To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - [2.0] DiD interfejs diagnostyczny do BSY

lukanio - 05-09-2024, 07:57
Temat postu: [2.0] DiD interfejs diagnostyczny do BSY
Cześć,

Ostatni wątek o tym dawno umarł, od tego czasu minęło sporo czasu może coś się pojawiło na rynku co czyta już korekty wtrysków w BSY? Mam trzęsienie auta przy wolnym dodawaniu gazu, na wolnych obrotach czasem na skrzyzowaniu czuć drgania no i statndardowo szarpie przy jeździe tak 2000-2200. Ogarnąłem już przepustnice , doloty itd. Zwiedziłem kilka warsztatów i każdy każe jeździć aż się rozleci :)
Teraz celują wtryski lub dwumas ale jak dla mnie nie ma takiej opcji bo jak gaszę to nawet nie zabrzęczy, w czasie jazdy również typowe testy nie dają objawu sprzęgła.

Jak mam wydać na darmo 4k na wtryski wolę kupić interfejs - chyba że w ASO odczytają mi koretkty za sensowne pieniądze to się jeszcze bujnę bo do najbliższego mam tylko 100km.
Podpowiedzcie proszę.

Krzyzak - 05-09-2024, 09:07

Ogólnie żywotność tych wtryskiwaczy boscha ocenia się na 150-200 tkm, zatem po tym przebiegu można już myśleć o wymianie profilaktycznie.
lukanio - 06-09-2024, 11:51

Kurde to ja już nie wiem kolega miał z przebiegiem 300tys i sprzedał a jedyną grubszą rzeczą to była turbina no i oczywiście non stop hamulce.
Dlatego mi spodobał się ten samochód no i wtopa jak tu taki przelot i wtryski, zaraz dojdzie jeszcze dwumas bo już mam 180kkm - coż ekstra auto na to wygląda, dzięki za info

carool - 26-09-2024, 21:07

Mój ma przebieg 230tys. I zachowuje się podobnie. Wyskakuje błąd P302.(jeżeli dobrze pamiętam). Nie byłem sprawdzać korekt. Wtryski siedzą od nowości i pewnie mają już dość. Już zakupiłem i czekają na montaż.
lukanio - 29-11-2024, 08:20

Kupiłem sobie vlinkera.
Program jakiś do ODB , błędów brak, chceck sie nie pali a tu taki test niby nie przeszedł.
Pytanie czy błąd czy program nie ogarnia moze wiecie?

https://ibb.co/8XjdVn8



Jak pogooglowałem wygląda na sondę lambda a to podobno ma wpływ na pracę na wolnych obrotach

Robson1990 - 05-12-2024, 07:43

Miałem tak samo i okazało się że już wtryski mówią pa pa. Wymieniłem na jakieś używki i było ok ale czasami przyczyną mogą być podkładki pod pompowtryskiwaczami. Należy je wymieniać i ustawiać wstępne napięcie sprezyny pompowtryskiwaczy. U mnie był taki luz po 60 tysiące na drugich wtryskach że śruby były już spiłowane. W mojej opinii ten silnik jest genialny, mało pali i ma super kulturę pracy ale mechanicy nie potrafią go dobrze obsługiwać. Mechanicy w mojej okolicy byli zaskoczeni że co 50-60 tysia należy wymienić podkładki i wyregulować wstępne napięcie pompowtryskiwaczy.
lukanio - 09-12-2024, 20:34

Robson1990 napisał/a:
Miałem tak samo i okazało się że już wtryski mówią pa pa. Wymieniłem na jakieś używki i było ok ale czasami przyczyną mogą być podkładki pod pompowtryskiwaczami. Należy je wymieniać i ustawiać wstępne napięcie sprezyny pompowtryskiwaczy. U mnie był taki luz po 60 tysiące na drugich wtryskach że śruby były już spiłowane. W mojej opinii ten silnik jest genialny, mało pali i ma super kulturę pracy ale mechanicy nie potrafią go dobrze obsługiwać. Mechanicy w mojej okolicy byli zaskoczeni że co 50-60 tysia należy wymienić podkładki i wyregulować wstępne napięcie pompowtryskiwaczy.


No cóż….. zostawiłem juz ze 4 koła na lipne diagnozy, po świętach pojadę do majstra od wtrysków. Najgorsze ze obstawiam jednak coś w okolicy sprzęgło/skrzynia teraz zauważyłem że jak schodzi po przegazówce z obrotów to w okolicy 2tys jest takie lekkie drżenie na lewarku ale tylko na luzie, na wbitym biegu nie. Zrobię wtryski jak pomoże to się odezwę



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group