[97-04]Galant EAxA/W - Galant '99 2,5 V6 Sprawdzenie elektryki Wwa
Elliot1990pl - 20-06-2023, 10:48 Temat postu: Galant '99 2,5 V6 Sprawdzenie elektryki Wwa Witam,
Szukam kogoś kto ma komputer żeby sprawdzić powód rozładowywania akumulatora w Galancie 99r. 2,5 V6.
Sprawdzane były wszystkie bezpieczniki, alternator ładuje perfekt. Podejrzenie pada na któryś z modułów (ABS etc.) ale żeby sprawdzać je pojedynczo to kupa czasu.
Byłbym wdzięczny za pomoc ze znalezieniem kogoś w Warszawie i okolicy kto ma komputer żeby na nim sprawdzić gdzie leży przyczyna.
Bizi78 - 20-06-2023, 11:03
Nie wiem czy kompem serwisowym coś sprawdzisz ale możesz zapytać w serwisie mitsumaniaków.
A sprawdzałeś ile prądu pożera w spoczynku, bo może masz padnięty akumulator.
Faza - 20-06-2023, 17:43
To że coś rozładowuje aku sprawdzałeś przez wpięcie się miernikiem miedzy klemę a aku czy po prostu taki wniosek wysnułeś bo aku się rozładował? Jak to drugie to weź miernik, sprawdź ile kradnie złodziej a potem wyciągaj bezpieczniki aż złodziej przestanie kraść i będziesz wiedział kto nim jest.
Krzyzak - 21-06-2023, 07:21
Dokładnie tak to się robi - amperomierz w szereg do klemy i cycka akumulatora i potem wyciąga się bezpieczniki, najpierw pod maską a potem w kabinie.
Trzeba tylko pamiętać, że przez pierwsze ileś sekund jest jeszcze ETACS włączony i cośtam robi (np. gasi światło we wnętrzu itp.)
Elliot1990pl - 10-12-2023, 18:39
Dokładnie tak elektryk to sprawdzał, amperomierz wykazywał wielokrotnie wyższy pobór niż powinien wynosić spoczynkowy i sprawdzone zostały wszystkie bezpieczniki więc nic co pod nie podchodzi raczej to nie jest. Może opcją jest że pobiera to radio albo zamek centralny? Choć raczej byłoby słychać gdyby próbował się w kółko zamykać. Stąd też jego wniosek że to któryś z modułów nie podpięty pod bezpiecznik?
Ponawiam pytanie czy ktoś ma jakiegoś magika w Wwa albo okolicy który by miał ochotę się w nim podłubać?
kipp3r - 11-12-2023, 11:09
komputerem nic nie uzyskasz, trzeba sprawdzac amperomierzem pobór
robertdg - 11-12-2023, 18:40
Elliot1990pl napisał/a: | Dokładnie tak elektryk to sprawdzał, amperomierz wykazywał wielokrotnie wyższy pobór niż powinien wynosić spoczynkowy i sprawdzone zostały wszystkie bezpieczniki więc nic co pod nie podchodzi raczej to nie jest. Może opcją jest że pobiera to radio albo zamek centralny? Choć raczej byłoby słychać gdyby próbował się w kółko zamykać. Stąd też jego wniosek że to któryś z modułów nie podpięty pod bezpiecznik? | Napewno nie sprawdzil wszystkiego, mógł wypiąc obwód alternatora i sprawdzić czy alternator nie chrzani sprawy, bo on potrafi generowac wysokie pobory.
kipp3r - 12-12-2023, 15:42
tak samo rozrusznik. ale jeżeli sprawdzasz pobory na bezpiecznikach - Tak alternator ma swój, rozrusznik etc itp to widzisz co się dzieje - nie ma potrzeby ingerencji w obwód alternatora
robertdg - 17-12-2023, 17:34
kipp3r napisał/a: | tak samo rozrusznik. ale jeżeli sprawdzasz pobory na bezpiecznikach - Tak alternator ma swój, rozrusznik etc itp to widzisz co się dzieje - nie ma potrzeby ingerencji w obwód alternatora |
Bezpiecznik obwodu prądowego silnika (tak ten z symbolem akumulatora) jest montowany na szynie przez skręcanie, zatem powodzenia przy jego destrukcji
|
|
|