Colt - Ogólne - Schemat instalacji.
Maniek1234 - 06-09-2025, 20:30 Temat postu: Schemat instalacji. Cześć koledzy.
Gdzie znajdę schemat instalacji oraz rozmieszczenie poszczególnych złączy ( komora silnika) w Colcie 1.3 półautomat z 2005 roku.
Pilnie potrzebuję.
Bizi78 - 06-09-2025, 21:21
Nie wiem dla jakiego rocznika ale możesz tutaj zobaczyć.
http://mmc-manuals.ru/Mit...Wiring_Diagrams
Maniek1234 - 06-09-2025, 22:40
Pięknie dziękuję.
[ Dodano: 07-09-2025, 10:07 ]
Mój Colt ma problem z deszczem. Zauważyłem, że po obfitym deszczu wariuje elektronika.
Zapalają się kontrolki, opadają wskazówki liczników no i świeci się check engin.
Tak myślę czy któraś wiązka nie jest przetarta albo złącze zaśniedziałe.
Bizi78 - 07-09-2025, 10:45
Zacznij od sprawdzenia błędów.
Skoro zapala się choinka to może coś się dzieje z alternatorem.
Maniek1234 - 07-09-2025, 10:55
Tak zrobię.
[ Dodano: 07-09-2025, 12:50 ]
Było mnóstwo błędów z każdego sterownika.
Po skasowaniu został jeden B1761. Coś o podgrzewaniu fotela kierowcy ??!!!
[ Dodano: 07-09-2025, 12:52 ]
Wysłałbym screeny ale nie mogę dodać
Bizi78 - 07-09-2025, 13:02
Wstaw fotkę choćby na www.foteczkowo.pl i zapoznaj linka do zdjęcia.
Według manuala do MY2008.
Code No.B1760: Variant coding not completed/B1761: VIN data not registered
Maniek1234 - 07-09-2025, 13:47
https://www.foteczkowo.pl/OzeSV09QjNb2OEh
[ Dodano: 07-09-2025, 13:47 ]
Chyba się udało
Bizi78 - 07-09-2025, 14:34
Wydaje mi się, że opis kodu to jakiś z tyłka wzięty.
Najlepiej by było podpiąć się w ASO mitsu pod MUTIII.
Coś przy aucie było grzebane przed wystąpieniem problemu?
Maniek1234 - 07-09-2025, 14:49
Wymieniałem alternator. Po za tym nic.
Bizi78 - 07-09-2025, 22:52
Cytat: | Wymieniałem alternator. |
To bym mu się przyjrzał, bo jeśli regenerowany to może jakieś badziewne chińskie części zastosowano.
Maniek1234 - 08-09-2025, 10:11
Nie założona używka ale z papierami
Bizi78 - 09-09-2025, 11:34
Cytat: | używka ale z papierami |
Od jego sprawdzenia u fachowca bym zaczął.
Maniek1234 - 09-09-2025, 16:16
I tak też zrobię. Ale jeszcze sprawdzę aku bo jest on z korkami czyli sprawdzę poziom elektrolitu i wszystkie masy. Przyjrzę się też klemie plusowej.
[ Dodano: 12-09-2025, 10:17 ]
cd. Akumulator sprawdzony, masy widoczne od góry sprawdzone, zamontowana nowa klema " +" .
Napięcie ładowania 14,2 +/- 0,2V mierzone na klemach akumulatora.
Nasuwa się parę pytań.
1. Dlaczego światło w kabinie pulsuje ( nie świeci równomiernie) przy podaniu gazu.
2. Dlaczego po wciśnięciu hamulca też przygasa.
3. W końcu dlaczego ten cholerny wsteczny nie wchodzi jak powinien ..
Auto dostanie ostatnią szansę. Na koniec miesiąca jadę do serwisu specjalizującego się w "Miśkach". Zobaczymy co zdiagnozują. Natomiast ja jeszcze chcę wywalić podstawę aku i cały filtr żeby dostać się do złączy od sterowania skrzynią itp.
Jeśli nic nie pomoże auto idzie po kosztach do " ludzi ".
Krzyzak - 12-09-2025, 11:34
Maniek1234 napisał/a: | wsteczny nie wchodzi jak powinien | to skrzynia 5 czy 6 biegowa? jeśli 5 to spróbuj wbijać wsteczny przez 4, czyli najpierw 4 bieg a potem R - on rzadko kiedy jest synchronizowany (mowa ogólnie o konstrukcji skrzyń) i dlatego nie zawsze ładnie to idzie
co do pulsowania świateł - podłącz voltomierz pod np. zapalniczkę i wtedy zobaczysz jakie jest napięcie - czy są fluktuacje
Maniek1234 - 12-09-2025, 14:37
Ad 1. Skrzynia 6 biegowa półautomat.
Ad2. Jeśli napięcie w gnieździe zapalniczki będzie pływało to co sprawdzić?
|
|
|