Nasze nieMiśki ;-) - Dzisiejszy dzień sponsoruje literka Q jak quattro
W@sio - 27-06-2024, 10:30 Temat postu: Dzisiejszy dzień sponsoruje literka Q jak quattro Po sprzedaży miśka dość długo szukałem jego następcy. Przez myśl przechodziły mi różne auta - czym zastąpić blisko 300 konnego suva z napędem na wszystkie łapy?
Rozważałem różne opcje, padło na władcę pierścieni. Przejechałem się jednym takim autem i się zwyczajnie zakochałem.
MODEL: Audi A6 C7 Avant MR2012
SILNIK: CGQB 3.0 biTDI
UKŁAD DOLOTOWY:
-kładka K&N
UKŁAD WYDECHOWY:
-seria - aktywny wydech daje radę
ELEKTRONIKA:
- seria, choć na liście wyposażenia jest duuuuuużo pozycji
UKŁAD NAPĘDOWY: quattro, ze skrzynią ZF8HP i sportowym dyferencjałem
ZAWIESZENIE:
- seria - pneumatyczne
UKŁAD HAMULCOWY:
- seria w fajnym stanie
KOŁA: lato 20", zima 18"
BODY-KIT: szkoda, że nie S-line, ale nie widać różnic
ŚRODEK:
-jasna tapicerka skórzana, 4 strefowa klima, podgrzewane 4 siedzenia, do tego przednie wentylowane z masażem
CAR-AUDIO:
seria - BOSE
filmik
Tak, wiem że to auto może być drogie w serwisowaniu, a koszt rozrządu jest powalający. Teoretycznie auto miało wymieniony silnik w ramach gwarancji przy przebiegu niecałych 160 tys km. Poza tym poprzedni właściciel przed sprzedażą zrobił wiele kluczowych rzeczy, takich jak wyczyszczenie dolotu, wymiana podkładek pod wtryskami, czy serwis skrzyni. Sam też po zakupie musiałem kilka rzeczy naprawić, na szczęście bardzo drobnych przy niemal zerowym nakładzie.
Auto doskonale sprawdza się w długich trasach, ale i na codzień daje dużą frajdę z jazdy
Bizi78 - 27-06-2024, 11:04
Czerwony, czyli najszybszy kolor .
Bezawaryjności.
Juiceman - 30-06-2024, 09:52
Link nie działa:/
Miłej i bezawaryjnej jazdy!:-)
ledziu - 30-06-2024, 10:48
W@sio napisał/a: | , a koszt rozrządu jest powalający. |
To chyba jest najmniejszy problem tego auta.
Cytat: | Teoretycznie auto miało wymieniony silnik w ramach gwarancji przy przebiegu niecałych 160 tys km. |
Musisz sprawdzić czy już jest załatwiony temat ciśnienia oleju bo za chwilę potrzebny będzie następny silnik.
Ogólnie bardzo fajne auto do jazdy ale serwisu współczuje
robertdg - 30-06-2024, 21:58
ledziu napisał/a: | Ogólnie bardzo fajne auto do jazdy ale serwisu współczuje | Mało które auto segmentu E nalezy do przyjemnych w serwisowaniu, juz nie wspominając o kosztach, gdzie marki zza odry kosztami rzucaja na kolana, tutaj jedyna sluszna alternatywa jezeli chodzi o eksploatacje jest Lexus GS, wzgledem awaryjnosci do audi, mozna go nazwać bezblednym autem, koszt serwisu to inna para kaloszy, ale sama trwałosc/odpornosc na idiotyczne usterki wiele rekompensuje.
W@sio, zadowolenia z OOOO
Owczar - 01-07-2024, 13:20
Czy tylko ja nie widzę zdjęć?
Juiceman - 01-07-2024, 21:03
Owczar napisał/a: | Czy tylko ja nie widzę zdjęć? |
Nie tylko
W@sio - 02-07-2024, 13:08
ledziu napisał/a: | Musisz sprawdzić czy już jest załatwiony temat ciśnienia oleju bo za chwilę potrzebny będzie następny silnik. |
Akurat ta wersja jest pozbawiona rekstryktora ciśnienia oleju - tylko bitdi nie mają go
Owczar napisał/a: | Czy tylko ja nie widzę zdjęć? |
Niestety nie miałem pomysłu jak inaczej wrzucić, więc wrzuciłem z googli, toteż musicie być zalogowani na konto google w przeglądarce żeby je zobaczyć
Owczar - 02-07-2024, 13:16
Jestem zalogowany mysle ze to kwestia sposobu udostepnienia.
W@sio - 02-07-2024, 14:08
Spróbuję z domu jakoś to poprawić
|
|
|