[97-04]Galant EAxA/W - Do oceny Galant VIII 2.5 V6 oraz VIN
Vice - 28-07-2024, 23:14 Temat postu: Do oceny Galant VIII 2.5 V6 oraz VIN Prośba o rozkodowanie kodu VIN: JMBSNEA3AXZ002936
Jestem umówiony w tym tygodniu z właścicielem na oględziny, co o nim sądzicie? Jest po swapie skrzyni i silnika z 2.4 na 2.5-czy powinienem czegoś się tutaj obawiać?
Spód trzyma się w miarę, robiona była "niby konserwacja" ale na 100% jest do zrobienia. Podłużnice i blacharsko rzekomo ok.
robertdg - 29-07-2024, 20:31
W szczegolach przyjrzałbym sie jak dokonanu SWAPu silnika, drzwi przednie juz z korozja zapoznane, nie ma co tu duzo mowic, bo zdjecia nie oddaja rzeczywistosci
Hugo - 29-07-2024, 21:26
Na zdjęciach wygląda jak czarny Galant w wersji Avance przed II liftem i z fabrycznymi kołami 17" w niefabrycznym kolorze.
Zdjęcia podwozia by się przydały.
Vice - 29-07-2024, 21:42
Jeszcze takie fotki mam:
Link do filmiku podłogi, byle jaka jakość:
https://drive.google.com/file/d/1yVaO0xklSDbyTpVSSE6mRVslD1i68-y_/view?usp=sharing
"Zabezpieczone" było na chwilę.
jacek11 - 29-07-2024, 21:51
Coś dziwne to wyposażenie. Brak tempomatu, składanych lusterek.
Kielichy do gruntownego przeglądu.
Tak wygląda, jak by ktoś przedlifta doposażył w nowsze zderzaki.
Vice - 29-07-2024, 22:01
Czyli nie jest to fabryczny Avance, tylko coś tam dokładane? Zderzak, fotele?
jacek11 - 29-07-2024, 22:11
Na tylnych drzwiach powinien mieć napisy, chyba że drzwi wymieniane, lub malowane.
[ Dodano: 29-07-2024, 22:27 ]
Trzeba rozkodować VIN. Wtedy coś więcej będzie wiadomo.
Vice - 29-07-2024, 22:51
jacek11 napisał/a: | Na tylnych drzwiach powinien mieć napisy, chyba że drzwi wymieniane, lub malowane.
[ Dodano: 29-07-2024, 22:27 ]
Trzeba rozkodować VIN. Wtedy coś więcej będzie wiadomo. |
Ktoś pomoże z rozkodowaniem?
Krzyzak - 30-07-2024, 07:50
avance miał tapicerkę ze szmaty do podłogi i przełożenie skóry to pierwsza czynność, jaką się powinno tu zrobić - rozpatrywałbym to w kategorii upgrade a nie odwrotnie
Bartek - 30-07-2024, 17:07
VIN code: JMBSNEA3AXZ002936
Model: GALANT SALOON(EUR)
Modification: 2400/2WD [EA3A]
Classification: GLS,5FM/T(CENTRAL-EU/D3) LHD [SNHCDL6C]
Options: U86
Body color: X08D
Trim color: 40X
Date of manufacture: 1999.06.1
Area: Europe
TN6 : AIR BAG + OTHER OPTION
TYF : AIR BAG + OTHER OPTION
TW5 : AIR BAG + A/C + OTHER OPTION
V84 : KEY LESS ENTRY
S2V : SEAT TRIM CHANGE + AIR BAG
M56 : SHIFT KNOB (LEATHER)
B45 : STEEL WHEEL
K43 : SPECIAL SEAT TRIM
X09 : GERMANY SPEC
H07 : HIGH-LINE METER
PE0 : BUMPER CHANGE
SPJ : FOG LAMP LESS + OTHER OPTION
SR9 : FOGLAMP LESS + OTHER OPTION
R09 : FULL AUTO A/C
E43 : MUFFLER CUTTER
F05 : LEATHER COVER STEERING WHEEL
TWY : VXX + XXX
VC2 : AIR BAG (DRIVER,PASSENGER,SIDE)
Swap prosty jak rozmnażanie się, ale - widzę silnik po II lifcie, teoretycznie nie powinien on pasować do budy GDi. Pytanie czy swap z belką zawieszenia i maglownicą, czy tylny pre-cat wywalony, czy upchnięty kolanem
robertdg - 30-07-2024, 18:02
Puzle, tak ktoś poskladał bo komus sie tak podobało, tzreba obejrzec z bliska jak to zrobione
Na video rama zawieszenia przedniego aluminiowa, wiec ktos to załozyl z liftu po drugiej polowie 2000, tylna rama zawieszenia natomiast slabo wyglada, towar deficytowy i drogi, oryginaly juz niedostepne, bo kiedy kosztowaly chyba 2,5 klocka.
Vice - 31-07-2024, 21:40
Dziękuję wszystkim za odpowiedź.
Co oznaczają np. te dziwne dane?
V84 : KEY LESS ENTRY bezkluczykowy???
H07 : HIGH-LINE METER
PE0 : BUMPER CHANGE
E43 : MUFFLER CUTTER
TWY : VXX + XXX
[ Dodano: 01-08-2024, 08:01 ]
Jedno rozwikłane:
KEY LESS ENTRY to pilot centralnego
Hugo - 02-08-2024, 08:03
Wow, pięknie na szybko pryśniety konserwacją dokładnie tam gdzie najbardziej rdzewieją. Teraz zardzewieje jeszcze szybciej.
jacek11, z VINU już bez rozkodowania widać, że rocznik 1999 (litery XZ) w VINie, także brak składanych elektrycznie lusterek i zderzaki z podwójnymi halogenami się zgadzają. Co do tempomatu, GDI w manualu nie miały tempomatu, więc tak już zostało, gdyby to był fabrycznie 2,5 manual to by miał tempomat. Teraz założyć do niego tempomat to nie problem, manetka przy kierownicy, taśma SRS, sterownik tempomatu, prawa wiązka boczna spod błotnika przedniego, serwomechanizm spod maski i gotowe
|
|
|