To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Galant E3xA i starsze - [E3x 88-92] spalanie oleju

Anonymous - 05-05-2007, 09:29
Temat postu: [E3x 88-92] spalanie oleju
witam
chcialbym sie dowiedziec w ktorych miejscach moze byc pobierany olej
bo pali na potege, poza uszczelniaczami na zaworach gdzie jeszcze moze brac???

saphire - 05-05-2007, 09:35

Najczęściej to przez pierścienie do cylindra może iść i go spalać lub przez turbawkę, może też wyciekać przez uszczelniacze na wale i wałkach tam gdzie pasek rozrządu albo przez uszczelkę pod głowicą lub miską a i pewnie jeszcze kilka innych miejsc się znajdzie...
Anonymous - 06-05-2007, 20:16

..wyciekow nigdzie niema własnie ... mysle uszczelniacze wymienic najpierw na zaworach
saphire - 06-05-2007, 20:20

No od uszczelniaczy na zaworach się zaczyna a jak nie pomoże to po kolei reszta gratów.
Anonymous - 07-05-2007, 18:32

... no i wec moze kotos powie jak jee wymienic chyba nietrzeba glowicy zdejmowac???
tzreba zdjac pasek rozrzadu wydaje misie bo walkow niezdejme albo zluzowac go tego wlasnei neiwim z tym paskiem moze kots pomoze jak go zdjac lub zluzowac ?

Krzyzak - 07-05-2007, 21:07

nie zdejmujesz paskow i glowicy tylko kompresorem w miejscu swiecy podpierasz zawory, zeby nie wpadly do srodka (jak dobrze dmucha, to nie wpadna), rozpinasz sprezyna zaworu i masz uszczelniacz na wierzchu;
przy montazu przydlaby sie specjal tool do sciskania sprezyn (Bartek ma takowy)

i pisz zrozumiale, bo sie odpowiadac nie chce na takie krzaki...

tomusn - 07-05-2007, 21:53

Krzyzak napisał/a:
glowicy tylko kompresorem w miejscu swiecy podpierasz zawory

kompresorem powiadasz, to dobrze że doczytałem, bo ja bym tłokiem pewnie podpierał :lol: (o Święta Ignorancjo!)
Krzyzak napisał/a:
i pisz zrozumiale, bo sie odpowiadac nie chce na takie krzaki...
a ty czemu zrezygnowałeś z polskich znaków??
Anonymous - 08-05-2007, 00:08

... ale wałki trzeba zdjac? bo inaczej sprezyn niezdejme....?
Kod:

, a wałki sa przykrecone do kol od paska rozrzadu chyba
czyli jak mam je wyjac?

Krzyzak - 08-05-2007, 10:06

nie wiem, jak to jest w GTI, ale w u mnie w 8v walek rozrzadu z krzywkami jest nisko, a powyzej masz dopiero waleczki z dzwigniami, ktore naciskaja na zawory - i te walki trzeba zdjac, ale one sa mocowane na sruby od gory
po ich zdjeciu masz swobodny dostep do sprezyn

ps. przy okazji wymien prowadnice zaworow - inaczej nowe uszczalniacze szybko trag szlafi
no i polecam dobre uszczelniacze - najlepiej oryginaly

edit:


zdechlym zielonym masz zaznaczony walek rozrzadu
zdechlym czerwonym masz walki z krzywkami oraz czerwone kolka to sruby do odkrecenia

Anonymous - 08-05-2007, 17:36

.. umnie troche inaczej jest walki razzadu popychaja bezposrednio zawory.. silnik:4g63


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group