To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Eclipse - Techniczne - [2G] filtr stożkowy w eclipse 4G63

Anonymous - 29-04-2007, 22:03
Temat postu: [2G] filtr stożkowy w eclipse 4G63
Witam czy to prawda ze jest niemozliwe zebym załozyl rure od samego poczatku i filtr stozkowy na końcu ??ze niby musze zostawic przepływomierz bo jak go usune to wtryski beda mi szalały i bede mial spalanie jak czołg??
Hubeeert - 29-04-2007, 23:59
Temat postu: Re: filtr stożkowy w eclipse2G 4G63
micheal23 napisał/a:
Witam czy to prawda (...)ze niby musze zostawic przepływomierz bo jak go usune to wtryski beda mi szalały i bede mial spalanie jak czołg??

Tak.

Anonymous - 24-05-2007, 17:07

to w ktorym dokładnie momencie moge wsadzic rure ze stozkiem??zilustruj troche mi to..;-)
Anonymous - 24-05-2007, 20:05

Obojetne jak to wstawisz, musi byc jedynie zachowana kolejnosc: filtr-przepływomierz-przepustnica. najlepiej chyba bylo by szczelnie zamontować stożek na przeplywomierzu i do tego przymocowac rure.
Anonymous - 24-05-2007, 21:22

I nie zapomnij odizolować ten stożek tak ,aby nie ''łykał'' ciepłego powietrza...
Anonymous - 24-05-2007, 22:12

nio z tym cieplym powietrzem to pamietam;-)...dzieki za rady...
Anonymous - 31-08-2007, 14:45

A jest jakas zmina po załozeniu stozka??? czy generalnie jest to tylko bajer w postaci dzwieku wydobywajacego sie z pod maski???? :biggrin:
novy - 31-08-2007, 15:51

Musisz zachować równowagę - tyle powietrza ile wleci tyle musi wylecieć - czyli bez zmiany układu wydechowego nic to nie da...
Anonymous - 31-08-2007, 16:02

novy napisał/a:
Musisz zachować równowagę - tyle powietrza ile wleci tyle musi wylecieć - czyli bez zmiany układu wydechowego nic to nie da...


Tutaj sie nie zgodze. Jest dobrze to zrobic ale to nie jest warunek konieczny.

Sama rura ma szanse zmienic wiele. Ja mam tylko rure (INJEN) z ori wydechem i zmiana byla okolo 10-15 KM oraz o wiele leszpa odpowiedz przepustnicy przy kazdym nacisnieciu pedala gazu. Istotne jest jednak aby zachowac odpowiednia dlugosc tego ukladu. Ma to zwiazek z dlugoscia fali i cos tam jeszcze.

Slyszalem ze pare osob mialo zle odczucia w swoich Cliperach 2ej generacji. Wynika to z tego ze robili swoje wlasne konstrukcje.

Jednakze uklad sam w sobie jest bardzo popularny i naprawde wiele zmienia. Wiem to nie tylko z wlasnego doswiadczenia.

Jesli chcesz to zrobic naprawe dobrze to sprobuj bazowac na ukladach renomowanych marek jak AEM czy INJEN. Albo przynajmniej z tych wymiarow.

Np cos takiego... tylko to jest no-name:



Aha i prawda jest. Nie ruszaj przeplywomierza. Przynajmniej dopuki nie wejdziesz w dalszy rozwoj swgo samochodu.

Anonymous - 31-08-2007, 17:38

To jest oczywiscie bez roznicy czy to jest 1g czy 2g eclipsa???

A gdzie mozna wyszukac wymiary takiej rury i jaki duzy musi byc stozek zeby smiescil sie w nim przeplywomierz ? :)

Anonymous - 31-08-2007, 18:46

Tego nie wiem. Ja wciaz ucze sie wiecej o 1G i 2G bo moja dzialka to 3G.

Jesli chodzi o storzek to przeplywomierz umieszczasz za stozkiem, a nie w srodku.

Tak to wyglada w moim. U mnie stozek wchodzi gleboko w dol za zderzak. Mam duzo wiecej miejsca. To czarne pudelko pomiedzy klemami to jest moj duzy MAF czyli przeplywomierz.


Anonymous - 31-08-2007, 23:11

aurii napisał/a:
A jest jakas zmina po załozeniu stozka??? czy generalnie jest to tylko bajer w postaci dzwieku wydobywajacego sie z pod maski???? :biggrin:


roznica :> ? hmmm przepiekny dzwiek z power rura uzyskalem i stozkeim K&n :) ale bez jakiejkolwiek izolacji termicznej stozek zabral mi 10 koni... odradzam

Anonymous - 01-09-2007, 00:28

roznica :> ? hmmm przepiekny dzwiek z power rura uzyskalem i stozkeim K&n :) ale bez jakiejkolwiek izolacji termicznej stozek zabral mi 10 koni... odradzam[/quote]

Jak widac u kolego w 3 genie jest strsznie duzo miejsca!!!! bo 1 g miejsca jest brak heheh

co do tego spadku mocy to wlasnie tego sie obawiam , roznie to moze byc czasami nawet z termi izolacja moze byc spadek w KM Narazie sobie odpuszcze z tym filtrem najlepiej to sobie przemysle spokojnie

Trzeba bedzie wykombinowac jakies konkrentne odizolowanie filtra od reszty komory silnikowej !!!! A to juz wymaga troszke czasu i sporo cierpliwosci ;)

Anonymous - 01-09-2007, 00:40

chcesz lekka poprawe? kup sobie wkladke do ORi puszki K&N ... a nie stozki chooja warte... musialbys naprawde zrobic profi izolacje...
Anonymous - 01-09-2007, 00:56

no no wlasnie patrze na ebay u.s.a sa wkladem do puszki Sie tak zastanawiam czy jeszcz enie sciagne sobie ze stanow filtra , zawieszenia gwintowanego i moze rozporki Za to wsztsko bym zaplacil mniej niz polowe ceny w polsce hehe


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group