[XX-92]Colt C50 i starsze - [C51A 1.3] Jakie łożysko jest w korpusie stacyjki?
rus_one - 17-05-2007, 10:25 Temat postu: [C51A 1.3] Jakie łożysko jest w korpusie stacyjki? Wie ktoś może jakie łożysko jest w korpusie stacyjki?
W moim misiu jest już wybite i tłucze jak jadę po bruku
Nie chcę za wczasu wyciągać bo to dużo roboty, a i tak nie wiadomo czy znajdę takie, więc zabiore się za to jak będę miał łożysko.
Krzyzak - 17-05-2007, 11:17
ja tam zadnego lozyska nie widzialem - jest bebenek z zapadkami krecacy sie w wiekszym bebnie
i to wszystko
Anonymous - 17-05-2007, 11:52
Chodzi Ci o stacyjkę czy kolumnę kierowniczą? Obnstawiam jednak to drugie. Możliwe przyczyny:
1. Luzy na (szczególnie górnym) mocowaniu kolumny.
2. Luz na samej kolumnie. W kolumnie są - najprawdopodobniej teflonowe - pierścienie, które mogły się wytrzeć. Byłbyś drugą osobą, której się to przytrafiło (ja jestem pierwszy).
rus_one - 18-05-2007, 09:09
To nie tłucze pod maską, tylko przy kierownicy!
Mógłbyś mi trochę przybliżyć pojęcie górnego mocowania kolumny?
Obejrzałem wszystko wokół stacyjki i nie znalazłem nic podejżanego.
Udało Ci się coś z tym zrobić?
Anonymous - 18-05-2007, 14:30
rus_one napisał/a: | To nie tłucze pod maską, tylko przy kierownicy! Mógłbyś mi trochę przybliżyć pojęcie górnego mocowania kolumny? | Właśnie o tym piszę. W okolicach stacyjki masz wspornik, mocujący kolumnę kierowniczą do blachy. Sprawdź, czy wszystkie śruby są odpowiednio dokręcone i czy nie ma luzów.
rus_one napisał/a: | Udało Ci się coś z tym zrobić? | W moim przypadku będzie wymiana całej kolumny kierowniczej. Jeszcze tego nie robiłem, bo mam co innego na głowie i czasu mi brak. Kiedy wreszcie się do tego dobiorę, dam znać.
rus_one - 18-05-2007, 21:36
Oki! Dzięki!
rafq - 04-06-2007, 19:41
ale kierownica nie lata ? i nie wysuwa się ze swojego miejsca pracy ?
nie wiem jaką masz wersję autka, ale u mnie w glxi jest podwójna regulacja kiery: na wysokość i na "długość" i jak ta regulacja długości jest poluzowana to tłucze troszke i sama kierownica wydaje się być poluzowana.
rus_one - 05-06-2007, 11:13
Kiera nie lata, regulacje poprawiałem i nic nie dało. W czasie jazdy po bruku coś tłucze pod samą kierownicą, więc podejżewam ostatnie łożtsko, a jest ono właśnie w korpusie stacyjki (przynajmniej w passacie tam było)
rafq - 15-06-2007, 01:16
nie pozostaje nic innego jak zdemontować stacyjkę i nią wstrząsnąć odkręcasz 2 śruby na dole pod kierownicą - trzeba użyć dość długiego śrubokrętu krzyżakowego obniżasz kierę na maxa do dołu i demontujesz ten plastik co od góry przykrywa całą kolumnę. teraz już widać mocowanie stacyjki - 13stka w dłoń i odkręcasz dwie śrubki
Anonymous - 15-06-2007, 08:24
rafq napisał/a: | teraz już widać mocowanie stacyjki - 13stka w dłoń i odkręcasz dwie śrubki | Tyle, że te dwie śruby mocujące stacyjkę mają zapewne urwane łby - przynajmniej w CA0 tak jest.
rafq - 15-06-2007, 20:35
gregorbu napisał/a: | rafq napisał/a: | teraz już widać mocowanie stacyjki - 13stka w dłoń i odkręcasz dwie śrubki | Tyle, że te dwie śruby mocujące stacyjkę mają zapewne urwane łby - przynajmniej w CA0 tak jest. |
u mnie jest tak jak napisałem, sprawdzane wczoraj, dlatego uzbrojony w świeżą praktyczną wiedzę podłączyłem się do tematu
rus_one - 16-06-2007, 11:31
Wiem jak wyjąć stacyjkę. Chodziło mi o to żeby zaopatrzyć się w potrzebne łożysko i dopiero zdjąć stacyjkę.
Zauważyłem jeszcze że przy zablokowanej kierownicy daje się nią obrócić o ok dwa centymetry, ale obraca się razem z całą obudową, stacyjką i przełącznikami. Jakby ktoś mógł sprawdzić czy w innych c5x też tak jest, byłbym wdzięczny!
josie - 16-06-2007, 12:01
rus_one napisał/a: | Zauważyłem jeszcze że przy zablokowanej kierownicy daje się nią obrócić o ok dwa centymetry, ale obraca się razem z całą obudową, stacyjką i przełącznikami. Jakby ktoś mógł sprawdzić czy w innych c5x też tak jest, byłbym wdzięczny! |
U mnie jest tak, że przy zablokowanej kierownicy ma ona lekki luz na boki (ale rusza się sama, bez obudowy i stacyjki). Czasami jednak stacyjka i obudowa kiery są lekko krzywo w stosunku do licznika, wtedy na zablokowanej kierownicy trzeba przekrecic w lewo, robi "pstryk" i wskakuje na swoje miejsce i jest równo
Hugo - 16-06-2007, 12:19
josie napisał/a: | mnie jest tak, że przy zablokowanej kierownicy ma ona lekki luz na boki (ale rusza się sama, bez obudowy i stacyjki). Czasami jednak stacyjka i obudowa kiery są lekko krzywo w stosunku do licznika, wtedy na zablokowanej kierownicy trzeba przekrecic w lewo, robi "pstryk" i wskakuje na swoje miejsce i jest równo | U mnie też tak było.
rus_one - 18-06-2007, 13:22
W takim razie to raczej tak ma być.
Znalazłem!!!
Poluzowana była śruba przy krzyżaku przy samej podłodze.
Dokręciłem i nastała cisza.
|
|
|