To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[96-02]Colt CJ0 - [CJ1A 1.3] wycieraczki stanely

Anonymous - 27-04-2007, 23:08
Temat postu: [CJ1A 1.3] wycieraczki stanely
witam w dniu dzisiejszym gdy wracalem z pracy spryskalem przednia szybe plynem spryskiwaczy szyb po czym wycieraczki mi stanely w poprzek szyby niestety ponowne proby wlaczenia wycieraczek nie pomogly , co sie stalo ? musze wymienic caly silnik wycieraczek szyb ? jesli tak to jakie sa to koszta ? oraz czy jest jakis problem z ich wymiana ? pozdrawiam
Marcin-Krak - 27-04-2007, 23:14

Temat już był zaraz podeślę linka - o ile znajdę ;)


Nie musisz wymieniać silniczka - najpierw spróbuj podjechać do dobrego elektryka.
Zapewne jest problem z masą , ewentualnie ze szczotkami.

EDIT:
tu

Miałem podobny problem i "regeneracja" czyli to - co napisałem wcześniej (masa+szczotki) kosztowała mnie ~70 złotych. Używanego silniczka nie udało mi się wtedy znaleźć-ale nie był potrzebny.
A nowy z ASO - to tylko koło 4 stówek :finga:

Anonymous - 27-04-2007, 23:39

Sprawdz czy jest masa.Jezeli jest, silnik dziala to moze spadlo ci ciegno miedzy ramionami wycieraczek, ktore znajduje sie pod podszybiem.Trzebaby je zdemontowac, nalozyc, przykrecic, posmarowac ruchome czesci przy okazji np wd-40 i jazda.Pozdrawiam
Anonymous - 27-04-2007, 23:42

uuuuuuu to sie pobawie , ostatnie pytanie to czy bedzie pasowal jak by co silnik wycieraczek od colta o jeden model starszy czyli z rocznika DO 95roku ?
Anonymous - 28-04-2007, 09:01

Sprawdź najpierw elektrykę, a potem zdejmij ramiona wycieraczek, plastikowe podszybie i zajrzyj, czy nie spadły cięgna. Jeśli spadły, czeka Cię wymiana. Jeśli zaś jednak spalił się silniczek wycieraczek, mam taki - kupiłem w komplecie razem z mechanizmem wycieraczek. Jeśli będziesz potrzebował, mogę sprzedać za okazyjną cenę.
Anonymous - 10-05-2007, 00:04

Jak juz pisalem w innym poscie na temat silniczka wycieraczek to do Colta fizycznie pasuje silniczek od Mitsu L200 - tylko ze wycieraczki zatrzymuja sie w polowie szyby, idą do góry, wracają na sam dół i znowu do połowy szyby, od pajero DiD nie pasuje - za duża główka ktora wchodzi na ramie w podszybiu, tak samo nie podejdzie od Galanta rocznik 1989, zadne Mazdy i Nissany tez nie pomogą.
Anonymous - 06-03-2009, 21:00

U mnie problem dotyczył przednich wycieraczek. Odkręciłem plastikową pokrywkę do której jest podłączone zasilanie, znajduje się pod nią koło zębate a po wewnętrznej stronie okrągły miedziany styk składający się z kółka i mniejszego elementu poruszającego się po jego obwodzie. Ten właśnie element był w pozycji poza grubszą blaszką odchodzącą od kółka, przestawiłem go na tą blaszkę, skręciłem i wycieraczki zaczęły działać :mrgreen:
Nigeri - 09-03-2009, 08:25

no to u mnie podobnie odkreciłem wyczysciłem przewód przykręciłem i hula ^^
zielas87 - 20-03-2009, 17:52

podłączę się do tematu może sie przyda potomnym, miałem identiko problem z wycieraczkami, jechalem- działaly, jechalem dalej-piardły:)
i zrobiłem to wszystko co tu napisaliscie i nic, wiec pojechałem do magika od elektroniki i okazało sie że śrubka od masy sie poluzowała i nie dochodził prąd do kostki łączącej silniczek wycieraczki, wiec wystarczyło wziąć klusz 10 i dokręcić jedną śrubke przy masie:)
koszt naprawy = 0.5litra
czas naprawy i diagnozy elektryka ok 2.5 minuty:)
i to sie nazywa biznes, 2.5 minuty pracy i juz coś na ząb sie zarabia:)
pozdrawiam

Pexu - 20-03-2009, 19:01

Miałem nie tak dawno ten problem, ale z tylną wycieraczką. Zdjęcie osłony i porządne nasmarowanie / naoliwienie mechanizmu oraz rozruszanie wycieraczki dały efekt :) Działa znowu pięknie, bez wymiany silniczka i ingerencji w elektrykę :)
Punkt dla magika Maretzkiego ;)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group