[07-XX]Lancer CYxA Techniczne - [CY3A 1.8] Stukanie w przedniej części auta
Fasola - 18-01-2023, 11:20 Temat postu: [CY3A 1.8] Stukanie w przedniej części auta Serwus!
To mój pierwszy post tutaj...szukałem przypadku taki jak mój ale nie znalazłem więc zakładam nowy temat!
Już piszę w czym rzecz...
W przedniej części samochodu i to bardziej z lewej strony daje się słyszeć tępe, plastikowe stukanie. Występuje kiedy temperatura jest w okolicach 0 st. lub na lekkim plusie (latem raczej niesłyszalne), zwłaszcza podczas wolnej jazdy po nowiutkim, równiutkim polbruku gdzie zawieszenie nie pracuje. Mcphersony z łożyskami wymienione, samochód wytrzęsiony w kilku stacjach i nic...
Lubię czasami pojeździć z wyłączonym radiem, żeby posłuchać jak samochód pracuje i już mnie szlag jasny od tego trafia!
Pomóżcie!
Fred.X - 18-01-2023, 18:28
Zacinająca sie prowadnica zacisku , chyba dolna
Fasola - 19-01-2023, 10:12
Możesz rozwinąć myśl? Nie jestem mechanikiem i nie znam wszystkich pojęć
Miałeś u siebie tą usterkę?
Fred.X - 19-01-2023, 21:32
https://allegro.pl/oferta/prowadnice-tuleje-zacisku-przod-dodge-caliber-10526413954?snapshot=MjAyMi0xMC0xMVQxODoyNTo0OS4wMTVaO2J1eWVyO2EyZTZhM2Y5NThhZDhlMzE1YmQ0Y2ZkZmNkMmUyYmI4NTZkOTEyOGE4MTI0MDY0ZGRmMmIzNzVhMGM3OThmYjI%3D
Fasola - 19-01-2023, 22:19
Ok, dzięki!
Podrzucę trop mojemu mechanikowi.
Ktoś jakieś inne sugestie...?
[ Dodano: 25-01-2023, 15:21 ]
Wymiana tych śrub nic nie wniosła... nadal tłucze ;/
Pomocy bo coś mnie trafi!
Karczan - 10-02-2023, 21:13
Ten dźwięk nie pochodzi przypadkiem spod maski? Jeżeli tak, to prawie na pewno zawór evap.
nosound87 - 02-03-2023, 08:16
@Fasola, a dałbyś radę to nagrać i gdzieś wrzucić? (YT)
Kupiłem w zeszłym roku Lancera, który stukał i pukał z przodu.
Wszystko sobie porobiłem na cacy, ponieważ sam serwisuję auto.
Może pomogę w tym temacie
Fasola - 02-03-2023, 09:53
Ok postaram się ale nie wiem czy mikrofon z telefonu to uchwyci...
[ Dodano: 02-03-2023, 09:54 ]