To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

ASX Techniczne - system eCall a badanie techniczne na stacji diagnostycznej

Kulos50 - 04-11-2022, 16:08
Temat postu: system eCall a badanie techniczne na stacji diagnostycznej
Witam, czy posiadanie w Asx system ecall? Niby od marca 2018 roku każde auto musi mieć taki przycisk w aucie. Ja mam mojego Asx z 2019r a tego przycisku nie mam.

Z racji tego że weszły nowe przepisy i diagnosta musi sprawdzić czy taki system jest w aucie wyprodukowanym po marcu 2018 , tzn że auto nie przejdzie mi przeglądu bo powinienem mieć system ecall a go nie mam? Jakieś jaja.

apikus - 04-11-2022, 20:42

Ale to chodziło homologację od 1.04.2018, a ASX był homologowany wcześniej.
Kulos50 - 05-11-2022, 07:08

apikus napisał/a:
Ale to chodziło homologację od 1.04.2018, a ASX był homologowany wcześniej.


Jesteś pewny? Skąd takie info?

Myślałem że chodzi o homologację każdego egzemplarza auta, w tym przypadku mojego w 2019 a nie o to że ASX jest produkowany chyba od 2010roku.

apikus - 05-11-2022, 09:27

Homologacja nie jest wykonywana na konkretny egzemplarz. Do homologacji jest wykonywane wiele testów, w tym zniszczeniowych.
Poczytaj w necie:
https://www.prawodrogowe....ll-obowiazujacy

joujoujou - 05-11-2022, 09:38

Z tego co sobie poczytałem wynika że system działa automatycznie, zatem nie wymaga obecności żadnego przycisku. Jeśli się jednak mylę, proszę o skorygowanie. :)
krzychu - 05-11-2022, 17:19

Przycisk zazwyczaj jest do manualnego skorzystania z pomocy. Ale bankowo to nie było wymagane od 2018 roku. Nawet facelifting często nie wymagają ponownej homologacji.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group