To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero Ogólne - Wymiana paskow rozrzadu w pajero 2,5tdi prosze o pomoc

Anonymous - 14-05-2007, 13:30
Temat postu: Wymiana paskow rozrzadu w pajero 2,5tdi prosze o pomoc
Witam pewnie znowy mnie okrzanicie ze znowy zakladam nowy temat, ale pisalem na moim starym i nikt mi nie odpisal.
ale do rzeczy!
Zabralem sie dzis za wymiane paska rozrzadu (znaczy narazie wszystko rozebralem bo paski bede mial dopiero we wtorek) i o zgrozo okazalo sie ze pasek od walkow byl pekniety, jak dawno tego nawet niewiem
Sprawdzilem walki i lekko chodza, ale nie w tym rzecz mam problem z glownym paskiem. Chcialem ustawic na znaki i przygotowac do zdjecia i szlak mnie chcial trafic bo nie moglem ustawic na znaki jak ustawilem na znak na wale to pompa i kolo od zaworow jest przestawione o jeden zabek za znakiem. Teraz nie wiem co robic niewiem jak ustawis jak bede zakladal nowy pasek czy ustawic kola na znaki i zakladac nowy pasek? . Czy nic nie przestawiac i zalozyc pasek tak jak jest teraz.
W instrukcji jest poikazane ze ma byc ustawione na znaki
Pozdrawiam i prosze o pomoc

Bartek - 14-05-2007, 14:19

Ustaw na znaki - taki objaw może być efektem pęknięcia paska balansowego - jego resztki podchdzą często pod pasek główny powodując przeskok na wale.... Nie znam osobiście 4d56, ale jeżeli pompa oleju napędza balans - uważaj na ustawienie kółka pompy oleju, najlepiej ustaw na znacznikach pompę wtryskową, wałek i pompę oleju (jeżeli występuje ;) ) i dopiero wtedy zdejmij pasek. Przy zakładaniu skoryguj wał.....
Krzyzak - 14-05-2007, 14:33

w 4D56 OBA wałki balansowe napedzane sa osobnym paskiem a kolka trzeba ustawic na znaki
przestawienie moze tez wynikac ze zle przeprowadzonej wymiany (jak i z poslizgu paska glownej na strzepach paska balansu)

Anonymous - 14-05-2007, 18:21

Krzyzak napisał/a:
w 4D56 OBA wałki balansowe napedzane sa osobnym paskiem a kolka trzeba ustawic na znaki
przestawienie moze tez wynikac ze zle przeprowadzonej wymiany (jak i z poslizgu paska glownej na strzepach paska balansu)

Witam ten pasek od walkow balansowych pekl mi nawet niewiem kiedy (najprawdopodobnie ze starosci) niewiem jak dlugo jezdzilem na tym peknietym pasku (chyba dlugo bo w jednym miejscu jest wypilowany od kola zabatego na walw) :( :( Mialem duzo szczescie ze sie nie wkrecil w ten glowny pasek i ze go nie zerwal, a co do przeskoczenia to bym sie sprzeczal, jak by sie to stalo to bylo by wszystko opoznione a nie przyspieszone tak jak jest teraz u mnie. A moze ktos celowo to zrobil przy ostatniej wymianie tylko jaki mial w tym cel a moze sie pomylil. A powiedcie mi jakie moga wtedy wystapic obiawy??? Bo z odpalaniem nie mialem zadnego problemu, odpala lepiej niz bezyna

[ Dodano: 15-05-2007, 16:39 ]
Co tak wszyszcy milcza nikt nie moze mi doradzic co z tymi paskami???



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group