Carisma - Techniczne - kable wysokiego napięcia do cari 1,6 16v
Anonymous - 14-05-2007, 11:58 Temat postu: kable wysokiego napięcia do cari 1,6 16v witam!! mam pewien dylemat i chcialbym zadac kilka pytan. mam silniczek jak w temacie 4G92. zastanawiam sie nad zalozeniem gazu do tego silniczka tylko ze jest jedno ale.. gazownik powiedzial mi ze jesli padna mi kable to koszt ich wymiany ( w zwiazku z tym ze na 2 fajkach jest zamontowana cewka i bardzo ciezko to dostac ) wynosi okolo 2 tysiecy zl. czy tak jest naprawde? a moze ktos poleci hurtownie gdzie dostane ww przewody wraz z cewka? na stronach polskich producentow kabli nie ma wymienionych tych do cari czyli defakto nie sa one produkowane. z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam.
P.S.
czy mogli by sie wypowiedziec uzytkownicy zagazowanych cari jak im sprawuje sie instalacja i czy mieli jaies problemy po zalozeniu gazu?
Anonymous - 14-05-2007, 12:12
Załóż instalacje sekwencyjną 3tys PLN i wszystko będzie chodziło jak trzeba,
(pod warunkiem, ze ktoś też dobrze zainstaluje)
a jak padną cewki to najczęsciej będzie to wina kiiepskiej instalacji LPG,
ja mam od zarąbania przebiegu na LPG i cewki w pełni sprawne, dodatkowo ostatnio je testowałem i wszystko pięknie,
nie zmieniaj też odległości przeskoku iskry, zostaw na fabrycznym,
już mam dosć widoku sklepanych świec młotkiem w wiejskich warsztatach tak że szeliny nie widać... głupota.
Ale to, że te fajkocewki ponoć często padaja ogólnie nawet na benzynie to fakt, kwestia szczęscia moze
http://www.allegro.pl/sea...g=cewki+carisma
Matejko - 14-05-2007, 12:37
przeciez teraz juz sekwencje z butla w kolo sa za 1800zl wiec jaki sens ma montowac 2 gen. a na sekwencji cewki nie padna, a swiec sie nie sklepuje tylko wystarczy kupic zamiast BKR6E-11 zwykle BKR6E - ktore maja szczeline 0,9 zamiast 1,1
Anonymous - 14-05-2007, 12:45
Matejko napisał/a: | przeciez teraz juz sekwencje z butla w kolo sa za 1800zl wiec jaki sens ma montowac 2 gen. a na sekwencji cewki nie padna, a swiec sie nie sklepuje tylko wystarczy kupic zamiast BKR6E-11 zwykle BKR6E - ktore maja szczeline 0,9 zamiast 1,1 |
to sporo staniało, ale mimo wszystko zawsze wolałem zapłacić
więcej i mieć 100% pewność, że nie będzie z instalacją problemów,
wszyscy znajomi, którzy na poczatku zaoszczędzili dziś żałują...
ale masz rację, tylko sekwencja ma sens
poza tym mam dosć bajek, że szczelina powinna byc mniejsza aby ułatwić przeskok iskry, przy porprawnej instalacji powinno byc wszystko na fabrycznych konfiguracjach
(żeby nie było wątpliwości znam różnicę w spalaniu i zapłonie mieszanki Pb oraz LPG)
|
|
|