[XX-92]Galant E3xA i starsze - [E3x 88-92] spalanie oleju
Anonymous - 05-05-2007, 09:29 Temat postu: [E3x 88-92] spalanie oleju witam
chcialbym sie dowiedziec w ktorych miejscach moze byc pobierany olej
bo pali na potege, poza uszczelniaczami na zaworach gdzie jeszcze moze brac???
saphire - 05-05-2007, 09:35
Najczęściej to przez pierścienie do cylindra może iść i go spalać lub przez turbawkę, może też wyciekać przez uszczelniacze na wale i wałkach tam gdzie pasek rozrządu albo przez uszczelkę pod głowicą lub miską a i pewnie jeszcze kilka innych miejsc się znajdzie...
Anonymous - 06-05-2007, 20:16
..wyciekow nigdzie niema własnie ... mysle uszczelniacze wymienic najpierw na zaworach
saphire - 06-05-2007, 20:20
No od uszczelniaczy na zaworach się zaczyna a jak nie pomoże to po kolei reszta gratów.
Anonymous - 07-05-2007, 18:32
... no i wec moze kotos powie jak jee wymienic chyba nietrzeba glowicy zdejmowac???
tzreba zdjac pasek rozrzadu wydaje misie bo walkow niezdejme albo zluzowac go tego wlasnei neiwim z tym paskiem moze kots pomoze jak go zdjac lub zluzowac ?
Krzyzak - 07-05-2007, 21:07
nie zdejmujesz paskow i glowicy tylko kompresorem w miejscu swiecy podpierasz zawory, zeby nie wpadly do srodka (jak dobrze dmucha, to nie wpadna), rozpinasz sprezyna zaworu i masz uszczelniacz na wierzchu;
przy montazu przydlaby sie specjal tool do sciskania sprezyn (Bartek ma takowy)
i pisz zrozumiale, bo sie odpowiadac nie chce na takie krzaki...
tomusn - 07-05-2007, 21:53
Krzyzak napisał/a: | glowicy tylko kompresorem w miejscu swiecy podpierasz zawory |
kompresorem powiadasz, to dobrze że doczytałem, bo ja bym tłokiem pewnie podpierał (o Święta Ignorancjo!) Krzyzak napisał/a: | i pisz zrozumiale, bo sie odpowiadac nie chce na takie krzaki... | a ty czemu zrezygnowałeś z polskich znaków??
Anonymous - 08-05-2007, 00:08
... ale wałki trzeba zdjac? bo inaczej sprezyn niezdejme....?
, a wałki sa przykrecone do kol od paska rozrzadu chyba
czyli jak mam je wyjac?
Krzyzak - 08-05-2007, 10:06
nie wiem, jak to jest w GTI, ale w u mnie w 8v walek rozrzadu z krzywkami jest nisko, a powyzej masz dopiero waleczki z dzwigniami, ktore naciskaja na zawory - i te walki trzeba zdjac, ale one sa mocowane na sruby od gory
po ich zdjeciu masz swobodny dostep do sprezyn
ps. przy okazji wymien prowadnice zaworow - inaczej nowe uszczalniacze szybko trag szlafi
no i polecam dobre uszczelniacze - najlepiej oryginaly
edit:
zdechlym zielonym masz zaznaczony walek rozrzadu
zdechlym czerwonym masz walki z krzywkami oraz czerwone kolka to sruby do odkrecenia
Anonymous - 08-05-2007, 17:36
.. umnie troche inaczej jest walki razzadu popychaja bezposrednio zawory.. silnik:4g63
|
|
|