newralgiczne miejsca to sanki i korozja od dołu. Silnik podobno zrobiony pod 270 nie dzwoniłem jeszcze więc nie wiem co zmienione (wtryski,pompa paliwowa) cooler seria, nie jestem pewny czy wyrabia. nie wiem jak napędy i skrzynia, jakie są bezpieczne granice mocy dla podzespołów. Nawet jak bym kupił serie to i tak prędzej pchał bym się w mody, także jak coś z głową jest zrobione to na plus. Także do sedna. Czy jest tu właściciel, może znacie projekt lub ktoś to był oglądać? |
Jak chcesz modzic to kup seryjne auto żeby nie było pordzewiałe i żeby coś trzymało się kupy. Dojście do parametrów 300/500 nie jest trudne tak właściwie wymaga abcadla silnika turbo czyli wydech 2,5 z dp, ic, pompa paliwa i strojenie.
Co do silnika czy jest z Evo hmmm niestety ot1 zaczyna być głównym źródłem słupków do Evo
Cytat: | Auto co prawda nie ma silnika z Evo ale to drobiazg |
Mógłbyś trochę naświetlić temat ?
Bzyk_R1 - 07-10-2022, 12:55
ledziu napisał/a: | Mógłbyś trochę naświetlić temat ? |
No właśnie sam odpowiedziałeś sobie.
Cytat: | niestety ot1 zaczyna być głównym źródłem słupków do Evo
|
Bo to je łączy, w zasadzie zwykły o1 wolnossak też się nadaje na słupek. Reszta rzeczy to inny temat.
ledziu - 09-10-2022, 09:50
Cytat: |
Bo to je łączy, w zasadzie zwykły o1 wolnossak też się nadaje na słupek. Reszta rzeczy to inny temat. |
No widzisz czyli wg diagramów technicznych łączy Evo i ot1 silnik a reszta to nie silnik
Więc silnik ot1 daje trwałość Evo oraz możliwości w razie planowanych modów.
|
|
|