Problemy techniczne - Fura sie grzeje ,Help
Anonymous - 01-05-2007, 12:26 Temat postu: Fura sie grzeje ,Help Problem tego typu.Kiedys wskazowka od temp silnika byla ciut nizej polowy ,teraz jest tak na rowno w polowie ,ale mu dam troszke w pizd.....lub stane w korkach to mi temp strasznie rosnie .Co to moze byc_
Plyn w chlodniczy wymieniony(nie ubywa go , ani nie przybywa) ,czujniki temp wymienione.Jezdzilem rowniez bez termostatu ,pompa wymieniana w tamtym roku.Wentylator sie wlacza ale jakos tak za pozno i nie zabardzo mu idzie schladzanie ,dopiero jak wlacze klime to chodza dwa wentylatory i temp spada ,ale jak pisalem wczesniej do polowy wskaznika,co kiedys mialem troche ponizej.Gorny i dolny przewod goracy,takze termostat sprawny.Odlaczalem rowniez wtyke od drugiego czujnika temp i wentylator chodzil non stop ,ale tez nie dawalo to jakiegos dobrego rezultatu i na dodatek dolny przewod robil sie zimny,do tego wyminilem uszczelke pod glowica (niepotrzebnie) bo dalej to samo,uklad caly byl czyszczony lacznie z chlodnica
Czy mial ktos podobny przypadek,bo w takim samym temacie na MEKP chlopaki juz nie maja pomyslow
kamilek - 01-05-2007, 15:10
Sprawdź, czy przewody z płynem idące od chłodnicy do silnika są twarde, czy miękkie.
Anonymous - 01-05-2007, 15:51
U brata w fiescie byla zasyfiona chlodnica. Tyle ze on ja kupil uzywana na gieldzie. A dzialo sie wlasnie tak jak u Ciebie. Jak sie jechalo spokojnie to bylo ok, ale jak sie troche depnelo to sie grzal.
Anonymous - 01-05-2007, 16:42
Przewody sa dosyc twarde,a co do chlodnicy to byla czyszczona
kamilek - 01-05-2007, 19:31
Zmień korek od chłodnicy ew. odpowietrz układ.
Anonymous - 01-05-2007, 20:26
A czy uklad sam sie nie powinien odpowietrzyc? Zreszta jezeli jest zapowietrzony to tez nie bedzie cieplego ogrzewania.
Tomasz82 - 01-05-2007, 21:07
mozliwe ze masz chlodnice od inego modelu,pozniej sprawdze i podam ci wymiary jakie powiana miec.
Anonymous - 01-05-2007, 22:52
Fakt chlodnica jest od 1G ,ale jezdze na niej prawie 4 lata i 3,5 roku wszystko bylo OK.Korka na chlodnicy nie ma tylko jeden za termostatem ,rowniez wymieniony na nowy.Ogrzewanie jak najbardziej jest OK
Hugo - 01-05-2007, 22:55
Ja bym jednak wymienił termostat. Niby oba węże gorące, ale padaczka tego ustrojstwa potrafi się bardzo różnie objawiać.
Anonymous - 01-05-2007, 23:10
a ze tak zapytam z ciekawowsc... co by bylo gdyby plynu chlodniczego przybywalo?
kamilek - 01-05-2007, 23:54
OLO napisał/a: | Korka na chlodnicy nie ma |
To gdzie wlewasz płyn?
OLO napisał/a: | tylko jeden za termostatem |
A który to?
Aha, i jeszcze coś:
OLO napisał/a: | czujniki temp wymienione |
Czy czujnik od wentylatora też?
OLO napisał/a: | Jezdzilem rowniez bez termostatu |
I jaki efekt to przyniosło?
Anonymous - 02-05-2007, 00:30
Cytat: | To gdzie wlewasz płyn? |
Do zbiorniczka wyrownawczego. W carismie 1.9TD tez w chlodnicy nie ma korka, wiec to nic dziwnego.
kamilek - 02-05-2007, 06:35
Dziwne są te nowe auta...
Ale to w takim razie korek od zbiorniczka ma za zadanie utrzymywać odpowiednie ciśnienie w układzie? Czy jak to jest?
Anonymous - 02-05-2007, 14:40
to gdyby Ci sie olej dostawal do ukladu chlodzenia
Anonymous - 02-05-2007, 15:25
Wiec tak jak pisalem wczesniej jezdzilem wczesniej bez termostatu i efektu nie przynioslo.Czujniki wszystkie tzn.ten co daje impuls do ECU i dalej idzie na wentylator ,a takze ten co daje impuls na wskazowke na desce.
Kamilek wlasnie tak ,ten korek utrzymuje cisnienie w ukladzie
PS.juz sam nie mam pojecia co to moze byc,mechanik rowniez
|
|
|