To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Galant E3xA i starsze - [E3x 88-92] wodziki ( w szkrzynii biegow ? tak to sie zwie ?

Rafal_Szczecin - 05-05-2007, 13:17
Temat postu: [E3x 88-92] wodziki ( w szkrzynii biegow ? tak to sie zwie ?
no i znow problem :)

jak nie urok to no ten teges wiecie :D tak jest z galem miesiac w miesiac cos musi wyjsc :P :)

tym razem obstawiamy wodziki w skrzynii biegow :D no i potrzebuje wiedziec co i jak, za ile i co robic, czy zrobie to sam ew. z pomoca kogos .krok po kroku :D

jakie sa objawy :D 1 wchodzi :D 2 juz nie (chociaz czasem zlapie ) :D 3 jest, 4 tez jest,ale wchodzi strasznie lekko,5 jest , wsteczny czasem :)
te biegi ktore nie wchodza mozna powiedziec "ida" jak w maslo strasznie lekko, bez zadnego oporu zatrzymywania sie ...

please help me

Anonymous - 05-05-2007, 13:20

Zadnych zgrzytow nie ma ? chcesz wbic np 5 i gdy puscisz sprzeglo lewarek wraca na pozycje luz ? jezeli tak to moga to byc ciegna - regulacja powinna pomoc
Rafal_Szczecin - 05-05-2007, 13:23

yyyy nie wiem jak z 5 :) ale wiem ze jak wciskam sprzeglo, wbijam 2 puszczam sprzeglo i jest tryyyyh ( zgrzyt ) :D no i bieg nie wchodzi .
Anonymous - 05-05-2007, 13:27

Jak zgrzyta to moga to byc synchronizatory , ale szczerze mowiac to ciezko bedzie cokolwiek powiedziec bez wyjecia skrzyni , moze ktos cos jeszcze Ci doradzi na forum , ale jak zgrzyta to nie dobry objaw niestety

Ps. przyczyn to moze byc kilka i jak juz cos to lepiej zeby to byly wodziki niz synchronizatory :wink:

saphire - 05-05-2007, 13:30

Ja bym obstawiał synchronizatory bo jest zgrzyt a w galach zwykle właśnie 2jka leci.
Rafal_Szczecin - 05-05-2007, 13:50

po konsultacji telefonicznej z nadwornym mechaniorem :D - Krzyzakiem :) okazalo sie ze to ciegna :D (trza je wymienic )
tera tylko telefoniren tu Japaneze :D i paczka do sz-n :)

(Krzyzaczka prosze o wpis dostanie "pomogl" :) )

dziekuje Krzyzaczku :D :*

wojmi1 - 05-05-2007, 14:16

Wyglada to na synchronizatory ale bardziej na wysypanie lozyska jezeli stalo sie nagle np na walku zdawczym jezeli powstanie luz miedzy sprzeglowym-atakujacym a zdawczym to synchronizatory sie oddalaja wystarczy ok 1 mm i jest tak jakbys nie mial wogole synchronizatorow
1 Czy sobie poradzisz tak ale nie sam
2 co trzeba miec oprucz cierpliwosci i manuala --- aparat cyfrowy i suwmiarke i papier do notatek sciagacznie duzy, mlotek, pobijak, punktak---- jeszcze kanal w warsztacie tez jest pomocny
3 wyciagnac skrzynie rozkrecic rozpolowic zdjac obudowe suwmiarka zmierzyc wszystkie lozyska ocenic
zebatki tzn jezeli ubytek zeba nie przekracza 15-25 % nominalnej wysokosci to jeszcze bedzie okej zwrocic uwage na szlamy i olej czy niema w nich jakis kawaleczkow , bardzo istotne jest ocenienie gniaz lozysk czy aby nie sa wycharatane
4 spisz wszyskie oznaczenia na lozyskach zmierz wymiary wewnetrzna srednica zewnetrzna i szerokosc----- i zamiesc albo daj na pw albo dzwon 604 294014
podam ci oznaczenia dla KOYO I CBK /osobiscie cenie polskie cbk niski koszt i pewne/
5 bardzo wazne --- przy demontazu lozysk z tzw. choinek zwroc uwage na podkladki ich kolejnosc
najlepiej przygotuj sobie z 5 pudelek
6 przy montazu uzyj silikonu-hermetic 300*c np czerwony
7 nie zapomnij zalac skrzyni olejem ale zwroc uwage by nie byl zbyt zadki // ja stosuje hipola- //
8 egzaminy pierw po zdawaj :badgrin: :badgrin:
9 dobrze miec manuala wydrukowanego

Rafal_Szczecin - 12-05-2007, 00:09

jestem ciekaw czy wiecie :D

jak myslicie ile kosztuja ciegna ? ( bez patrzenia do katalogow i dowiadywania sie , wiecie ? )


























odpowiedz jest prosta . jedyne 1100 zl :D , poniewaz jak to powiedzial gosc w sklepie, one sie poprostu nie psuja, i nie ma zamiennikow :D

galant od wczoraj stoi na warsztacie ( ostatnie dni stal pod blokiem ,bo musielismy zalatwic te ciegna, poniewaz stracil juz wszystkie biegi procz 1 , i nie dal sie nawet wrzucic na luz ) i mechaniorzy nie zbyt moga sobie z nim poradzic ...

Anonymous - 15-05-2007, 12:42

Mialem identyczna przygode z biegami (objawy), powoli tracilem poszczegolne biegi az zostaly 3 i 4 .
Mechanicy z ktorymi mialem przyjemnosc tez sadzili ze to ciegna ! Okazalo sie ze nie, to synchronizatory ,stad rada zanim kupisz ciegna ,wyklucz inne mozliwosci .
Kupilem skrzynie 290zl (allegro), za wlozenie dalem 200zl ,ciesze sie teraz wszystkimi biegami nie ruszajac ciegna "palcem".
pozdrawiam i wspolczuje

Rafal_Szczecin - 15-05-2007, 12:57

piszpont napisał/a:
Mechanicy z ktorymi mialem przyjemnosc tez sadzili ze to ciegna ! Okazalo sie ze nie, to synchronizatory ,stad rada zanim kupisz ciegna ,wyklucz inne mozliwosci

ciegna sa juz kupione, jak sie okazalo przy rozbiorce juz kiedys byly wymieniane , narazie samochod stoi na warsztacie ( chyba od czwartku czy piatku ) a oni nadal nie potrafia sobie z tym poradzic, i ciagle to znajduja jakies problemy ) .

jak to nie pomoze, to trzeba poprostu podpalic ten samochod i bedzie spokoj :D



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group